päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- ...
- 600
- Seuraava »
Olin eilen katsomassa R&A leffaa Sobhraj - Or how to be friends with a serial killer. http://www.hiff.fi/elokuvat/elokuva.html?elokuva_id=97
Leffan suomalainen ohjaaja Jan Wellman oli paikalla ja ennen leffaa kertoi Sobhrajin vapautuneen vankilasta ja olevan leffateatterissa - naiseksi pukeutuneena. Hmm.
Katkelma sivuilta:
" Tolppien luukut on pidettävä lukittuna. Em. sääntöjä noudattamalla estät vaaratilanteet (mm. lapset). "
Kaveri ei tiennyt kuka on Teuvo Loman, tai että mikä on iPod.
Meillä lukee järjestyssäännöissä jotakuinkin näin:
"Jos lemmikkieläin tekee vahingossa tarpeensa pihalle, on omistajan korjattava ne sieltä viipymättä"
Mietin ton luettuani et vois hankkii koiran ja paskottaa sitä pihalla ja ku tulee valitusta ni sivistää sääntöä minulle näyttäviä, että minun koiranipa paskantaa ihan tahallaan.
Mut enpä jaksanut
[q]Jutu, 20.6.2006 22:33:
Mulla on palanut oikea käsi ja vasen jalka, mutta muuten oon ihan valkonen
[/q]
Multa palo rannalla viime viikolla (pelkästään) oikea pakara, vähänkö oli huvittavan näkönen kun oon muuten ihan valkonen
[q]Freja, 4.12.2008 14:31:
---
sapeli, 4.12.2008 14:28:
Ehkä sun alitajunta keräilee sieltä aineksia jonkin asian käsittelyyn?
---
Niin, en tiedä
Enkä oikeen tiiä, et miten tekis - rupeis pähkäileen asioita ja miettiin et mistä tää johtuu, vai jatkaa hyvällä fiiliksellä ja olla miettimättä ja kuunnella ilosempaa musiikkia (joka ei tosin maistu).
[/q]
No ei sille tarvi mitään tehdä, jollet tule siitä musiikista surumieliseksi. Tuletko?
Olin saanut Aamukamman sivuilla yksityisen viestin, missä mua pyydettiin kertomaan Tuntemattoman Sotilaan Lehdosta sähköpostilla. Siis niin ku wtf
[q]Steven Hoaks, 24.11.2009 15:32:
Semmonen alitus taas uutisoinnissa että oli pakko laittaa palautetta kyl.
[/q]
Jepa, laitoin itsekin jo aikaisemmin. Mikäli asiaan ei reagoida millään tavalla, niin saavat uutta uutisoitavaa "Fuck Iltalehti"-facebook groupista.
(edit: Niin, protestoida voisi toki tehokkaammin / fiksummin / huomioarvoisemmin kuin Feissariin ryhmän biljoonien muiden lisäksi tekemällä, mutta en oo kuitenkaan valmis ottamaan tästä itselleni ihan suuren suurta ristiretkeä. Näitä vastaavia riemuidioottijuttuja tulee ulos sitä tahtia, että sitä ei ehtisi muuta tekemäänkään.)
Työhaastattelu autoaiheiseen työhön.
Kierros 1; Hakemus maililla
Karsinta
Kierros 2; Vastaa tähän lomakkeeseen, kysymykset maan ja taivaan väliltä "minkä elokuvan näit viimeksi? ja Mitkä ovat pitkän tähtäimen suunnitelmasi, missä olet 5 vuoden kuluttua?"
Karsinta
Kierros 3; Pikahaastattelu. "Juu me haluttiin vähän viel täydentää näitä lomakekysymyksiä ja nähdä minkä näkönen ihminen".
Karsinta
Kierros 4; Virallinen haastattelu?
Karsinta?
Tuntuu ku ois jossain Idolssissa, mitä seuraavaks? Uimapuhukierros? Nyt on selvitettynä kierrokset 1-3, 3:sta odottelen vastausta. Tosin haastattelu meni vähän miten meni enkä oikein usko enää, et saisin tota duunia. Jos osaisin vastata edes helppoon kysymykseen oikein :/ "Ootko koskaan vaihtanu auton renkaita" -En. Miksen vastannu "En, mutta mikään ei estä mua opettelemasta tai kokeilemasta".. Noh, katotaan parin päivän päästä miten meni.
[q]aapee, 3.10.2005 23:42:
---
Joo ja vaikka ei menisikään niin kuitenkin sumareiden kanssa näkee penkat lähietäisyydeltä paremmin mahdollisten hirvien yms. varalta, ne kun kerkeävät yllättävän hyvin sieltä vielä isomman auton eteen kun esim. rekka kulkee max 90km/h riippuen siitä miten rajoitin on säädetty. Ai menikö hieman offtopiciksi?
[/q]
joo ja niitä sumareita pidetään päällä VAIN JA AINOASTAAN siksi, että auto näyttää matalammalta ja tuningilta, oli mikä tahansa kippo alla.
Turha jauhaa paskaa paremmasta näkyvyydestä, sumarit muulloin kuin sumussa, on vitun teiniä. piste.
