päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- ...
- 600
- Seuraava »
Menköön tänne... Oon katsellut asuntoilmoituksia ja joskus oikein ääneen naurattaa kuinka oikeasti paskoille asioille annetaan kunnolla spinniä
Kt 28,2m2,1 h, avok, kph, Jugentalon tunnelmaa
(eli toisin sanoen talo on ikivanha ja rapakunnossa),
ullakkohuoneisto ylimmän kerroksen rauhassa (ei hissiä). Kuntoilijan unelma! (kun pitää juosta aina kuudenteen kerrokseen)
Valoisa,
(valtavat ikkunat itään kattojen yli, eli aurinko paistaa heti aamusta suoraan silmiin)
v a p a a vaikkapa sinkuille sopiva BOXI.
(ei näin pieneen asuntoon pari mahtuisi, ja "boxi" eli laatikko kuvaa kyllä asuntoa hyvin...)
Sauna ja pesutupa yhtiössä. Vinttikomero samassa kerroksessa.
(niin koska asunto on vinttikerroksessa)
Toimiva keittosyvennys ja kylpyhuoneessa suihkutila ja putkipatteri.
(ja siihenpä se huima kylppäritila menikin)
[q]andi--, 16.11.2005 00:14:
---
NiMo, 11.11.2005 14:58:
kun tulin kaupasta liikennevaloista tuli ihmeellinen ajopeli. oli kuin traktori olisi hinannut jotakin peräkärryä, no ei siinä mitään mutta kyseisen "traktorin" etupyörät olivat kokonaan ilmassa ja pyörivät samaan tahtiin kuin muutkin pyörät *täh*
---
Jos vähän valaisua kaipaat kummallisuuteen:
Traktori oli takavetoinen ja kun peräkärryn massa painoi peräkoukkua niin etupää nousi (koska takapyörät työnsivät traktoria eteenpäin ja samalla edesauttoivat tätä). Pyörät olivat aikaisemmin koskeneet maahan ja pyörineet mukana, kun etupää nousi ylös pyörät jatkoivat pyörimistään.
Sama ilmiö tapahtuu kun polkupyörällä polkaisee "liian kovaa", etupää nousee ja etupyörä jatkaa pyörimistään kuten aikaisemminkin.
Tulipas sekava.
[/q]
mutta se näytti ettei etupää ollut noussut painosta ilmaan, vaan että se olisi ollut siinä jo alusta alkaen..
mutta oli miten oli kummalliselta näytti ja oma huomio keskittyi täysin siihen.. *nauru**hih*
Irc-galleriassa tullut kommentti:
15.11.05 15:12 <minzzi> ota mut sun messengerii pliiiiiizzzz min-min-minna@hottmail.com
(ja kyllä, olen irc-galleriassa vaikken irkkaa - se toimii hyvänä online-kuvagalleriana *hih*)
[q]embie, 15.11.2005 21:02:
Maikkarilta tuli Armin Van Buurenin - The longest day of my life (theme from 24) musavideon kera
[/q]
Samaa sanomassa..En olis ihan heti tota odottanu näkeväni
Maikkarilta tuli Armin Van Buurenin - The longest day of my life (theme from 24) musavideon kera
Hoh, yllätin itseni taas tänään:
kattelin koneelta csi:tä ja poltin kynttilää tos pöydän kulmas... yhtäkkii alko haisee palanu ja olin sillee et wtf? O_o
sit tajusin et katos, kynttilä polttanu lähes puolet karvoista mun vasemman polven vasemmalt puolelt =)
oli taas suhteellisen veikee olo siinä palaneen karvan hajussa...
Meduusan pistot tuntuu jänniltä O_o (joo, ne oli onneks vaa niit harmittomia :D)
[q]äm, 14.11.2005 19:41:
Selvisin!
Ykskään ipanoista ei kakkinut sen kolmen tunnin aikana (vältyin vaipanvaihdolta) ja vaan 2 kertaa pääsi joltain itku. Molemmista itkuista selvittiin maitopullolla.
8-kuukautiset oli yllättäen helpompia hoitaa. Riitti, kun katsoi, ettei ne kaadu yrittäessään nousta seisomaan kaikkia huonekaluja (tai koiraa tai mun jalkaa) vasten.
3-vuotias oli vähän vaativampi. "Leiki mun kaa sitä, leiki mun kaa tätä, [iso]LEIKI MUN KAA NYT HETI![/iso]"
[/q]
Wou
Totta, ei pidä minunkaan sitten oottaa liian kauan vaan kuittaan lupaukseni hyvissä ajoin ennen kuin kaksoset oppivat edes ryömimään
[q]Nitta, 14.11.2005 18:17:
Selvisitkö?
[/q]
Selvisin!
Ykskään ipanoista ei kakkinut sen kolmen tunnin aikana (vältyin vaipanvaihdolta) ja vaan 2 kertaa pääsi joltain itku. Molemmista itkuista selvittiin maitopullolla.
8-kuukautiset oli yllättäen helpompia hoitaa. Riitti, kun katsoi, ettei ne kaadu yrittäessään nousta seisomaan kaikkia huonekaluja (tai koiraa tai mun jalkaa) vasten.
