päivän o_O

Back to häröily O

[q]Puistokemisti, 21.8.2005 20:34:
---
ezzy,

mmm...knobbly :)

ja btw. se sieni on OSTERIVINOKAS ei oskari vinokas.

---

Se kuulostaa edelleen oudolta.
[/q]

Hey d00d, sienet on

Huomasin, että olen selvästi tyhmentynyt pariin viime vuoteen verrattuna

Ensi viikolla tapahtuu paljon, kivoja asioita pääasiassa. Esim saan avaimet uuteen asuntoon, näen vanhoja ihania *sydän* ystäviä ja yhden ihanan pojan.

Saanko silti mennä nurkkaan istumaan ja lukemaan Linnunradan käsikirjaa koko viikoksi?? Ois paljon iisimpää niin eiiii jaksa touhuta.

Sain outoja vaikutteita (mm edellä mainittu...) 3-vuotiaalta kummipojaltani, jota vahdin kolme viimesintä päivää...hih...*iihhih*

[q]Steven Hoaks, 21.8.2005 15:53:
---
Linkistä poimittu lause:
Virus tarttuu kosketustartuntana henkilöltä toiselle.
---

Apua

Äidit oli siis jo vuosia sitten oikeassa

Nyt tosiaan toivon ettei se ollut oikeassa kädessä
[/q]

Mä toivon, ettei se tarvi sitä oikeaa kättään...*uuh**nauru*

[q]Steven Hoaks, 21.8.2005 15:45:
---
Fyraett, 21.8.2005 15:39:
---
extramppa, 21.8.2005 14:56:
Ai voiko syylät tarttua? Ei kai...

---

Kyllä voi, mun äiti opetti mulle pienenä ettei syyläkäsii saa kätellä :(

---

Sama juttu Voiko joku heittää ihan faktaa tänne asiasta. Vai ollanko me eletty pimennossa äidien oppien mukaan
[/q]

http://www.tohtori.fi/ihotautilaakari/91.html

Tuntuu taas ihan hassulta et on vapaapäivä o____O

[q]Steven Hoaks, 21.8.2005 13:01:
---
extramppa, 20.8.2005 14:30:
-syylä-keskustelu-clip-

---

Ajattelen vaan sun poikaystäväs parasta kun toivon ettei se syylä olisi oikeassa kädessä
[/q]

Ai voiko syylät tarttua? Ei kai...

[q]Puistokemisti, 20.8.2005 15:03:
---
extramppa, 20.8.2005 14:30:
-clip-

---

No sulla kävi sit paremmin kun mulla aikoinaan kun olin vielä peruskoulussa.
Sain joskus tokalla luokalla oikeaan kämmeneen syylän, koko peruskoulun ajan sille tuli koko ajan lisää kavereita kumpaankin käteen. Amikseen mennessä niitä oli yhteensä 57

Ja kaikkee oli kokeiltu niiden pois saamiseks, rasvoja, jäädytystä, leikkausta, polttoa. Mikään ei toiminu.

Ja sit ihan yllättäen lehdessä oli jotain juttua sellaisesta sienestä kuin Oskari Vinokas (ihme nimi muuten) Kyseisestä tatista tehdyt pikku pillerit vei kaikki syylät mukanaan alle 2 kuukaudessa ja ei o näkyny sen jälkeen.
[/q]

Joo, yks syylä tähänastisen elämän aikana ei varmaan oo vielä kovin paha. Pitää vaan koputella puuta, ettei se vietä mitään kylmän sodan aikaa lymyilemässä ja sit hyökkää tuollasen armeijan kans. Vaikka toisaalta, onneksi sitten on Oskari!*nauru*

no noi kaksi....

