päivän o_O

Back to häröily O

Mc Koppakuoriainen on saanut jo radiosoittoa. Kuulin tuossa tunti sitten sen joltain kanvalta mistä tulee kaikenmaailman joululauluja jo

http://www.worldjumpday.org/

[q]Miinapiina, 14.7.2007 10:30:
---
ezzy, 14.7.2007 10:23:

En tajua mikä tossa oli outoa? Se oli pintanaarmu ja se oli kunnossa.

---

aikamoinen "pintanaarmu" ku keihäs piti kuitenkin irrottaa kyljestä...
"- Irrotin keihään hänen kyljestään ja sain verta käsilleni, Howe kertoi uutistoimisto AFP:n mukaan."
[/q]
No juu, taispa tuo vähän vakavampaa olla kun pelkkä pintanaarmu.*hih*
http://www.iltalehti.fi/urheilu/200707166360793_ur.shtml

Oltiin tuossa viikonloppuna messuilla, ja tänään vähän kattelin noita arvontapapereita mitä siel oli täytetty. Yllättäen ensimmäisestä paperista löytyi iso kirkkovene, mutta ilman airoja. No lähdin Selaamaan muita lappuja läpi, ja seuraavakin kirkkovene joka vastaan tuli oli airoton. Ihan varmuudella en osaa sanoa, mutta tässä taitaa tulla esille sukupolvien välinen ero, itse kun olen tottunut näkemään noissa kirkkoveneissä aina airot.

Emmä ikinä uskonut kokevani päivää jolloin reväytän perseeni ilman penetraatiota. Kenkien alle tiivistynyt lumi toimi suht mukavana liukasteena, kun sisälle tulin kantamuksineni.

Nikotiini imeskelytableteista saa kauhean päänsäryn, vaikka sen pitäisi poistaa niitä vieroitusoireita. Tosin, asiaan voi vaikuttaa se, että minulla ei ole niitä

Totesin, että ilmeisesti mulle tulee psykosomaattinen paha/outo olo kun pitäis ruveta pesee ikkunoita ja lattioita. Kyynärpäitä ja polvia kolottaa. Päässä humisee. Joskus ala-asteella ollut tällaista kun piti tehdä läksyjä

[q]Timce, 7.8.2008 13:28:
Ei helvetti sitä on yössä. Menin keittiön puolelle, pistin hellan päälle, kattilan hellalle ja tulin takas koneen ääreen.
[/q]
*aplodit**nauru*

Paha olo vaan jatkuu. Fyysinen siis. Eilen illalla tuli kaikki taas ulos ja oon pystynyt syömään tosi vähän viime aikoina (vapun jälkeen, ja vappuna ravinto oli pääasiassa nestemmäistä...) Kuume sentään tais jäädä toissa yöhön.

Ei mulla yleensä oo tällanen olo...psyykkisessä kunnossa en oo havainnut suurempia muutoksia muuta kuin parempaan suuntaan, mut en täs muuta meinaa keksiä kuin et nää olis psykosomaattisia oireita jostain...

[q]MiMoSa, 16.7.2007 20:01:

No juu, taispa tuo vähän vakavampaa olla kun pelkkä pintanaarmu.*hih*
http://www.iltalehti.fi/urheilu/200707166360793_ur.shtml
[/q]

no nih, siinä aikasemminkin luki et lääkärit ei ollu viel varmoi vammojen vakavuudesta.
ja todellakin täytyy tulla muutakin ku pintanaarmu jos keihäs pitää irrottaa kyljestä.

mun kissalle on kasvanu jostain yks musta viiksi o___O

[q]yoni k, 23.10.2007 00:34:
http://www.vaipat.net/keskustelu/viewtopic.php?t=353

[/q]
Ihmettelen vaan miten oot tollaselle sivulle eksyny???

Kuuntelen kiksuu

[q]Ozie, 8.8.2006 21:39:
---
DagO, 8.8.2006 21:38:
---
Ozie, 8.8.2006 21:36:
---
DagO, 8.8.2006 21:24:
---
Ozie, 8.8.2006 21:22:
---
zeuzz, 8.8.2006 21:21:
tp-lauma rautatieasemalla o_O

there were hundreds of them

täytyy myöntää, että ahisti hiukan

---

Ja missasin sen, perkele

---

Mitäs siel oli?

---

Emmä tiiä muuta ku et paljon pikkutyttöjä. Tarviiko sitä parempaa syytä vai oonks mä vaan outo? *täh*

---

Ajattelin et Olli tiiät mitä siel oli ku kerran tiesit missannees lauman TP tytsyi.

---

Joo emmä tienny missanneeni sen ku tuos 21:21. Varmaan joku hyvä häppeninki kuitenki
[/q]

[q]DagO, 8.8.2006 21:38:
---
Ozie, 8.8.2006 21:36:
---
---
---

---

Ja missasin sen, perkele

---

Mitäs siel oli?

---

Emmä tiiä muuta ku et paljon pikkutyttöjä. Tarviiko sitä parempaa syytä vai oonks mä vaan outo? *täh*

---

Ajattelin et Olli tiiät mitä siel oli ku kerran tiesit missannees lauman TP tytsyi.
[/q]

Joo emmä tienny missanneeni sen ku tuos 21:21. Varmaan joku hyvä häppeninki kuitenki

[q]Ozie, 8.8.2006 21:36:
---
---
---

---

Ja missasin sen, perkele

---

Mitäs siel oli?

---

[/q]

[q]DagO, 8.8.2006 21:24:
---
---

---

Ja missasin sen, perkele

---

Mitäs siel oli?
[/q]

[q]zeuzz, 8.8.2006 21:21:

[/q]

Ja missasin sen, perkele

Sain päähäni, että lisko vois olla oikeesti tosi kiva lemmikki

O