päivän o_O

Back to häröily O

Aikuisten miesten teinityttömäinen käytös...

O__________o

Muiden ongelmista tulee mun ongelmia, me not like...

Klubbarissa myydään kaksi paria samanlaisia housuja, eri topikit, eri koot, eri myyjät, mut malli on sama O_O

...*nauru*

[size=7][o]Edit: vittu, oli niis ainakin sama kuva, malli taitaa kuitenkin olla eri, hämäystä*justjoo*[[/size]/o]
Edit: en tajuu enää mistään mitään *justjoo**justjoo*
nukkumaanmenoaika.

Siwan keski-ikäinen naiskassa teititteli mua. O_o

Kerään sellaseen pikku kuppiin kolikoita, jotka laitan säästötilille aina muutaman kuukauden välein. Oon nyt taas about 2kk tällä erää siihen kolikoita laittanut ja sisko laski ne äsken. Ajattelin et siinä vois ehkä hyvällä mäihällä olla jopa 60e, mut siinä olikin yli 100e.*whaat* Äkkiä noista kolikoistakin sit vaan kertyy isoja summia!

[q]mikke, 16.11.2007 22:00:
---
Snaggo, 16.11.2007 21:58:
---
Snaggo, 16.11.2007 19:26:
Poliisi teki just kotietsinnän kämppiksen huonees [size=13]O_O[/size]

---

Miks mua kuumottaa vaik en ees tehny mitää?

---

Sä lämpenet miehistä, joilla on univormu ?
[/q]
Ei.
No mut seriously, vaikka olen ollut kunnollinen kansalainen viimeiset muutamat vuodet(tää lause on niin väärin-ymmärrettävissä*nauru*), tuli ekaks mieleen että minä olisin syypää johonkin. TV-MAKSU ÄÄÄÄ! WARETUS ÄÄÄÄ! nuorena tehdyt pikkuhölmöydet ÄÄÄÄ

[size=9]edit. tähän tietysti liityy se että minä olin se henkilö joka avasi herroille oven.[/size]

Kymmenen tuntia koulussa \\o/
Kai mä sit oikeesti tykkään siitä mitä teen.

Kävin tekees tänää hygieniaosaamistestin. Tein sen 10 minuutissa, aikaa oli varattu 30-45 min. Yksi virhe sallituista kuudesta. Jos oisin menny työkkärin kautta, oisin istunu jollain tunneilla viitisen päivää. Nyt riitti, kun vähän silmäili aiheeseen liittyvää prulua.

Opo yrittää saada mua Lahteen jatko-opiskelemaan O.o Miks just Lahteen O.o

[q]Verano, 9.11.2007 12:43:
-Verano gospelmessussa clip-
[/q]
Vartiaisen pitäisi vastavuoroisesti käydä vähän rallattaan tyttörakkaudesta gospelbileissä ja herätysjuhlilla*hymy*

Tassa on varmasti paivan o__O, ellei viikonkin o___O, sai lukemaan pariin kertaan uutisen.

Eli tammoinen loytyi CNN:n etusivuilta:

"Cow falls from sky, crushes minivan on road Video"

Suomeksi, Taivaalta tippui lehma ja murskasi auton. Ma oon ulkomailla ja en pysty kattomaan videoita, voiks joku kertoa et mika lappa toi on? Siis et onko se tosiaan lappa, vai onks kaynyt jotain sen tyylista, etta Tornado vei lehman mukanaan taivaisiin =DDD

[q]golem, 8.11.2007 00:39:
Tassa on varmasti paivan o__O, ellei viikonkin o___O, sai lukemaan pariin kertaan uutisen.

