päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- ...
- 600
- Seuraava »
Olisin halunnut tänään hiihtämään, vaikka inhoan hiihtämistä yli kaiken. En sitten kuitenkaan ehtinyt.
[q]astaroth, 9.7.2005 16:53:
hiekkaveistoksia o_O
http://www.yonkis.com/imagenes01/arena.htm
[/q]
Hitto et on hienoja!!!
Löysin äsken pakastimesta kilon pussin makaroneja*ding* mitäköhän olen ajatellut kun ne sinne olen kauppareissun jälkeen laittanut?!
pelailin tässä GTA Vice Cityä ja yhtäkkiä kuului pamahdus ja ihmettelin WTF!? Jatkoin pelaamista ,ku sitte lopetin ja yritin avata cd asemaa ni huomasin että pelilevy oli räjähtäny palasiks mun vitun romppuun!!!!!!! nyt mun romppu ja peli on paskana*nyyh* ei voi tapahtuuuu*eiei* viddu*igor*
Ei vaa nukuta o_O Viime yönä muutaman tunnin unet, ja nytkin pitäis olla jo nukku ku 6 tunnin päästä herätys, mut... Ei vaa nukuta.
Miten voi olla mahollista, että 4 kaljasta mitkä juo vielä 6 tunnin aikana tulee *känni*
ja seuraavana aamuna on viel pieni krapulanpoikanen
On tää kyl nykysin halpaa
[q]Epailija,
...joten olen edelleen sitä mieltä, että pilkkimistä ei olisi noilla määrillä ja henkilökohtaisella käyttöhistorialla "paperilla" pitänyt sattua. Voin toki olla "vastustuskykyinen" kyseiselle myrkylle ihan luonnostaan.
[/q]
En tiedä miksi mutta Red Bull ei pure muhun sitten yhtään. Eli voin kuvitella kyllä että olet pilkkinyt siitä huolimatta.
[q]Marjo, 15.5.2009 17:18:
Orpo olo uudessa kämpässä, kun toinen puolisko lähti mökille. Eli kaks yötä yksinään tässä vielä uudelta tuntuvassa kämpässä... aika jännä fiilis.
[/q]
Koitahan pärjäillä =D
Radiosta tuli tänä aamuna jotai juttuu et Kahvin juominen Vähentä Maksa-syövän Mahdollisuutta About 50% *ding*!
Joku uus tutkimus japanissa (kait) silleen väitti.
Ja se Toimiva aine siin ois kofeiini õ.õ Et Kaikki syömään kofeiinitabui ni ei tuu Maksa syöpää
Mun veli yrittää tehdä korvapuusteja.
[q]Saarre, 20.6.2006 19:42:
entiiä missä asiayhteydessä mutta joku pikkumuksu huus äske pihalla : " ISSKÄÄ MIKSETSÄ ANNA MUN KÄYTTÄÄ KAMAA!"
[/q]
Jahans. Tulipa sitten näköjään hankittua Canon EOS 40D. Eniten o_O tässä on se, että ostin sen noin 4 tuntia sitten ja se kököttää edelleen paketissaan. Uus lelu ei innosta yhtään. No, on ollu vähän huono viikko. :/
Kana oli niin jäässä, että sillä ois voinu heittää tikkaa.
Sekavaa O_o
[q]Juhgu:
Sain edellisenä yönä nukuttua noin 2 tuntia ja muutenkin paljon unenpuutetta takana. Eilen illalla kun rupesin väsyneenä, pimeässä, silmät kiinni kuuntelemaan musiikkia, niin aloin nähdä liikkuvia kuvioita http://www.phnet.fi/public/juhgu/s/O_o.gif
[/q]
ootappa vaan jos nyt inttiin meet ja pääset niihin mukaviin yövartiointeihin ni sit vasta alkaaki siin nukahtamisen ja valvomisen välissä näkyy kummia juttuja ihan pimeässä*hih*
jotain neljä mun naapurikorttelia oli eilen poliisien eristämänä! o_O
ja tänään myös siellä pyöri jonkin verran poliiseja ja uutisryhmiä.
tietäispä vaan mitä jännittävää siellä tapahtunut, mut en ainakaan
toistaiseksi ole löytänyt mitään englanninkielistä uutissaittia :/
edit: kuulemani mukaan kyseessä oli joki panttivankidraama, jossa
joku psyko/terrotisti/tjsp piti 14h panttivankina kahdeksaa naista o_O
mikrossa lämmitetty vesi rupesi "kiehumaan" kun heitin teepussin siihen empä ole ennen törmännyt tuommoiseenkaan.
[q]crissy, 11.6.2007 14:11:
jumalauta ku oli kiirus! mut o_0 sen takii ku en olis uskonu et olisin noin nopeeta selvinny..
[/q]
uuh, aika o_O kyl!
mun aamu oli kyl aika peruskiireetön: ~07:45 heräilyä,
08-08:30 tyttökullat, 08:30-10 aamupalaa ja yleistä
jumittelua, 10 töihin :P hah!
"Onks Reija kivaa ku sä saat huomenna laittautuu oikeen kauniiks?"
..Huoh.
Miten voikaan syödä miestä näin paljon se, että toinen vaan ei suostu väittelemään ja selvittämään täysin tyhjänpäiväistä aihetta loppuun vaan sanoo et joo "emmä jaksa väitellä tietämättömien idioottien kanssa. mä lähen menee" siinä vaiheessa, kun totean et väitellään eri asioista ja pyrin selvittämään mistä näkökulmasta minä sitä katsoin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- ...
- 600
- Seuraava »