päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- ...
- 600
- Seuraava »
"A French woman has admitted attempting to open an aeroplane door mid-flight so that she could smoke a cigarette."
- BBC News
*eikä*
[q]OOke, 19.11.2005 00:13:
http://www.mediumi.net/moskova/uutiset/artistit/02_07_05.php
Tänään löysin tuon sivun ja täytyy sanoa että meni kesäsuunnitelmat uusiks
[/q]
Todellakin...*joo*
[q]Lauruska, 21.11.2005 14:11:
Meijän piti yhdyskuntasuunnittelun kurssin harjotustyönä tutkia jonkun kaupungin osa-alueen kaavahistoriaa. Valitsin sitte synnyinpaikkakuntani Loimaan, ja kävin siellä kaavotusvirastossa kyselemässä noita vanhoja kaavoja. Ne lupas postittaa ne mulle ja sainkin ne tänään..
Ei siinä muuta, mutta liitteenä oli sitten lappu että ne haluaa sen mun loppuraportin siitä itelleen käyttöönsä
Ja nyt sitten alko paineet nousta koska onhan se eri asia esitellä työ opettajalle ja muille luokkalaisille, ku että se menee ite kaupungin virastoon.
[/q]
Kyl ton klaaraat 10-0=)
Meijän piti yhdyskuntasuunnittelun kurssin harjotustyönä tutkia jonkun kaupungin osa-alueen kaavahistoriaa. Valitsin sitte synnyinpaikkakuntani Loimaan, ja kävin siellä kaavotusvirastossa kyselemässä noita vanhoja kaavoja. Ne lupas postittaa ne mulle ja sainkin ne tänään..
Ei siinä muuta, mutta liitteenä oli sitten lappu että ne haluaa sen mun loppuraportin siitä itelleen käyttöönsä
Ja nyt sitten alko paineet nousta koska onhan se eri asia esitellä työ opettajalle ja muille luokkalaisille, ku että se menee ite kaupungin virastoon.
Voi apua, sain kutsun työhaastatteluun
Aika siistiä, mut en uskonut että oisin päässy... No nyt alkaa taas moninkertainen jännitys ja vaiheilu ja hermoilu... AAAARGH
ÄIDIN KIELI
Duunissa yksi asiakaspariskunta teki hieman liiahn läheistä tuttavuutta (jampan käsi meni irman hameen alle), turva tuli paikalla.
Meillä on kuulemma ihan nihkee ja perseestä käytäntö, ettei saa hyväillä toisiaan, koska Onnelassa saa. :D
Ehkä siinä voisi olla jokin pieni eroa paikkojen tasossa...? :D
Pistää kyl ihmetyttämään nykyään ihmisten käytös. Esimerkiksi kauppakeskuksissa näkee hyvin usein, kuinka (varsinkin nuoret) ihmiset tyhjentää taskunsa maahan, eikä siihen vieressä olevaan roskikseen.
http://www.mediumi.net/moskova/uutiset/artistit/02_07_05.php
Tänään löysin tuon sivun ja täytyy sanoa että meni kesäsuunnitelmat uusiks
Kello on kohta jo seitsemän, mulla vielkin yövaatteet päällä. ei kai täs auta kun mennä takas nukkuu pian Mihin hittoon tää päivä meni, ei ees oo kauhee darra eiliseltä... tekee ehkä kyl vaan hyvää levätä, lievä kurkunpääntulehdus vaivaa ja ääni kadonnut jonnekin. Pikkuhiljaa alkaa kyl tulee tosi tylsää
Tää nyt on tosi järkevää pohdintaa taas, mutta täällä Ranskassa vaniljasokeri on halvempaa kuin vanilliinisokeri. Suomessahan se on toisinpäin, ja mä oon aina ihmetellyt miksi sen toisen pitää olla kalliimpaa. Oon sen sillä tavalla järkeillyt, että kemiallinen vanilliiniaromi on halvempaa tuottaa kuin luonnollinen vanilja-aromi.
Mutta miksi se sitten on täällä Ranskassa toisinpäin? *täh*
Juu, pitää tästä alkaa leipoa rahkasilmäpullia kämppiksen synttäreiden kunniaksi!
kyl noi julkiset on ihmeellinen asia. hyvin tehokkaasti hukkasin tänään ihan hittoina aikaa ympäriinsä kulkemiseen, jopa pääsemättä perille.. ja mun suunnitelmallisuudesta tai sen puutteesta tää ei ainakaan voi johtuu..
Kävin mamman kaa vähä aikaa martsaris ja ku tultii takas niin se meinas ajaa liikenne jakajaa päin. . . tai sit vastaaan tulijoiden kastalle. . ei kuulemma huomannu/tajunnu sitä . . . ja perkele et se huudatti kierroksilla. . surisee vielki korvissa
Harriet-kilpikonna täytti 175
Canberra. Australialaisella Harriet-kilpikonnalla oli tiistaina onnenpäivä. Harriet näet juhli 175. syntymäpäiväänsä Pohjois-Australiassa sijaitsevassa eläintarhassa.