Eli tammoinen loytyi CNN:n etusivuilta:

"Cow falls from sky, crushes minivan on road Video"

Suomeksi, Taivaalta tippui lehma ja murskasi auton. Ma oon ulkomailla ja en pysty kattomaan videoita, voiks joku kertoa et mika lappa toi on? Siis et onko se tosiaan lappa, vai onks kaynyt jotain sen tyylista, etta Tornado vei lehman mukanaan taivaisiin =DDD
[/q]

Tippu kalliolta alla olevalla tiellä ajaneen perheen tila-auton konepellille. Se oli aiemmin karannut aitauksestaan jostakin lähimaastosta, jonne se oli tuotu astutettavaksi.

Radio Pyongyang - Commie funk and agit pop from the hermit kingdom
Hapanta...

Oon vieläkin koululla, koko viikko suunnitteilla samanlaisia päiviä ja yötkin menee kotona photarin parissa. Mistä nää kaikki rästit nyt yhtäkkiä ilmaantuivat?

+

käytän paintia. se on PARAS koulun koneiden kuvankäsittely&piirto-ohjelmista. ei mee hyvin.

[q]MiMoSa, 4.11.2007 20:49:
Ilta-Sanomissa oli juttua Britneyn tuhlaamisesta ja sit siinä luki seuraavaa: "Britney tienasi viime vuonna arviolta 737 000 dollaria eli reilut 510 000 euroa kuussa". Mielenkiinnosta haluaisin kyllä tietää, että minkäköhänlaisella laskuopilla noi kuukausiansiot on saatu!*tirsk*
[/q]
No ei se nyt mun mielestä paha moka oo.
Britney tienas viime vuonna arviolta 510000 kuukaudessa

Toki sen ois pikkasen selkeemmin voinu kirjottaa, mutta kyllä se noinki perille välittyy ihan hyvin.

taas vuotta vanhempi, ja päivä toimii vaan tekosyynä vetää jurrit O_o.
what has happened?

Valvontakamera kuvaa alemmassa ympyrässä olevaa pankkikortin lukijaa -> sun näppäilemä tunnusluku tallentuu siis johonkin, jonne sen ei välttämättä tarttis tallentua.

[q]sapeli, 1.11.2007 21:48:
---
Nii on se hirveetä... Tiesithän että askorbiinihappo on sama asia kuin c-vitamiini ja asetyylisalisyylihappo on aspiriini? [/q]
Juu, mutta ei tolla tavalla niitä availemalla saa jutusta yhtään niin seksikästä. Akateeminen = tylsä.

Ja kuka niitä laimeita alkoholeja juo?

edit: kuva. Kattelkaas ens kerralla kebabilla käydessä, mitä kohtaa valvontakamerat kuvaa..

[q]Saara, 1.11.2007 12:51:
Älä sitten ihmettele, jos rupee kroppaan tulemaan semmosia polttavan tuntuisia punaisia läiskiä. Yhtenä sivuvaikutuksena voi saada nokkosrokon, ja se on kiva se <3.
[/q]

Pharmaca Fennicasta: "Melko harvinaiset (>1/1000 - <1/100): allergiset reaktiot, kuten nokkosihottuma...". aika harva noista perus särkylääkkeistä noita vaikutuksia saa, mutta esim. parasetamoli vois olla joissain suhteessa vähän turvallisempi (esim. panadol hot). Ainakin, jos kärsii herkästi vatsaärsytyksestä, ei asetyylisalisyylihappo ole se ensimmäinen...

J raninen: aika laimee alkoholikin tulee pahvimukista läpi, ei varmaan sitäkään kannata juoda

Duunikaveri tuli dissaan mua siitä, et mä kannan finrexinejä töissä mukana.

Sain eilen kännykän huollosta, mut se oli edelleen rikki (!), ei mee päälle, jää jumiin jne.
tänään sitten taskussa se alkoi täysin yllättäin vibraamaan aivan saatanasti jonkun minuutin ajan, täysin syyttä jonka jälkeen se toimi. ainakin hetken o_O ...

nyt se on tosin jo mun entinen, palautus ja äiti sponssas uuden ^__^

O