päivän o_O

Back to häröily O

[q]SilverJo, 24.8.2005 12:43:
[pieni]I know, I know.. kohta tullaan ryminällä alas, ei tää fiilis kauaa voi kestää.[/pieni]
[/q]

Uskalla toivoa

pomo ei uskonnut, että olen käynnyt inttiä saatkiaan sitä että olen aukin käynnyt siellä kanssa.
kovasti koitin sille intää, että II/02 - II/03 olin siellä. ei sitten millään uskonnut, sano vain, että
pelastusarmeijaan kuulun tai johonkin muuhun moiseen...
olin siinä sitten vähän aikaa, et ei tartte uskoo...
pyysi viellä tuomaan passin todistukseksi maantaiksi mennessä...
helvetti!

Näin duunin ikkunasta ku "söpö ja viaton pikku mäyris" käveli onnellisesti omistajansa kanssa ja yhtäkkiä hyökkäs vastaantulijan vasempaan sääreen kiinni. WTF?! Vaikka elukkarakas olenkin niin tommoset elukat vois ottaa katukuvasta poies. Prkl! *grr**senkin*

[q]leenuliinu, 24.8.2005 20:45:
---
Hyzenthlay, 24.8.2005 20:30:
---
sapeli, 24.8.2005 20:14:
Kännykkälippu?
---
voi helvete käyks se busseissa vai?
---
Eipähän käy, ei.
[/q]

Aa, my bad - käytän vain metroa, ratikkaa ja junia

no niin, tää viikkihän on ku helvetin esikartano

[q]Hyzenthlay, 24.8.2005 20:30:
---
sapeli, 24.8.2005 20:14:
Kännykkälippu?

---

[/q]

Eipähän käy, ei.

[q]sapeli, 24.8.2005 20:14:
Kännykkälippu?
[/q]

Mun hammasharja kävi pyykinpesukoneessa o____O Se oli ihan uus. Uskaltaakohan sitä enää ees käyttää :D

Voitin lipuN big brother kick off-tapahtumaan Mikä lienee.. Enivei, aika häröö sinne yksin on suunnistaa mut tuleepahan tsekattua paikka

nettiongelmat häviää nykyään näköjään pelkällä korjausmiehen läsnäololla o_O

netti ollu siis koko viikon toimimatta, vaikka toimi vielä viikonloppuna kun muutettiin ko. asuntoon. telkan signaalikin pätki alkuviikosta ihan pirusti. welhon netti ja kanavapaketti kyseessä siis.
noh soitetaan welholle, siellä kaikki skulaa mycket bra. isännöitsijän kautta tietoliikennehuoltojäbä paikalle. kaikki näyttää toimivan pistorasiassa hyvin, ok signaali yms. soittipa vielä vanhalle duunikaverilleen welhoon ja siellä homma ok mutta modeemi ei mee online. mietin jo ett perhana modeemi rikki tietty.
no jäbä lähtee alakertaan kattelee antennihaarotuksia, kun ei sisältä selvinny mitään, tämän puhelun jälkeen ja laittoi modeemin takas seinään kiinni. siinä mietittyään online valo syttyi palamaan ja kaikki toimi taas o_O mitään selvyyttä asiaan ei saatu myöskään alakerrasta, tiukentelipa äijä siellä jotain liitoksia kun ei muuta keksinyt siellä päässä.

mystistä. TAI vaihtoehtoisesti sen äijän ja welhotyypin puhelun jälkeen on voinut Welhon päässä joku miettiä "oho" ja painaa jostain nappulasta kun kerran kaikki alkoi toimimaan sen puhelun jälkeen ;P

[q]Rubicon, 23.8.2005 15:54:
---
Kriss G, 23.8.2005 15:53:
---
Rubicon, 23.8.2005 15:49:
meiän kouluun on tullu ihan jo häiritsemiseen asti sun näkönen jäbä*poks*

---

No mut tuskin sillä on samanlaista poikamaista charmia ku mulla

---

mä olin iha miljoonavarma et sä vastaat et "on varmaan komee"*nauru*
ja ons sil,se tuli seiskalle.
[/q]

Siis ei sillee tarvii vastata ku se on ihan oletusarvo et se on komee

[q]Kriss G, 23.8.2005 15:53:
---
Rubicon, 23.8.2005 15:49:

---

[/q]

mä olin iha miljoonavarma et sä vastaat et "on varmaan komee"*nauru*
ja ons sil,se tuli seiskalle.

[q]Rubicon, 23.8.2005 15:49:
[/q]

[q]ella_, 23.8.2005 15:43:
---
yukie^, 23.8.2005 15:40:
Oon huomannu et aina kun on ukkosta ilmassa, mus sattuu päähän. o_O

---

no toihan on ihan vanhan kansan tuttu juttu. sama ongelma mulla.. se on se sähköisyys tahi paine.
[/q]Outoo se silti on. *ding**nauru*

[q]yukie^, 23.8.2005 15:40:
Oon huomannu et aina kun on ukkosta ilmassa, mus sattuu päähän. o_O
[/q]

no toihan on ihan vanhan kansan tuttu juttu. sama ongelma mulla.. se on se sähköisyys tahi paine.

[q]Kriss G, 23.8.2005 15:00:
Googlessa voi valita H4x0r kielen
[/q]

http://www.google.com/intl/xx-hacker/

[q]Tres, 23.8.2005 14:58:
no sittenhän tää olis stealthil kuulunu 'päivän klubitus-quote' -topikkiin :P
[/q]

No mut ei se ollu tän päivän vaan vanhempi jutska, sitä paitten ite vielä luupilla varmistin asian, ni!

Googlessa voi valita H4x0r kielen

[q]mekaanikko, 23.8.2005 14:56:
---
Tres, 23.8.2005 14:38:
Quotsaan mekistä Stealthunitin forumist:

---

BTW tiesitteks että väriprintterit ja -kopiokoneet tulostaa koneen sarjanumeroa muutaman sentin välein joka arkille sellaisena pistekuviona joka ei oikein kunnolla näy paljaalla silmällä? Scary shit.
---

http://www.eff.org/Privacy/printers/wp.php

o_O

---

Jeh ja alunperin tän tiedon oon itekin bongannut Klubbarista, tuolta "Joka päivä oppii jotain uutta" -threadista.
[/q]

no sittenhän tää olis stealthil kuulunu 'päivän klubitus-quote' -topikkiin :P

[q]Tres, 23.8.2005 14:38:
Quotsaan mekistä Stealthunitin forumist:

---

BTW tiesitteks että väriprintterit ja -kopiokoneet tulostaa koneen sarjanumeroa muutaman sentin välein joka arkille sellaisena pistekuviona joka ei oikein kunnolla näy paljaalla silmällä? Scary shit.
---

http://www.eff.org/Privacy/printers/wp.php

o_O
[/q]

Jeh ja alunperin tän tiedon oon itekin bongannut Klubbarista, tuolta "Joka päivä oppii jotain uutta" -threadista.

O