3-vuotias oli vähän vaativampi. "Leiki mun kaa sitä, leiki mun kaa tätä, [iso]LEIKI MUN KAA NYT HETI![/iso]"
[q]rose, 14.11.2005 19:08:
Mun lähiChillin henkilökunta tuntee mut ulkonäöltä ja käyttäytyy äärimmäisen kohteliaasti ja huomaavaisesti *pökr* *pökr* *pökr*Johtuuko tää niistä aamuyöllisistä porukoista jotka on käynyt siellä mun kanssa? Kehtaanko enää käydä siellä?!
[pieni]...ja ennen kaikkea, mitä tää kertoo mun ruokailutottumuksista...[/pieni]
[/q]
miten niin "kehtaaksmä"
[q]Freja, 10.11.2005 22:19:
---
Freja, 10.11.2005 11:43:
Meille tuli tänään postissa Fazerilta paketti (molemmille omat), missä on Maya- ja vadelmatäytesuklaapatukat, sekä sininen ja mariannesuklaalevy. Paketissa ei lukenut mitään muuta, paitsi että ne ovat fazerilta, ja meidän osoitteet. *täh*
Et mitä hemmettiä?
---
soittelin pitkin päivää ties kelle, eikä vieläkään ole selvinnyt, kuka tai miksi joku nämä meille lähetti. Jatkan huomenna tutkimustyötä...
[/q]
Sit kun saat asiasta selkoa, niin voitko myös vihjaista niille et mullekkin voi lähettää karkkipaketteja :).
[q]Nacu, 14.11.2005 18:00:
Eihän tuollaisten mummeleiden ja papparaisten kuuluisi tietää mitään mistään tekniikasta. Olenko ikärasisti?
[/q]
Ikärotusyrjijä? Mikäs hitto se sellainen on? Etköhän sinä ole vain ennakkoluulojesi vanki.
[q]äm, 12.11.2005 21:56:
Lupasin just, että lähden maanantaina klo 06:25 hoitamaan yksinäni kolmea lasta pariksi tunniksi.
Yksi kappale 3-vuotiaita, kaksi kappaletta alle 8-kuukautisia.
En ehkä selviä!
[/q]
Sääliksi käy, yksikin sinappikone on melkoinen työllistäjä
Tosin, kaverini teki kaksoset ja olen lupautunut hoitamaan niitä yhden illan o_0 Onneksi siihen on vielä aikaa.... ehtivät totutella vähän pidemmälle vaihtovälille... toisaalta sitten niiltä tulee vähän enemmän tavaraakin... ööh.
Mut ne on kivoja kyllä jos ei ajattele syöttöjä ja vaipanvaihtoja
Selvisitkö?
Täällä koululla on joku vanhusten pokeri-ilta ja olen nyt lyhyen ajan sisään kuullut puhuttavan internetin keskustelupalstoista ja kännykän toimintaan liittyvistä asioista.
Eihän tuollaisten mummeleiden ja papparaisten kuuluisi tietää mitään mistään tekniikasta. Olenko ikärasisti?
Näin aamulla taas valveunia, ja oon ihan pökissä edelleen Herätessä oli pakko selaa puhelimen viestejä, et olinko sopinut meneväni yliopistolle syömään puol yks vai oliko sekin vaan unta... heräsin suht paniikissa, kun unessa kello oli koko ajan 12.54 ja ärstytti sikana olla myöhässä. Enkä saanut itseäni hereille siinä unessa. Helpostus oli aika suuri, kun tajusin ihan oikeasti olevani hereillä.
Univelkoja ei nähtävästi kannata poistaa nukkumalla liikaa
Todella omituista.
Juuri mikään ei ole tuntunut yhtään miltään pariin päivään. Tunnetilakäyrä näyttää kaikin puolin suoraa vaakaviivaa ja se pikkasen huolestuttaa mua, koska ainahan mä nyt vähintään vitutusta tunnen jos en mitään muuta. Sitäpaitsi kaikki on hyvin, joten kaiken järjen mukaan mun pitäisi tuntea oloni onnelliseksi. Mut ei mitään. Nothing. Zip. Nada. Oon täysin turta kaikelle.
Halp. This be fukt up. O_o
[q]NiMo, 11.11.2005 14:58:
no ei siinä mitään mutta kyseisen "traktorin" etupyörät olivat kokonaan ilmassa ja pyörivät samaan tahtiin kuin muutkin pyörät *täh*
[/q]
Täydellinen neliveto. Kaikki pyörät vetää _aina_.
Lupasin just, että lähden maanantaina klo 06:25 hoitamaan yksinäni kolmea lasta pariksi tunniksi.
Yksi kappale 3-vuotiaita, kaksi kappaletta alle 8-kuukautisia.
En ehkä selviä!
Mä en pidä rapista. Enkä varsinkaan suomiräpistä.
Nähtyäni Elastisen livenä, olen mitä suurin fani
kun tulin kaupasta liikennevaloista tuli ihmeellinen ajopeli. oli kuin traktori olisi hinannut jotakin peräkärryä, no ei siinä mitään mutta kyseisen "traktorin" etupyörät olivat kokonaan ilmassa ja pyörivät samaan tahtiin kuin muutkin pyörät *täh*
(selitys ei ole paras mahdollinen mutta ei tiedä miten muutenkaan sen selittäisi.. *hih*')
- « Edellinen
- 1
- ...
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- ...
- 600
- Seuraava »