&

[q]Umbala, 4.12.2008 11:44:
---
Decion, 4.12.2008 11:39:

kyl ny ainaki koulun perussoftiin toi kuuluu, mut ilmeisesti ei äskeises ollu ku oli uudesta koneesta kyse kun siirryin nyt vanhalle jolta löytyy kyl winzip

---

En mä muuten mutta tuli käytettyä kouluvuosinani kaikki tunnit jotka oltiin koneen ääressä pääsääntöisesti johonkin muuhun, kuin siihen mitä piti tehdä. Enkä mä sano, että musta olis yhtään parempi ihminen tullut vaikka en häröilemään olisi päässytkään, mutta yleisesti oppimisen kannalta hyvinhoidetulla järjestelmähallinnalla voisi olla eroa.
ps. Vastauksesta päätellen ei tainnut sunkaan pakkausprojektit liittyä välittömästi koulutehtäviin.
[/q]

mistäs arvasit?

[q]sune, 19.8.2005 21:58:
Mulle tuli kirje jonka sisällä oli mulle tarkotettu lasku JA toinen lasku joka ei todellakaan ollu mulle tarkotettu, vaan jollekki ihan muulle.
Mina ei ymmarra, ja sit se tyyppi jolle se toinen lasku on, asuu viel vaasankadulla eli ihan lähellä. hmm.
[/q]

Kuulostaa automaattipostitukselta missä yks lasku on eksyny väärään paikkaan. Voi olla et tulee halvemmaks pistää ne laskut semmoseen järjestykseen et postin ei tarvii hirveesti niitä enää järkätä.

Mulle tuli kirje jonka sisällä oli mulle tarkotettu lasku JA toinen lasku joka ei todellakaan ollu mulle tarkotettu, vaan jollekki ihan muulle.
Mina ei ymmarra, ja sit se tyyppi jolle se toinen lasku on, asuu viel vaasankadulla eli ihan lähellä. hmm.

[q]Decion, 4.12.2008 11:39:

kyl ny ainaki koulun perussoftiin toi kuuluu, mut ilmeisesti ei äskeises ollu ku oli uudesta koneesta kyse kun siirryin nyt vanhalle jolta löytyy kyl winzip
[/q]
En mä muuten mutta tuli käytettyä kouluvuosinani kaikki tunnit jotka oltiin koneen ääressä pääsääntöisesti johonkin muuhun, kuin siihen mitä piti tehdä. Enkä mä sano, että musta olis yhtään parempi ihminen tullut vaikka en häröilemään olisi päässytkään, mutta yleisesti oppimisen kannalta hyvinhoidetulla järjestelmähallinnalla voisi olla eroa.
ps. Vastauksesta päätellen ei tainnut sunkaan pakkausprojektit liittyä välittömästi koulutehtäviin.

Kampaajani pyys mua sen hiusmalliksi kun se menee kokeilemaan jotain uutta värisarjaa o____O Ihan kivaa vaihteeks, jotain jännääkin tähän elämään.

[q]:boldy, 16.8.2005 21:09:
---
yukie^, 16.8.2005 20:47:
Nukuin töissä tunnin
---

---

Mistä tuollasii työpaikkoi saa (vai kuuluuko virallisesti asiaan)? *ding**hih*

Tarhassa saa nukkua ku nukuttaa lapsia, tai väkisinki aina nukahtaa. *nauru**hihu*

[q]Umbala, 4.12.2008 11:10:
---
Decion, 4.12.2008 10:41:
koulun koneessa ei oo minkään valtakunnan zippaussoftaa ?!½?

---

Johtuu varmaan siitä, että sitä ei mihinkään tarvita. Vai onko sulla oikeesti joku kouluprojekti joka vaatii tiedostojen pakkausta? Yleensä kun sitä käytetään vaan sen Ware Wormsin purkamiseen.
[/q]

Oon hereillä _jo_ nyt. Vähän vaihteluu siihen että parina viime päivänä se on menny niinpäin että oon ollu hereillä _vielä_ nyt tähän aikaan....

Öö, teen tikku-ukko animaatioa flashillä koulussa...hmms, haastavaa? o_O

[q]yukie^, 16.8.2005 20:47:
Nukuin töissä tunnin
---
[/q]
Mistä tuollasii työpaikkoi saa (vai kuuluuko virallisesti asiaan)? *ding**hih*

Nukuin töissä tunnin, kotona päiväunet 17-19.30 ja nyt taas jo nukuttaa vaikka nukuin viime yönäkin 22-5.30.

Outoa. *ding**täh*

O