päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- ...
- 600
- Seuraava »
Hups tosiaan korjattu.
[q]Blues, 19.9.2005 16:21:
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.
[/q]
No huh et löytyy sairaita ihmisiä *eiei**uuh*!
Heräsin tänään 0640 > tulin äsken kotiin. Kai tähänkin tottuu jotenkin, joskus, ehkä.
Uni varmaan ainakin maistuu taas.
...kello herättämässä seittemältä...kroppa heräsi jo neljältä...*ding*
[q]Steven Hoaks, 3.9.2005 22:07:
Joku tunki mulle eilen Rusheissa tikkarin housujen takataskuun ja huomasin sen vasta tänään illalla
[/q]
Oliks se jo valmiiksi lutkutettu? *nauru**sars*
[q]aapee, 7.9.2005 06:13:
...kello herättämässä seittemältä...kroppa heräsi jo neljältä...*ding*
[/q]
...niin, itselläni siis neljältä myös eli klo 16
[q]Super-Kerttu, 8.6.2009 07:03:
---
Calumet, 8.6.2009 01:29:
---
Takyon, 7.6.2009 23:23:
Prison break niinku ihan oikeesti loppu neljänteen kauteen o_O
---
Ja millä tavalla?? Niin väärin...
---
Jenkkilässä on lama ja rahat loppu. Siellä kirjotetaan tällä hetkellä useita sarjoja loppuun, Pako muunmuassa.
[/q]
Ei tolla ole kyllä laman kanssa mitään tekemistä, ihan turha vaan jatkaa paskan tuottamista kymmentä vuotta, jos kukaan ei sitä katso. Eikö toikin sarja päättynyt "oikeasti" jo ekaan kauteen?
[q]Lost-Soul, 8.6.2009 01:09:
---
ezzy, 7.6.2009 20:45:
---
KooKie, 7.6.2009 20:28:
---
sativa, 7.6.2009 20:09:
Perjantaiyöllä n. klo 03 tuli Tampereen Itsenäisyydenkadun alikulkusillalla joku n. 50-vuotias rouva kanssani lähestulkoon käsikynkkää, koska häntä kuulemma pelotti liikkua yksin Tampereella. Kysyin, että missä hän sitten itse asuu niin hän vastasi: "Espoossa".
---
Riippuupi aika paljon muuten siitä, missä päin Espoota rouva asustaa. Jos asuu Espoossa sellaisella lintukotoalueella, eikä tunne Tamperetta, joten ei voi tietää onko alue "turvallista" vai ei, niin eipä ihme, jos siellä pelottaa ja Espoossa ei.
---
Tjoo on se vähän eri asia asua Espoon keskuksessa, kuin Westendissä :)
---
Westendissä saa pelätä jatkuvasti ku taas Espoon keskuksessa voi kulkea rauhassa.
[/q]
Juu, näinhän ne rikostilastotkin sanovat :) Westendin puudelit ovat maan vaarallisimpia :(
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2009/05/870558
Tuli eilen tyhjennettyä puolisen litraa tequilapullosta ja ihmeellistä tässä on se, ettei ole vielä ikinä ryyppyillan jälkeen ollut näin krapulaton olo o_O Siis ihan hyvä, mut odotin jotain aivan kaameeta olotilaa. Enkä ollut edes aamulla kännissä enää
Katson tennistä telkusta sivusilmällä, mikä jo sinällään on outoa, mutta erityisen outoa tästä tekee suomalaisen kommentaattorin into kommentoida toisen pelaajan vaatteita.
"Toivottavasti tuo paita on ainoa laatuaan."
"Minun mielestäni todella mauton."
"Toivottavasti hän vaihtaa tuon paidan normaaliin."
"Tästä paidasta tulee väkisinkin mieleen tuollainen pyöräilypaita."
"Hekään eivät ole niin mauttomia kuin Hrbaty tällä hetkellä."
Siis wtf? Mikä helvetin tennisotteluksi naamioitu muotinäytös tässä on muka meneillään?
[q]Jone, 23.11.2009 19:34:
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2009112310644272_hu.shtml
Mies joukkoraiskataan ja tilanteesta kertoo otsikolla "Tyttöjen ilta" Iltalehden "Hullu Maailma"-osio jutun alusta loppuun humoristiseen sävyyn.
