päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- ...
- 600
- Seuraava »
http://www.duggarfamily.com/index.html
Duggarin perhe jossa 17 lasta ja lisää saa tulla..
Perheen säännöt
Always use soft words, even when you don't feel well.
Always display kind actions, even if you have been mistreated.
Show joyful attitudes even when no one else is looking.
Have sincere motives with no thought of self-gain.
Think pure thoughts.
Always give a good report of others. Never talebear unless physical harm will come to someone. Use Matthew 18.
Never raise a hand to hit.
Never raise a foot to kick.
Never raise an object to throw.
Never raise a voice to yell.
Never raise an eye to scowl.
Use one toy/activity at a time.
Never let the sun go down on your wrath. (Don't go to bed angry or guilty.)
Amendment J.O.Y. make serving your family a priority put Jesus first, others second, yourself last.
jaiks.. siin on mamman keho kovilla....
Eräs kaveri pyysi äsken mua ottamaan niiden lapsesta 1v kuvat, kun he ei haluaisi mihinkään valokuvaamoon mennä O.o
Joskus (=aina) musta tuntuu, että mun ystävät kuvittelevat mun kuvaus"lahjoistani" hieman liikoja.
[q]Stresspill, 12.10.2007 17:30:
---
Hitchhiker, 12.10.2007 15:41:
---
Erittäin kopioitu malli pohjoismaissa, Asko valmistaa noita samoja kait edelleen. Tuolisi eivät siis välttämättä ole juuri Tapiovaaran "valmistamia"
[/q]
Juu tuon kyllä huomasinkin katsoa, mutta noista Askon valmistamistakin malleista löytyy kysyntää ja niidenkin hinnat ovat samoissa luokissa. Sama tuoli, mutta eri valmistaja *vink*.
http://www.wanhakapy.fi/index.php?page=shop.browse&category_id=26&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1
Edit:URL lisätty.
(Tosin voin kyllä olla pahastikkin metsässä, tarttee kaiketi jonkinlaisen ammattilaisen apua varmistaakseen asian).
[q]Miinapiina, 27.10.2007 10:15:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710266770605_ul.shtml
kukin tyylillään
[/q]
"mun pyörä nussittiin" sai just uuden merkityksen.*lmao*
[q]LiiNa, 5.3.2009 09:34:
Mua on yht'äkkiä ruvennut hirveästi kiinnostamaan urheilu ja liikkuminen. Ensimmäistä kertaa elämässä tämmönen olo, että haluaa vaan liikkua ja hirveesti kokeilla ja tehdä erilaisia liikuntamuotoja Kun aina ennen liikunta on ollut semmosta ikävää pakkopullaa, joko jonkun pakottamana tai liikkunu vaan sen takia, että laihtuis. Nyt ekaa kertaa semmonen olo, että haluaa liikkua liikkumisen ilosta, aika jännä fiilis
[/q]
Voi kun meikäläiseenkin tarttus tommonen urheiluinto...Missähän maassa niitä urheilukärpäsen puremia voi käydä vaanimassa...
[q]Juhgu, 3.12.2008 20:22:
Hämmennys successful. Eiks 1+2+3...+ääretön = ääretön?[/q]
Näinhän sitä voisi luulla. Joka tapauksessahan 1+2 on jo enemmän kuin 1/12, joten ei tuossa maalaisjärjellä ole mitään, noh, järkeä. Summa 1+2+3... voidaan kuitenkin esittää toisessakin muodossa (Riemannin zeta-funktio arvolla -1, kts. linkit) ja sitä kautta sille voidaan laskea arvo. Periaatteessahan tuollainen äärettömän monen termin summa ei taida olla hirveän hyvin määritelty siinä mielessä, että "ääretön" on vähän ongelmallinen käsite. En minä oikein muuta porsaanreikää keksi, mutta toisaalta enhän minä olekaan mikään matemaatikko.
Onpas Jenna Jameson kurpsahtanut!
[q]Annakins, 9.10.2007 11:32:
---
pupuankka, 9.10.2007 11:05:
Tai jos yrittää liian monta kertaa niin ne menevät "lukkoon". Tuskinpa vaan.
---
Muistaakseni esim. Nordealla voi kokeilla 3 kertaa ennen ku tunnus menee lukkoon. Kantsii soittaa pankin puhelinpalveluun ja kysyä onko ne lukossa.
