päivän o_O

Back to häröily O

Mä oon hereillä jo nyt, eilisen jälkeenkin

[q]Umbala, 16.3.2009 14:19:
Oltiin tuossa viikonloppuna messuilla, ja tänään vähän kattelin noita arvontapapereita mitä siel oli täytetty. Yllättäen ensimmäisestä paperista löytyi iso kirkkovene, mutta ilman airoja. No lähdin Selaamaan muita lappuja läpi, ja seuraavakin kirkkovene joka vastaan tuli oli airoton. Ihan varmuudella en osaa sanoa, mutta tässä taitaa tulla esille sukupolvien välinen ero, itse kun olen tottunut näkemään noissa kirkkoveneissä aina airot.
[/q]

Ahahaha!

Kela (ja muut virastot, joissa mun tiedot taitaa olla - kaikista hiton muutoslomakkeista huolimatta - vuosi toisensa jälkeen päin persettä). Kun kaksi lähes saman nimistä asuu samassa talossa, samassa rapussa, mutta eri asunnoissa, niin lopputulos on esim. seuraava:

Asunnon tiedot

Pinta-ala: 32 m2
Huoneiden lukumäärä: 4 huonetta ja keittiö

[q]Zenni, 28.4.2005 21:11:
---
KooKie, 28.4.2005 20:58:
täähän me dokaillaa vappuna "joo vedetää känät goatsella"

---

Nyt mä tiedän miltä goatse maistuu!
[/q]

mä odotan, että joku tulee kohta kysymään "mikä on goatse?"

[q]Kriss G, 28.4.2005 21:33:
---
pHaze, 28.4.2005 21:31:
---
Kriss G, 28.4.2005 21:17:

Niin eroottisesti latautuneelt ku se kuulostaaki ni mä en välttämättä haluu nähä sitä.

---
Comoon, take one for the team. Ja ota kuvia että muutkin saa ihmetellä.

---

Paljon maksat niistä kuvista?
[/q]Mun pitää nähdä ne ensin että tiedän mistä maksan

[q]Kriss G, 28.4.2005 21:17:
---
Zenni, 28.4.2005 20:29:
---
Kriss G, 28.4.2005 19:28:
---
Zenni, 28.4.2005 16:25:
Meillä on viiniä minkä etiketissä lukee "Goatse"

---

Tunge se perseesees

---

Kävi mielessä kyl mut ajattelin et sun pitäis olla kattomassa.

---

Niin eroottisesti latautuneelt ku se kuulostaaki ni mä en välttämättä haluu nähä sitä.
[/q]Comoon, take one for the team. Ja ota kuvia että muutkin saa ihmetellä.

[q]Juhgu, 28.4.2005 12:08:
Huolimaton aamukoordinaatio <3 vedin just allergialääkkeen (nenäsumute) sieraimesta ohi ja vasempaan silmään.
[/q]

Aamukoordinaatio on kyllä kumma asia. Tänä aamuna hiuslakalla suoraan silmään ja kerran meinasin pestä hampaani naamarasvalla ku ei käsi ottanutkaan hammastahnaa...

[q]Zenni, 28.4.2005 20:29:
---
Kriss G, 28.4.2005 19:28:
---
Zenni, 28.4.2005 16:25:
Meillä on viiniä minkä etiketissä lukee "Goatse"

---

Tunge se perseesees

---

Kävi mielessä kyl mut ajattelin et sun pitäis olla kattomassa.
[/q]

O_o

http://www.theregister.co.uk/2005/04/27/netherlands_ipod_tax/

tämän päivän metro liven juttu aamubileistä.
ja trance paavosta

[q]Nil, 28.4.2005 14:27:
---
onni3mk, 28.4.2005 14:14:
Mayah elää vain salaatilla ja spagetilla ja ketsupilla

---

On se nähty syömässä hesessä useampaanki otteeseen...*nauru*
[/q]

Nii mut sielläkin se syö vaan ranskiksia

[q]onni3mk, 28.4.2005 14:14:
Mayah elää vain salaatilla ja spagetilla ja ketsupilla
[/q]

On se nähty syömässä hesessä useampaanki otteeseen...*nauru*

Vaikuttaisi siltä että geenit määrävät unen tarpeen määrän, ja että teoriassa olisi mahdollista muokata ihmisen geenejä siten että unta tarvisi vain noin 30% normaalista, eli about 2-3 tuntia. Haittapuolena olisi näköjään noin 30% lyhyempi elinkaari... Vaihtaisitko sinä noin 21 vuotta elämästäsi 5-6 tuntia pidempiin vuorokausiin?

http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn7316

[q]Jocular, 27.4.2005 22:58:
Hah! Killasin just "kesän" ensimmäisen hyttysen.. WTF?!
[/q]

Mä näin kans eilen "kesän" ensimmäisen hyttysen ja parit mehiläisetkin on ollut jo kiusana

Huomenna pitäisi mennä poliisitalolle juttamaan jotain helvetin tutkintasihteeriä. Voi olla vähän saamarin hiljaista, kun vaihehtoina ovat teleporttaus ja lahden yli uiminen. "Muistathan ilmoittaa ajoissa, jos et pääse paikalle" ja kirje tuli (vanhempien) kotiin tänään... Siis voi kyrpä tätä byrokratiaa. Asia koskee todennäköisesti kertausharjoituksien "inkallelseorder":ia, jota en hakenut postista kun olen Ruotsissa, eivätkä ne saatanat selvästi ole edes miettineet sen lähettämistä tänne Ruotsiin. Saa olla viimeinen vitun kerta kun lähden vapaaehtoisesti kertaamaan.

Päivän "haistakaa jo..." enemmänkin. Ikään kuin ratkaisemattomat laskarit eivät olisi jo ketuttaneet tarpeeksi.

Maailmankaikkeus

oon jutellu puol tuntia irkissä botin kanssa
ei onneks oo tylsää

[q]ezzy, 28.4.2005 22:18:
---
mä odotan, että joku tulee kohta kysymään "mikä on goatse?"
[/q]

Ois aika wanha moka.

[q]peikkotyttö, 25.4.2005 09:00:
Heräsin juuri lähes 18 tunnin unilta*haukottel*,piti mennä vain pienille päiväunille eilen*igor*
[/q]

Reissu verottaa*vink* itellekin ois uni maistunu vaikka vuorokauden ympäri*nauru*

Oon ollu koko päivän varma siitä et on joulukuu ja kohta jouluaatto...
Odottavan aika on ilmeisesti pitkä

O