päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- ...
- 600
- Seuraava »
Täl hetkel en vaa muista, millon mul ois viimeks ollu darra O_o Sekin itsessään on ihan outoa, et mulle ei vaa tuu enää krapulaa. Pelottavaa.
[q]Cera, 23.4.2005 06:24:
Henna laittaa vispipuuron LAUTASELLE o_O
eikä syö sitä suoraan siitä kupista.
PUOLETHAN ILOSTA ON SIINÄ ETTÄ SIIHEN PIKKUKIPPOON SAA KAADELLA MAITOA VÄHÄN VÄLIÄ.
ja kaivella sit semmosia kuoppia.. ja kaikee semmosta kivaa..
oon järkyttynyt.
[/q]
Tämä tapa on perua ihan lapsuusajoista, kun äippä teki aina sellasen ISON kulhon ja siitä sitte lapioitiin aina lautaselle. *sydän* nam!
[q]Jutu, 22.4.2005 10:25:
Mulla taitaa heittää päässä ja pahasti. Olin menossa hakemaan postit ovelta ja menin kahteen kertaan ihan eri paikkaan. Sitten loppujen lopuksi kun tajusin mennä sinne ovelle, niin kolautin otsani ovenkahvaan ja nyt siinä on sellanen patti
[/q]
et vaan osaa
[q]INFIANA, 22.4.2005 11:42:
kävin eilen ostamassa mustat tosi kivat saappaat. Sen jälkeen mun peipe oli käyny ostaa täsmälleen samat saappat mulle, mut valkosena... tänään vaihtamaan*nauru*
[/q]
Vaan kummat..?*hih*
[q]Jutu, 22.4.2005 10:25:
Mulla taitaa heittää päässä ja pahasti. Olin menossa hakemaan postit ovelta ja menin kahteen kertaan ihan eri paikkaan. Sitten loppujen lopuksi kun tajusin mennä sinne ovelle, niin kolautin otsani ovenkahvaan ja nyt siinä on sellanen patti
[/q]
tämän vuoksi itse istun hetken sängyn laidalla ennen lopullista nousemista tai lopputulos on lähes vastaavanlainen
Heräsin juuri lähes 18 tunnin unilta*haukottel*,piti mennä vain pienille päiväunille eilen*igor*
[q]
I love it when you talk dirty
/N
[/q]
Well you should *vink**nauru*
[q]RiD, 23.1.2007 19:13:
Imasinpa uusimman jakson heroessia, Release Heroes S01E12 HDTV Xvid-Xor [eztv].rar mininovasta. Trackeri itsestään toimi ihan kivasti ja file tuli kohtuullisen nopeasti koneelle. Ajattelin että kyllä tää päivä tästä pelastuu ku pääsee hetkeks rentoutumaan hyvän sarjan parissa.
VITUT.
Tiedosto oli rar tiedosto jonka purkamalla tuli zip tiedosto, jonka purkamalla tuli uus rar tiedosto joka tälläkertaa oli suojattu salasanalla. Salasanan saamiseksi minun pitäisi lukea vittu saksankielisiä VERT GEHENTAL ICH HABEN EINE ARSHLOHEN, SEHR GUT, ICH BIN EINE POLTERGEIST ohjeita ja imuttaa joku uus bittorrent client joltain vammaselta saksankieliseltä sivulta. Salasana tämän rarrin avaamiseksi on tuon perkeleen ARSHLOHEN WUNDERBAUM torrent clientin versionumero.
Voiko vittu olla näin vaikeeta.
Kyllä voi.
Vitun saksalaiset, Wolksvagen on paska automerkki!111111111
[/q]
Ja sit ku olit sen vihdoin saanu auki ni se oliki vaan mainos? Näin mulle on käyny monta kertaa, mut noista salasanoista sen verran, että lähes aina ne on niiden sivujen nimi/otsikko, jota ne mainostaa et mee tänne ja tonne.. Ite oon sen verran laiska, et jos kerran puran rarrin ni en kyllä enempää lähe zippejä purkamaan. Menee epäilyttäväks kaikenmaailman träkkereiden, kräkkereiden ja virusten takia ;)
[q]devisss, 20.4.2005 14:51:
---
mekaanikko, 20.4.2005 00:05:
---
Nepenthe, 19.4.2005 23:49:
Siis ihan ulosottoon eikä vielä ammattimaiseen perintään? Voi olla, että mun tietolähteeni/muistini oli epätarkka, ja menee vasta sitten jos on yritetty ulosmitata ja ei ole onnistuttu. Kannatti taas luulla tietävänsä.
---
Jep. Jotkut maksut, kuten esim. parkkisakot ja verorästit menevät suoraan ulosuttoon ilman perintätoimistoa siinä välissä.
---
Jep. Julkisoikeudelliset maksut voidaan ulosottoon suoraan, tosin siinäkin voi olla perintätoimisto välissä. Niiden ulosmittauksesta ei tule luottohäiriömerkintää.
"Normaaleista" veloista Suomessa yksityishenkilö saa luottohäiriömerkinnän käräjäoikeuden päätöksestä. Jos ulosotto toteaa henkilön varattomaksi, niin siitä tulee sitten vielä varattomuusmerkintä. Näin.
[/q]
I love it when you talk dirty
/N
Heräsin ajoissa ja olin koulussa vain puoltuntia myöhässä
[q]mekaanikko, 20.4.2005 00:05:
---
Siis ihan ulosottoon eikä vielä ammattimaiseen perintään? Voi olla, että mun tietolähteeni/muistini oli epätarkka, ja menee vasta sitten jos on yritetty ulosmitata ja ei ole onnistuttu. Kannatti taas luulla tietävänsä.
