päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- ...
- 600
- Seuraava »
Sairasta, koulukaveri sai houkuteltua mut jonottaa hämeenkadun appron lippuja huomen aamulla jo puol kasista asti Haluunko mä sinne oikeesti niin paljon et herään puol seitsemältä vaan ton takia... nähtävästi kyllä
[q]Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.
Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.
[/q]
Se vaan on helvetin hyvä terä, itsellä fusion ei-power ja paras mitä on koskaan ollut <3
[q]Apo, 27.9.2005 04:30:
---
tumpsi, 26.9.2005 16:08:
irkis kiertää huhu atm:
masa o yrittäny HUKUTTAUTUA
---
... viinaan?
[/q]
... pyhäjärveen.
H&M Rowells lähetti postia:
Kutsu
Ota kevään muoti vastaan ensimmäisten joukossa. Tutustu kevän inspiroivaan muotiin ennen muita! Tilaa kevään ennakkokuvasto jo nyt!
Mä tulin kouluun ja 40 ranskalaista tuijotti mua aulassa. Onneks kukaan ei yrittäny puhua mullle.
Tänään pitäis olla töissä vasta klo 10 ja heräsin klo 6.25 ihan pirteenä O_o Kai tästä pitää lenkille vääntäytyä et ei mene ihan hukkaan tää ihmeellisyys.
[q]tumpsi, 26.9.2005 16:08:
irkis kiertää huhu atm:
masa o yrittäny HUKUTTAUTUA
[/q]
... viinaan?
[q]typ0, 26.9.2005 16:07:
---
alek száhala, 26.9.2005 16:05:
[iso]Nykäsen Masa![/iso] Käsittämätöntä oikeesti että riehuminen alko välittömästi kun jätkä pääs linnasta ulos. Lienee oikeesti Euroopan surkuhupaisin kaveri, eikä Mervilläkään vahvasti mene.
a[pieni]k[/pieni]e[pieni]p[/pieni]a[pieni]k[/pieni]e
---
joo luin aamulla iltiksen xD riemu oli suuri ja repeily valtaisaa ku koko luokka putoilee matin aikaan saannosta =D
eiks toi oo jo jonku sortin ennätys? 4 päivää vapaalla ja nyt jo merviä turpaan =DDD
[/q]
Meijän luokal sama juttu.. ei sen puoleen, kyl tota vähän osas odottaakin.*joo*
joo toi nykänen aiheutti mullekki päivän O_o ... hohoijakkaa.. kyl se osaa *taPUTAPU*
[q]alek száhala, 26.9.2005 16:05:
[iso]Nykäsen Masa![/iso] Käsittämätöntä oikeesti että riehuminen alko välittömästi kun jätkä pääs linnasta ulos. Lienee oikeesti Euroopan surkuhupaisin kaveri, eikä Mervilläkään vahvasti mene.
a[pieni]k[/pieni]e[pieni]p[/pieni]a[pieni]k[/pieni]e
[/q]
joo luin aamulla iltiksen xD riemu oli suuri ja repeily valtaisaa ku koko luokka putoilee matin aikaan saannosta =D
eiks toi oo jo jonku sortin ennätys? 4 päivää vapaalla ja nyt jo merviä turpaan =DDD
[q]Ana-5000, 25.9.2005 20:43:
(koska kaikki tietää et naiset ei oikeesti tykkää seksistä am I rite)
[/q]
No, you are not!
[q]mayah, 26.9.2005 12:43:
Miks sä laitoit kätes sinne?
[/q]
Koska se tuntuu niin hyvältä.
Joo. Mä laitoin sen sinne vasta sen jälkeen, kun olin ensin havainnut sen kolikon siellä pöntön pohjalla (puhtaassa pöntössä).
Oon käyttäny mun pomosta asiakkaille jutellessa jatkuvasti (lue: viikkotolkulla) väärää sukunimeä, vaikka näen oikean sukunimen firmani kotisivuilta.
Miten voi olla ihminen näin jäässä?
[q]
Jos olisit nähnyt unta ettet pääse, olisitko silti yrittänyt?
[/q]
olisin. en mä sentään niin sokeasti omiin uniini usko *nauru*mainittakoon lisäksi, että jopa niinkin mahtava ja kaikkitietävä taho kuin itse _oraakkeli_ sanoi etten pääsisi, mutta toisinpa kävi
[q]Ana-5000, 25.9.2005 17:09:
---
sapeli, 24.9.2005 04:55:
Kaveri ei tiennyt kuka on Teuvo Loman, tai että mikä on iPod.
---
Olikse kenties hetero?
[/q]
Joo, mut naispuolinen - eli ne kumoo toisensa juorutietämyksen suhteen
[q]Naani, 25.9.2005 19:32:
mä näen enneunia. keväällä hakiessani laureaan, näin unia siitä että pääsen sinne.
[/q]
Jos olisit nähnyt unta ettet pääse, olisitko silti yrittänyt?
mä näen enneunia. keväällä hakiessani laureaan, näin unia siitä että pääsen sinne. viime viikolla ennen työhaastattelua näin edellisenä yönä unta ruotsia puhuvasta ihmisestä ja eiköhän haastattelija vaihtanutkin kesken haastattelun toiselle kotimaiselle. viimeisimpänä näin unta tililleni tulevasta 50 eurosesta joka pelastaisi koko taloudenpitoni ja, yllätys, uni pitä paikkansa
o_O
alkaa elämä käydä pikkuhiljaa tylsäksi, kun aina tietää miten käy
Mun siskon hermoheikko pupu tuli mun luo hoitoon pariksi päiväksi. Sisko parka oli kyl tosi huolissaan Se ei oo ollu tollanen ees sillon, kun on jättänyt lapsensa mun hoitoon
Toivottavasti toi jänö nyt selviää tästä retkestä hengissä...
[q]sapeli, 24.9.2005 04:55:
Kaveri ei tiennyt kuka on Teuvo Loman, tai että mikä on iPod.
[/q]
Olikse kenties hetero?
Nukuttaapa roimasti Töihin asti pääsin, suht ajoissa jopa, mutta joku ihme pöhnä jääny päälle, ei meinaa ajatus millään kulkea.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- ...
- 600
- Seuraava »