päivän o_O

Back to häröily O

[q]Kriss G, 23.8.2005 15:00:
Googlessa voi valita H4x0r kielen
[/q]

meiän kouluun on tullu ihan jo häiritsemiseen asti sun näkönen jäbä*poks*

siivosin huonetta niin löysin votkaa! *ding*...taisi siivoaminen loppua tähän taukoon! -> *kittail nopeasti huspois viinas*

Quotsaan mekistä Stealthunitin forumist:

[q]
BTW tiesitteks että väriprintterit ja -kopiokoneet tulostaa koneen sarjanumeroa muutaman sentin välein joka arkille sellaisena pistekuviona joka ei oikein kunnolla näy paljaalla silmällä? Scary shit.[/q]

http://www.eff.org/Privacy/printers/wp.php

o_O

Heh.. työpaikan miehil on vissiin välil ain ihan kivat palaverit tos viereises huonees ku etin sielt kaapist itelleni mukii et voin ottaa teetä ni löysin sielt puolikkaan kossupullon ja jotain muita juomii.. ne taitaa sit ain kahvin kans ottaa pienet hömsyt siin samal..*nauru*

[q]Baby-G, 17.8.2005 17:12:
flunssa iski taas! just sain sen viime viikolla nujerrettua, ainakin näin luulin...
[/q]
here we go again...

[q]Pygmi, 22.8.2005 17:12:
---
mirah, 22.8.2005 10:48:
[/q]

Näh pariks päiväks semmosia pitkiä, mä oon semmonen ihminen et tykkään käyttää vaan niit pitkii aina enkä näyttää mun mahaani ees hetkeä sentinkään vertaa. Kokoajan muutenkin nykimäs paitaa alaspäin, varmuuden vuoksi.

päivän o_O olkoon seuraava;

Olin odottanut parin viikon flunssan vieneen koko urheiluvireen
pois. Kävin juuri ekalla post-flunssa lenkillä (aka. räkä-lenkki),
ja tunti meni niin että viuhahti *iloinen**sydän* Tästä on hyvä jatkaa*joo*

[q]Super-Kerttu, 22.8.2005 16:36:
Kuultua ja koettua bussissa 22.8.2005 klo 15.54-16.19

Bussissa istui kolme n. 15-17 vuotiasta pissistyttöä. Hetkeä myöhemmin mukaan liittyi neljäskin tyttö. Tyttöjen sanavarasto koostui pääosin sanoista "oikeesti" ja "vittu" Tässä nyt ei ole mitään ihmeellistä. Tytöt myös haukkuivat yhden tytön kaveria rumin sanoin ja kun tämä tyttö yritti puolustaa poikaa, sai hän kuulla olevansa typerä pyhimys..No ei kai tässäkään mitään outoa ole, kun kyseessä on teinit. Koko matka myös kuunneltiin puhelimen iki-ihania soittoääni Suvivirrestä Eminemiin! Ja tämäkin kai lasketaan normaaliksi käyttäytymiseksi..*ding*

Mutta nämä tytöt joi koko matkan olutta! Siis nämä peruskoulussa olevat tyttölapset, joilla on koulua huomenna!? Samalla he kertoilivat, mistä ne oluet oli pöllitty ja laskeskelivat tulisivatko varmasti humalaan kyseisistä oluista! Samalla suureen ääneen huudeltiin "Hyi, vittu ku tää kalja on pahaa!"

Siis voisiko joku kertoa, mihin päin tää maailma on menossa, kun teinitytöt juo olutta maanantai iltapäivänä!? Vai olenko mä vaan tullut totaalisen vanhaksi ja unohtanut jo oman ihanan teini-ikäni?!

[/q]

Kyllähän sitä itsekin tuli jokunen kerta dokailtua ylä-aste aikoina keskellä viikkoa ja jopa koulussa.

Kuultua ja koettua bussissa 22.8.2005 klo 15.54-16.19

Bussissa istui kolme n. 15-17 vuotiasta pissistyttöä. Hetkeä myöhemmin mukaan liittyi neljäskin tyttö. Tyttöjen sanavarasto koostui pääosin sanoista "oikeesti" ja "vittu" Tässä nyt ei ole mitään ihmeellistä. Tytöt myös haukkuivat yhden tytön kaveria rumin sanoin ja kun tämä tyttö yritti puolustaa poikaa, sai hän kuulla olevansa typerä pyhimys..No ei kai tässäkään mitään outoa ole, kun kyseessä on teinit. Koko matka myös kuunneltiin puhelimen iki-ihania soittoääni Suvivirrestä Eminemiin! Ja tämäkin kai lasketaan normaaliksi käyttäytymiseksi..*ding*

Mutta nämä tytöt joi koko matkan olutta! Siis nämä peruskoulussa olevat tyttölapset, joilla on koulua huomenna!? Samalla he kertoilivat, mistä ne oluet oli pöllitty ja laskeskelivat tulisivatko varmasti humalaan kyseisistä oluista! Samalla suureen ääneen huudeltiin "Hyi, vittu ku tää kalja on pahaa!"

Siis voisiko joku kertoa, mihin päin tää maailma on menossa, kun teinitytöt juo olutta maanantai iltapäivänä!? Vai olenko mä vaan tullut totaalisen vanhaksi ja unohtanut jo oman ihanan teini-ikäni?!