---
Jep. Jotkut maksut, kuten esim. parkkisakot ja verorästit menevät suoraan ulosuttoon ilman perintätoimistoa siinä välissä.
[/q]
Jep. Julkisoikeudelliset maksut voidaan ulosottoon suoraan, tosin siinäkin voi olla perintätoimisto välissä. Niiden ulosmittauksesta ei tule luottohäiriömerkintää.
"Normaaleista" veloista Suomessa yksityishenkilö saa luottohäiriömerkinnän käräjäoikeuden päätöksestä. Jos ulosotto toteaa henkilön varattomaksi, niin siitä tulee sitten vielä varattomuusmerkintä. Näin.
yritän epätoivosesti lähtee himasta pois, mut oon myöhästyny jo kolmesta bussista täälläkun bussit menee n. 25 min välein. . . uus yritys Taas
Pääsin yliopistourani vikasta tentistä läpi hyvällä arvosanalla, vaikka pelkäsin reputtavani. Tentissä kysyttiin mm. sellaista asiaa, jonka skippasin kirjasta kokonaan, kun ajattelin ettei siitä voi tulla kysymystä... Selittämällä ja paskaa jauhamalla pääsee näköjään pitkälle
Bugitus on kyllä joka paikassa...
Täällä ahkerana yritän etsiä netistä tietoa hakusanoilla "pääruoka annoskoko" ja eikös siellä googlessa koreile heti etusivulla postauksia "Klubituksen kevätkilonpudotus" -topikkiin...
Ja heti katkes ajatukset.
No jo se ny on kumma!
[q]DominikH, 20.4.2005 00:42:
Allekirjoittaneella myös, ja muistaakseni ne säilyy vielä neljä vuotta viimeisen maksun jälkeen, en sit tiiä,muistanko kuinka väärin.
[/q]
Se riippu vähän mistä jne jne jne mä oon nyt maksanu melkein kaiken mut mulla ne on viellä 5 vuotta luottikset poissa. Sinäänsä on hassuu että en o sillee kaivannu niitä Tai sit en vain oikeen tajuu mihin niitä oikeen tarvii kun mitään lainoja en oo ottamassa ja osamaksulla en oikeen ikinä osta jne jne jne...
[q]mekaanikko, 20.4.2005 00:05:
---
---
[/q]
Ofcoos. Jotenkin vaan jumahdin siihen, että aika helvetin huolimaton pitää olla jos menee haastehakemuksetkin ohi (ei ettei olis intissä tullu tollasiakin kavereita juttusille). En sit muistanu noita julkisoikeudellisia ollenkaan.
/N
[q]Nepenthe, 19.4.2005 23:49:
---
mekaanikko, 19.4.2005 22:43:
---
Nepenthe, 19.4.2005 22:26:
Yksityishenkilölle tulee merkintä luottotietoihin vasta (ja kai automaattisesti siinä vaiheessa) kun menee ulosottoon.
---
Ei tule vielä automaattisesti tuossa vaiheessa. Itselläni on ainakin mennyt laskuja ulosottoon ihan puhtaasti oman huolimattomuuden takia ja luottotiedot ovat pysyneet puhtaina kun on heti ekan ulosottokirjeen jälkeen maksanut laskun pois.
---
/N
[/q]
Siis mulla on menny vuonna 2001 luottotiedot kun olin silloin vähän pohjalla jne jne jne mut siis Mulle tuli erillinen kirje silloin jossa mainittiin että luottotiedot on posahtanu ja niissä on nyt merkintä. Silloin kun tulee vasta perinnästä kirje niin silloin on viel ihan hyvin aikaa soittaa sinne ja sopii maksutavasta ym niin ei tahriudu ne tiedot... (voi kun olisi ollu järki päässä silloin aikoinaan mut ei voi mitään nyt kärsitään viel jonkun aikaa.)
[q]UnityF, 20.4.2005 00:05:
-
Siis mulla on menny vuonna 2001 luottotiedot kun olin silloin vähän pohjalla jne jne jne mut siis Mulle tuli erillinen kirje silloin jossa mainittiin että luottotiedot on posahtanu ja niissä on nyt merkintä. Silloin kun tulee vasta perinnästä kirje niin silloin on viel ihan hyvin aikaa soittaa sinne ja sopii maksutavasta ym niin ei tahriudu ne tiedot... (voi kun olisi ollu järki päässä silloin aikoinaan mut ei voi mitään nyt kärsitään viel jonkun aikaa.)
[/q]
Allekirjoittaneella myös, ja muistaakseni ne säilyy vielä neljä vuotta viimeisen maksun jälkeen, en sit tiiä,muistanko kuinka väärin.
[q]mekaanikko, 19.4.2005 22:43:
---
Nepenthe, 19.4.2005 22:26:
---
Lene, 19.4.2005 21:27:
Yksityishenkilölle tulee merkintä luottotietoihin vasta (ja kai automaattisesti siinä vaiheessa) kun menee ulosottoon.
---
Ei tule vielä automaattisesti tuossa vaiheessa. Itselläni on ainakin mennyt laskuja ulosottoon ihan puhtaasti oman huolimattomuuden takia ja luottotiedot ovat pysyneet puhtaina kun on heti ekan ulosottokirjeen jälkeen maksanut laskun pois.
[/q]
Tai kun tekee maksusuunnitelman tuossa vaiheessa. Jengi saa merkinnän yleensä ihan omaan tyhmyyttään/laiskuuttaan, koska asian voi sopia kuitenkin ihan oman rahatilanteen mukaan.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- ...
- 600
- Seuraava »