[q]Freja, 4.12.2008 14:25:
Kuuntelen masentavaa, surullista ja muutenkin aneemista musiikkia. Kuunnellu koko aamun. Ei oo ees paha fiilis, en ymmärrä siis miksi niin teen.
[/q]
Ehkä sun alitajunta keräilee sieltä aineksia jonkin asian käsittelyyn?
Oli vissiin jonkinlainen löytämisen teemaviikonloppu:
- kaverini oli hukannut sormuksensa lumiselle parkkipaikalle perjantaina ja löysin sen sieltä lauantaina.
- vajaa pari vuotta kateissa ollut toppaliivini löytyi yhden tallin naulakosta.
- kaverini hukkasi eilen kännykkänsä ja epäili tiputtaneensa sen maneesiin (pinta-ala päälle 800 m²). Sieltähän se osui silmiin, vaikka oli puoliksi hautautuneena hiekkapaskaseokseen.
[q]Jone, 23.11.2009 19:34:
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2009112310644272_hu.shtml
Mies joukkoraiskataan ja tilanteesta kertoo otsikolla "Tyttöjen ilta" Iltalehden "Hullu Maailma"-osio jutun alusta loppuun humoristiseen sävyyn.
Ei varmaan tarvitse sanoa enempää.
Huoh.
[/q]
Semmonen alitus taas uutisoinnissa että oli pakko laittaa palautetta kyl.
Pistäkääs muutkin jos vaikka jotain tapahtuis: http://www.iltalehti.fi/info/palaute/
[q]ezzy, 20.9.2005 18:13:
---
tumpsi, 19.9.2005 16:24:
---
Blues, 19.9.2005 16:21:
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.
---
Soitappa anjalle.
Tai ihan vaan Animaliaan.(tms)
NYT.
---
miksi?
http://www.animalia.fi/materiaali/tulostettavat/elainraakkays.htm
ja kissan omistaja saa lopettaa eläimensä kyllä ihan laillisesti ja animalia ei ole mikään eläinpoliisi.
[/q]
Ei se iha noin yksinkertanen homma ole. Sitä en tiedä mitä laki ja asetukset sanoo kissan radon hävittämisestä, mutta roskiin heittäminen tuskin on oikea tapa. Kannattaa tutustua eläinsuojelulakiin ja eläinsuojeluasetukseen. Tietysti vaikea sitä on sanoa kun ei ole tarkempaa tietoa kyseisestä tapauksesta.
[q]
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1996/19960396?search%5Btype%5D=pika&search%5Bpika%5D=El%C3%A4insuojeluasetus
31 §
Hukuttaminen tai tukehduttaminen
Tajuissaan olevan nisäkkään, linnun ja matelijan lopettaminen hukuttamalla tai tukehduttamalla on kielletty.
[/q]
Hmmm..inha ärsytys kurkussa Elän vielä toivossa että kuuma sitruunahunajavesi pitäisi loitolla.
Sain tietää tänään, että mun pyörä, joka pöllittiin pari vuotta sitten, oli tuotu Orimattilan poliisille. Hassua tässä on se, että mä olin pari viikkoa sitten Orimattilassa töissä. Oon tosi ilonen, että se löyty, mutta joku oli pitänyt siitä tosi huonoa huolta.
[q]Exlex, 20.9.2005 18:41:
Ei se iha noin yksinkertanen homma ole. Sitä en tiedä mitä laki ja asetukset sanoo kissan radon hävittämisestä, mutta roskiin heittäminen tuskin on oikea tapa. Kannattaa tutustua eläinsuojelulakiin ja eläinsuojeluasetukseen. Tietysti vaikea sitä on sanoa kun ei ole tarkempaa tietoa kyseisestä tapauksesta.
---
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1996/19960396?search%5Btype%5D=pika&search%5Bpika%5D=El%C3%A4insuojeluasetus
31 §
Hukuttaminen tai tukehduttaminen
Tajuissaan olevan nisäkkään, linnun ja matelijan lopettaminen hukuttamalla tai tukehduttamalla on kielletty.
---
[/q]
Ehkä tässä on hieman aikaista hypätä päätelmiin, koska blues ei kertonut / ei tiedä taustoista mitään. Rankkaahan toi toki on. Animalia on joka tapauksessa väärä osoite moisille soitoille.
*super**hikoil* ... mikä on kai ihan hyvä jos pitäisi kuumeesta päästä eroon mut multa loppuu kohta kuivat vaatteet kesken
[q]Lene, 19.9.2005 23:23:
---
tumpsi, 19.9.2005 16:24:
Soitappa anjalle.
Tai ihan vaan Animaliaan.(tms)
NYT.
---
Jos on kyse Anja Eerikäisestä niin hänestä aika jätti jo 3 vuotta sitten.
[/q]
Tiedän :)
[q]Hyzenthlay, 19.9.2005 23:10:
---
Blues, 19.9.2005 16:21:
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.
---
Mitä vittua Toivottavasti joku tekee sun kämpiksellesi samoin.
[/q]
Nyt tai mennä kämppikset sekasin...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- ...
- 600