[/q]

Ei kyl sitä ennen vanhaan dokattiin vaan pe ja la .. se on tätä nykyaikaa .. likat ja pojat yhtä aivottomia nykyään .. sitä sanotaan evoluutioksi Terv. Pappa from muinaishistoria

[q]mirah, 22.8.2005 10:48:
Miks nykyään housut tehdään kokoajan matalimmiks ja taas paidat tehään entistä lyhyemmäks? Että näyteltäis söpöjä masuja enempi?
[/q]
En tiedä, mutta ne paidat tehdään myös sellaisiksi, että parissa pesussa kutistuvat pituussuunnassa enkä nyt puhu pelkästään halpismerkkien paidoista. Paras versio tällaisesta kutistuneesta painoksesta maksoi muistaakseni noin 25 Muutenkin ongelmia löytää riittävän pitkiä t-paitoja ja sitten sitä voitonriemua kestääkin peräti pari viikkoa
(mikäs sitä napaa esitellessä, mutta jätesäkkikö pitää ostaa niiden päivien varalle kun sen vaihteeksi haluaa peittää?)

Siis voisiko joku kertoa, mihin päin tää maailma on menossa, kun teinitytöt juo olutta maanantai iltapäivänä!?
[/q]

"To hell in a handbasket". Valitettavaa moinen.

"...ja vittu sit se joi niinku vittu melkein kolme sidukkaa ja oli ihan vitun kännis niinku vittu..."

Oon huomannu et aina kun on ukkosta ilmassa, mus sattuu päähän. o_O

Joillakin kohtu voi olla niin takana/lähellä selkärankaa jolloin raskaus ei juuri päällepäin näy kuin lievänä mahan pömpötyksenä.

mutta ihmettelen ettei se oo huomannu niistä lapsen liikkeistä. Ne kun ei tosiaankaan oo mitään pieniä hipasuja. Mulla näky mahan ulkopuolella selvästi jalan, pepun ja pään muodot, mitä se nyt milloinkin sitten yrittikään puskea suoraan mahan kohdalta ulos.

Välillä todella näytti siltä kun alien yrittäis puskee suoraan mahasta ulos ja siltä myös tuntuki.

[q]Verano, 22.8.2005 12:42:
Jos kyseessä on joku nelkyt kiloa painava pissis, niin pakkohan sen on vähän levitä johonkin suuntaan *ding*[/q]

Ei tarvi, teinit voi piilottaa sen esim. reiteen.

[q]mayah, 22.8.2005 11:27:
Help-deskin kaveri otti mun koneen tosta vaan haltuun. Mulla oli ongelmia sähköpostissa ja soitin helppariin josta kaveri kysäisi jotain tunnusta jonka lueteltuani hän pyysi painamaan ok ja yhtäkkiä hän käytti mun konetta o_O. Vähän creepy, ku toinen jossain kilometrien päässä klikkailee mun sähköpostiani mun näytölläni :)
[/q]Ihan perusmeininki. Tuolla tavoin tuli viime kesänä montakin ongelmaa korjattua. Säästää aikaa ja vaivaa, kun ei aina tarvitse juosta fyysisesti asiakkaan koneelle. Mutta mietipä sitä, että tarvittaessa tuollainenkin ohjelma voidaan säätää siten, että käyttäjän ei tarvitse edes OK:ta klikata jos helpparista joku haluaa ottaa koneen "haltuun".

[q]mayah, 22.8.2005 10:36:
---

!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En v*tussa ala synnyttää.
[/q]

Hahaa!! Ilmetty sinä! :D :D :D

[q]Verano, 22.8.2005 10:27:
Pitäisikö tämä uskoa?!?! :O

"23-vuotias nainen koki viime keskiviikkona melkoisen yllätyksen, kun hänen vatsakipujensa syyksi paljastui alkamassa oleva synnytys."

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm[/q]

Ymmärtääkseni noin voi käydä erityisen helposti teineille; mitä tyttöjen puheista kuullut, teini-iässä tytöillä voi olla muutenkin systeemit sekasin-> raskauden havaitseminen vaikeutuu. Kuullut itsekkin lähes ensikäden tietoa tapauksesta, jossa tytölle selvisi raskaus 7kk kohdalla. Tyttö oli, tietenkin, polttanut ja dokannut koko sen 7kk kunnon teini-tyyliin...*poks*

[q]Verano, 22.8.2005 10:27:
Pitäisikö tämä uskoa?!?! :O

"23-vuotias nainen koki viime keskiviikkona melkoisen yllätyksen, kun hänen vatsakipujensa syyksi paljastui alkamassa oleva synnytys."

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm
[/q]

Eipä oo ensimmäinen tuollanen tapaus josta kuulen. Ihan tuttavan tutulle oli tollanen päässy käymään..siis vasta synnytyksen alettua todettiin että tytsyhän on raskaana.Ensin oli epäilty umpisuolta kivun aiheuttajax...

niin, ja ei ne pilleritkään aina toimi,ikävä kyllä

Mutta voipi olla aikas paukku tollanen..yleensä sitä on melkeen se 9kk totutella ajatukseen*ding*

[q]mayah, 22.8.2005 10:40:
---
Verano, 22.8.2005 10:38:
Hahaa!! Ilmetty sinä! :D :D :D

---

Mä oon tässä just kohta kaks tuntia miettiny, että käviskö sitä voimassa pahoin vai varaisko ajan lääkärille..?
[/q]Aamupahoinvointia?

Veikeää kun ei ole vähään aikaan ollut aikaa lorvia netissä niin on kaikesta jäljessä...

O