Harriet on syntynyt Galapagos-saarilla, mistä sen eläintarhan - tosin kiistanalaisten - tietojen mukaan koppasi matkaansa evoluutioteorian isä Charles Darwin.
Harrietin ikä sen sijaan on varmistettu. Yhdestä toisesta asiasta eläintarha tosin oli pitkään väärässä, sillä Harrietin luultiin liki sadan vuoden ajan olevan uros, ja sen nimi oli Harry.
Harriet juhli syntymäpäiväänsä ahmimalla kauniin vaaleanpunaisen kiinanruusukakun.
HS, STTReuters
Lapsuuden kotikunnassani Ilomantsissa jäi
16 ja 17 vuotiaat pojat kiinni pommien rakentelusta
ja kaiken mailman muista tihutöistä.
(Iltalehti 15.11)
Selvisipä siinä sitten, että niiden tarkoituksena oli
POLTTAA MEIDÄN TALO!
Voi S..tana mitä idiotteja! Onneksi eivät onnistuneet!
[Syy miksi ne sen olisivat halunneet polttaa on hyvin
todennäköisesti se, että se on 1800 ja 1900 luvun vaihteessa
rakennettu paritalo, jossa asuu meidän perhe toiselle
puolella ja toisella puolella kyläpahasen yläasteen engalnnin
opettaja ja ruotsin opettaja, jotka ovat naimisissa keskenään.
Ja tämä englannin opettaja ei ole kovin pidetty teinien keskuudessa.]
Mut siis eikö pennuilla oo oikeesti yhtään järkee päässä!
Ne ois helposti voinut tappaa niiden pommien kanssa itsensä
tai sitten jonkun muun! Kyllä suututtaa!
Ne oli tehny tuhojaan mutsin työpaikallakin, jossa myös toisen pojan
äiti on töissä. Mutsi päättikin ettei niiltä vaadita rahallista korvausta,
vaan ne tulee henkilökohtaisesti korjaamaan kaikki rikkomansa jutut.
Esim. pajusta punottu n.2 metrinen nainen. On siinä pojilla väsäämistä
Ja samalla ne saa siivota ulkovaraston, joka on täynnä paskaa ymsyms.
Jos vaikka oppisivat jotain.
ij
[q]andi--, 16.11.2005 00:14:
Traktori oli takavetoinen ja kun peräkärryn massa painoi peräkoukkua niin etupää nousi (koska takapyörät työnsivät traktoria eteenpäin ja samalla edesauttoivat tätä). Pyörät olivat aikaisemmin koskeneet maahan ja pyörineet mukana, kun etupää nousi ylös pyörät jatkoivat pyörimistään.[/q]
Yhtä hyvin kyseessä olisi voinut olla nelivetotraktori - kyllä nekin saattavat keulia (tosin ei varmaan niin helposti ku on enemmän painoa edessä).
[q]NiMo, 16.11.2005 07:54:
mutta se näytti ettei etupää ollut noussut painosta ilmaan, vaan että se olisi ollut siinä jo alusta alkaen.. [/q]
Oiskohan kyseessä voinut olla joku harvesteri tms. metsätraktori josta sais tarvittaessa yhden akselin ylös? http://www.ponsse.fi/images/pictures/products/Dual/BuffaloDual_logo.jpg
Plattari meni rikki!!
Meillä on lasiovi ulko-ovessa. Mun suurin kauhuni on se, että jonakin pimeänä ja myrskyisenä iltana sen takana seisoo tuntematon mies. (Jonka tietysti päästän sisään jonka jälkeen se leikkaa mun käteni irti moottorisahalla jne.)
No, äsken soi ovikello ja sen oven takana on tuntematon mies. Mä säikähdän. "Se on massamurhaaja tai jehovantodistaja, lähes yhtä pahat vaihtoehdot". Päätän, etten avaa, koska olen yksin kotona. No, se on kuitenkin jo nähnyt mut ja soittaa ovikelloa uudelleen. Avaan siis oven. "Se on aivan saletisti jehovan todistaja kun kiertelee tolla tavalla asuntoja".
Eipä ollutkaan, se oli TV-lupatarkastaja! Kyseli maksuista... sanoin ettei meillä ole telkkaria. Kysyi, saako tulla sisään katsomaan. Vastasin, että saa tulla, mutta sulkee ulko-oven ensin, ettei kissa karkaa. Mies sanoo, selvä juttu, uskon että olet rehellinen, [iso]eikä tullut sisälle.[/iso]
Mulla olis voinut olla ties mikä TV-viritelmä mun tietokoneessa jne, eikä se olis tiennyt siitä mitään. Mä en olis myöskään valehdellut, koska ei meillä ole TV:tä (jos siis olis tietsikassa se TV-jutska).
Hyvin outoa, mutta ihan hauskaa. Kaikki iäkkäät asuntoja kiertelevät miehet eivät olekaan murhaajia ja jehovia.
PS Asumme HOASilla. Uskon, että monissa kämpissä koetaan karvaita hetkiä tänä iltana... kieh kieh.
Kaikkeen sitä surffaillessa törmääkin. 0_o
http://tuukkavirtaperko.net/comic/1/0044.jpg
- « Edellinen
- 1
- ...
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- ...
- 600