Ei varmaan tarvitse sanoa enempää.
Huoh.
[/q]
Mikäs sen hauskempaa kuin seksuaalinen väkivalta!
Ei jumalauta oikeesti. Tässä on kyllä jo palautteen paikka. Sinänsä saavutus että noinkin ala-arvoinen lehti onnistuu ylittämään (alittamaan?) itsensä.
Joku ihme tytsy lähettelee mulle sähköpostia
Ensin tuli tällainen:
[q]
Ystäväsi X tunnisti sinut!
X tutustui suurta suosiota niittäneeseen "Panthóuriin" -tapaan liikkua kuin pantteri.
Hän on vahvasti sitä mieltä, että juuri sinulle ominaisin liike löytyy osoitteesta http://www.panthour.net/panthourcheck.php?muuvi=37
Käy tsekkaamassa, opi itsekin liikkumaan kuin pantteri ja osallistu kivoihin arpajaisiin!
Terv,
Panthóur -liike
[/q]
Aattelin et, joku on vain lähettäny väärään osoitteeseen. Tai et tuo on vain joku spämmi, jota ei kukaan oikea "ystävä" ole lähettänyt.
Sit tuli tyhjä viesti, josta huomasin, et X on tallentanut mun osoitteen osoitekirjaansa nimellä Ellu. Kukaan ei kutsu mua sillä nimellä, ei ole koskaan kutsunutkaan *täh*
Siispä laitoin X:lle vastauksen:
[q]
Siis täh?
Eihän tuossa viestissä ollu mitään?
Niin ja pitäiskö mun tuntee sut jostain?
Nimes ei nimittäin sano mitään?
Eikä kukaan kutsu mua Elluksi???
?????????????????
-Elli
[/q]
Ja X vastasi:
[q]
moikka ,siis voi olla ett oon sählänny ja lähettäny tyhjän viestin mutt tää on kyll mun oma osoite
tv:X
[/q]
NIINKUN SIIS ET MITÄ HÄH? *DING*
entiiä missä asiayhteydessä mutta joku pikkumuksu huus äske pihalla : " ISSKÄÄ MIKSETSÄ ANNA MUN KÄYTTÄÄ KAMAA!"
Tää on samalla myös päivän "OMG LOL!!1"
Menin bussipysäkille. Siellä istuskellut mummeli katsoi minua
ensin pitkään, ja hetkeä myöhemmin päätti mennä pysäkin
toiselle puolelle piiloon. Muutaman kerran kurkisti sieltä,
katsoen vihaisesti.
Arvaan kyllä, mikä kyseisen reaktion aiheutti, mutta
oli silti melkoisen o_O tilanne.
[q]Calumet, 8.6.2009 01:29:
---
Takyon, 7.6.2009 23:23:
Prison break niinku ihan oikeesti loppu neljänteen kauteen o_O
---
Ja millä tavalla?? Niin väärin...
[/q]
Jenkkilässä on lama ja rahat loppu. Siellä kirjotetaan tällä hetkellä useita sarjoja loppuun, Pako muunmuassa.
Huomasinpas, että vaikka kuinka elää tiiviissä parisuhteessa, ei tarvita kuin pieni hiipuminen suhteessa, kun jo antaa ajatusten laukata muilla mailla vierahilla. o_O
Fuksiaiset eilen. Mis mun takki, lompakko, kamera ja laukku on? O_o
Nyt rupes pelottamaan. Oon ihan varma, että tossa mun selän takana oli äsken joku kun mun yli tuli sellanen varjo, mutta ei siellä ketään ollut Emooo.
mulla on tää tosi kummallinen tunne. enkä oikein osaa sanoa, että lupaileeko se hyvää vai huonoa.
Aiheutti pienen naurahduksen eilen illalla, kun sanoin tyttöystävälle jotain klubbarista, niin se sit siihen:
"Mä meinasin tänään rekisteröityy sinne, mut sit mä huomasin et siel luki et 'konemusiikin ystäville', ja mä en tiiä oonko mä ystävä. Ehkä kaveri, mut en kyl ystävä."
- « Edellinen
- 1
- ...
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- ...
- 600
- Seuraava »