päivän o_O

Back to häröily O

Tänään meidän vessan oveen oli vihdoin ilmestynyt kahva. (semmosta ei oo ollu siinä puoleen vuoteen)
Kun mainitsin asiasta mutsille se väitti kahvan olleen siinä jo pari viikkoa. ..että en sitten tiedä kenessä on vikaa..

[q]Peppi:
"Ihastun" joka toinen päivä uuteen ihmiseen.
[/q]

Hmm, miks tää kuulostaa niin surullisen tutulta *justjoo*. Tähän päälle kun heittää ehkä maailman parhaan henkisen tasapainon päästään tilanteeseen jota kuvaa parhaiten sana "mielenkiintoinen". Joten jos meitsi tulee kaupungilla vastaan niin juoskaa niin helvetisti, peittäkää kasvonne ja piiloutukaa kunnes olen kulkenut ohi, näin parannamme yhdessä maailmaa.

o_O

[q]ezzy:
---
Luminescent:
Punaviini, klassinen musiikki ja hyvä seura takaavat loistavan illan.
---
klasarikiksua *sydän**nauru*
[/q]

Miksei *sydän* Oma suosikki näitä iltamia varten on silti äitiltä lainattu splitti Mozartia ja Rossinia, 'Winds go to the Opera'. Täytetty kauniilla oopperateemoilla, oboet ja huilut soi, eikä negatiivisista vibrasfääreistä ole tietoakaan.

[q]Cride:
Airvision:

-juu,moni asia vaikuttaa yleensä mul on "parista" bissestä pikku rapeli aamuisin,mut onneks tänä aamuna ei ollut..huomis aamusta en sit taas tiedä kun olen tässä jo maistellut parin punkkupullon edestä

no se onkin sitten jo eri juttu...*joo**hihu*
[/q]

-Juu,totta puhut mä veikkaan,että nää pari punkkua mitä olen päivän mittaan tissutellut,tulee vaikuttaa aamulla mut ei jaksa ottaa stressii...vinee on niin kiva joskus maistella kaikessa rauhassa hyvän ruuan kera & muutenkin ajan kuluks,näin la-iltana...ja tätä tuntuu menevän ajan kanssa

Airvision:

-juu,moni asia vaikuttaa yleensä mul on "parista" bissestä pikku rapeli aamuisin,mut onneks tänä aamuna ei ollut..huomis aamusta en sit taas tiedä kun olen tässä jo maistellut parin punkkupullon edestä

no se onkin sitten jo eri juttu...*joo**hihu*

[q]Cride:
Airvision:

Tällä kertaa kävi oikein hyvin,eipä ollut oikeestaan mitään epänormaalia olotilaa vaikka muutamat eilen maistelinkin.*joo*

niin...kai se riippuu niin ravitsemuksesta, unen ja stressin määrästä ynnä muusta sellaisesta
[/q]

[q]Luminescent:
Punaviini, klassinen musiikki ja hyvä seura takaavat loistavan illan.
[/q]

klasarikiksua *sydän**nauru*

[q]Pinski:
mä heräsin ennenku kello soi
[/q]

kohtalotoveri! on se kumma ku on niin kiire päästä töihin että pomppaa hereille ennen herätyskelloa.... ja silti tulee ihan yhtä kiire ku aina

Airvision:

Tällä kertaa kävi oikein hyvin,eipä ollut oikeestaan mitään epänormaalia olotilaa vaikka muutamat eilen maistelinkin.*joo*

niin...kai se riippuu niin ravitsemuksesta, unen ja stressin määrästä ynnä muusta sellaisesta

[q]Cride:
---
Airvision:

-Joo,näin kandee toimii mutta...nyt olen maistellut vain ne "pari" eli onkohan mulla sitten huomenna luvassa pikkurapeli..*hmph*

---

ehkä...
tai vois jo kysyy et miten kävi?

[/q]

-Tällä kertaa kävi oikein hyvin,eipä ollut oikeestaan mitään epänormaalia olotilaa vaikka muutamat eilen maistelinkin.*joo*

[q]Cera:
ööööööö.
tää kyllä hämmentää, kun emmä yhtään muista aloittaneeni tai ikinä edes halunneeni keskustella tästä asiasta : linkki

:D

EN EES IKINÄ KÄYTÄ TOTA HYMIÖTÄ.
[/q]

HYVÄ SÄ

[q]Airvision:
---
Cride:
Miten voi olla mahollista, että 4 kaljasta mitkä juo vielä 6 tunnin aikana tulee *känni*
ja seuraavana aamuna on viel pieni krapulanpoikanen
On tää kyl nykysin halpaa

---

-joo,mullekin käy joskus niin,et jos vetää 3-6 bissee...on seuraava aamuna pikku "töhnäolo"
eli sama periaattees kun jois 10
[/q]

niin eli mitä opimme...
Kun juot juo kerralla enemmän, vähän ei kannata juoda (laskuhumala voi iskeä kesken kaiken)

[q]Cride:
Miten voi olla mahollista, että 4 kaljasta mitkä juo vielä 6 tunnin aikana tulee *känni*
ja seuraavana aamuna on viel pieni krapulanpoikanen
On tää kyl nykysin halpaa
[/q]

-joo,mullekin käy joskus niin,et jos vetää 3-6 bissee...on seuraava aamuna pikku "töhnäolo"
eli sama periaattees kun jois 10

Sain tänään laskun operaattorilta nimeltään Gubio. No se ei sinänsä oo mitään outoo että saa laskuja, mutta en ole ikinä tilannut kyseiseltä operaattorilta liittymää. Laskussa näky että mulla olis vaan puhelinvastaaja, ei mitään muuta.*täh*

[q]ezzy:
http://www.viceversa.com/Dynamic/Products,intCategoryID,34,intItemID,1447.html

Aivan ihana! Saiskohan ton tilattua jotenkin, vai pitäisköhän lähteä kesällä Italiaan metskaa..? Hmm :)
[/q]

Joo, mutta tässä mun outous. Olin pari viikkoa sitten keskellä viikkoa baarikierroksella (<--toi nyt ei oo mtn uutta *nauru*) ja aamulla kun lähdettiin kävelemään frendiltä hakikseen niin huomattiin et joku heiluu siellä jäillä Wäiskin vieressä. Katsottiin et huhhuh, kyllähän ennen hiihdettiin se 20km jäiden yli kouluun, mut tää jäbä alko sit kaartuu vähän rantaan, istahti pakkinsa päälle, otti vavan käteensä ja alkoi pilkkimään. Ilman kairaa

johan tässä hitto riitaantuu useemmankin ihmisen kanssa tällaisina maanantaina O_O pläääh

Tyhmää kun on vuorotellen tosi kuuma ja tosi kylmä

Selvisin ohjelmoinnin harjoitustyön esittelystä ilman demoefektejä o_0

http://www.carspyshots.net/zerothread?id=14160
scrollaa pari kuvaa alaspäin keltaiseen autoon :)

O_o

O