[/q]
Muistelen kans et Osuuspankilla sai kokeilla 5 kertaa
ja sit tunnus menee lukkoon.
haha, mun luokkakaverit ilmotti mut eilen koulussa sinkkuäidille sulhanen - ohjelmaan
ja äsken sain tekstarin joltain nelosen tyypiltä
oho, äsken se soitti...
[q]_RixU_, 2.10.2007 17:56:
Laskin just, että mulla on 43 turkoosia/vaaleenturkoosia paitaa o_O Kyl mä tiesin, että niitä on monta, mut silti...43! wtf! :D
[/q]
43 paitaakin on jo aika O_o onko sulla muunkivärisiä :D
Mulla on tommonen hedelmäpurkkapussi missä on viiden vai kuuden värisiä purkkia. Onnistuin äsken vetäisemään sieltä kolme kertaa peräkkäin 2 vihreätä purkkaa Aika pienet todennäköisyydet, tuolla kuitenkin on silmämääräisesti aika tasavertaisesti kaikkia värejä.
edit: OMG, toi on nyt käyny 5 kertaa, enkä oo saanu tietääkseni yhtään vihreetä purkkaa minkään muun värisen kanssa täs on ny jotain magiaa
[q]ezzy, 1.10.2007 15:18:
---
devisss, 1.10.2007 14:48:
Jos kyse on vakuutusmaksuista, niin en ihmettele pitkää maksuaikaa. Muuten kyllä.
---
Jotenkin veikkaisin enemmän kaksosten syntymiseen viittaamista :D
[/q]
Ai tää oli näitä juttuja. :D
Oon ollu Facebookissa häröilemässä ehkä 4 tuntia nyt (kai)... Enkä oo ees töissä parhaillaan... Outoo, huolestuttavaa ja mielenkiintoista sinäänsä o_O
[q]Individual, 28.9.2007 11:02:
---
ezzy, 27.9.2007 18:05:
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=371680
Aivan vitun kova jätkä :D
ps. tunnistakaa toi eka biisi plx, törkeen kova.
---
On ehkä viilein tyyppi ikinä. Hyvii noi lakeijat, joista eka antaa vettä ja toinen ojentaa flaban tms. käteen, että mitä bileitä teknoviikinki kunnioittaa läsnäolollaan seuraavaksi.
[/q]
Ja noi muuvsit, groundbreaking shit, man
Miten mulle tulee Testo ja Raudo mieleen tosta
[q]RainChild, 25.9.2007 22:41:
Luin eka et terkkari. Oli kyl päivän o_O-hetki.... p.s. kohta unille
[/q]
Joo, ehkä on kyl parempi et meet vaan nukkumaan
EDIT. Nyt kun luin ton mun ensimmäisen tekstin ajatellen koko ajan terkkaria, en voinut olla nauramatta
Tajusin just, et mun Jenkkiviisumi ei oo vielä tullu ja lauantaiaamuna pitäis lähteä...
On se kumma kuinka pieni asia jaksaa naurattaa:
Vaikka paska päivä ollukkin kaikinpuolin, työt menny vituiks sunmuuta. Vieläkin jaksaa huvittaa tämä:
http://loota.wippiespace.com/images//lolo200.jpg
Sain ton vuoronumeron poliisiasemalta ja kun kattelet tota aina välillä ja koitat olla hiljaa ja jonottaa kiltisti tuli sellasia spontaaneja hirnahduksia. Mua katsottiin taas hieman oudosti :C
Hullulla on halvat huvit, tyhmällä ilmaset.
Mitenkähän mä oikeen meinaan pärjääväni kun en ees saa vaatteita ilman tuskaista kipua pois päältä? :D
Lihakset on ihan kummallisen jumissa. En oo kuitenkaa jumppailusta mitää yyberpitkää taukoo pitäny, ni vähä hämmästyttää ja kummastuttaa.
[q]RiD, ASS[/q]
haha :D
tollaset tilanteet o iha parhaita!
Tää ei voi olla totta o_O Luulis tolla koulutuksella ja työkokemuksella heruvan enemmän ku 1100
- « Edellinen
- 1
- ...
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- ...
- 600
- Seuraava »