pääsykokeet/opiskelu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 43
- Seuraava »
[q]milla:
IM IN
[/q]
etkös nyt sitten olekkaan kuilun proggiksen marie
[q]jUSSi:
etkös nyt sitten olekkaan kuilun proggiksen marie
[/q]
heh, no sitä pitää kysyy kuilult musta kyl riittää joka suuntaan.. ^___________^
7.7 on tuomiopäivä. Silloin saan tietää olenko päässyt sisään vai en todennäköisesti en.
Tietojenkäsittelytieteen laitokselta tuli paksu kuori.. eli olen varmasti sisällä jossain, mikä on hyvä juttu... Vielä odotellaan kemian tuloksia peukalot kohti kattoa
Joku hassu sms tuli tossa, et mä pääsin jonnekkin sisään..
[q]Avernian:
---
BlueWind:
Tietojenkäsittelytieteen laitokselta tuli paksu kuori.. eli olen varmasti sisällä
---
Otan osaa.
[/q]
me 2
*place for crazy people sanon minä*
[q]Avernian:
---
BlueWind:
Tietojenkäsittelytieteen laitokselta tuli paksu kuori.. eli olen varmasti sisällä
---
Otan osaa.
[/q]
Niin minäkin
En mä aio tktl:ta valmistua, se on varma.. hyvä vaan, että pääsin mat. -luonnontieteelliseen tiedekuntaan, koska tuolla saan vapaasti lukea esim. niin paljon kemiaa tai fysiikkaa tai matskua kuin haluan.. siksi sinne hain varavaihtoehtona
Sitten voi hakea johonkin muualle, kun vaan keksin ensin, mitä se on, mihin haluan hakea tarmolla.. tällä hetkellä on mielessä lääkis, johon piti hakea jo tänä keväänä, mutta ei ollut tarpeeksi tarmoa, kun lukion loppuun saattaminen oli vähän nihkeää
Hei, saanko mäkin hieman valittaa pääsykokeista?! Ai saan, kiva... Alkaa tosiaan pikku hiljaa painamaan toi lukeminen, kun sen aloitti jo silloin kun"normaaleilla" ihmisillä oli hiihtoloma. No ei siinä mitään, kun ylppärit oli ohi, ei muuta kun pääsykoekirjoja ostelemaan ja lukemaan. Nice. Mutta kai nuo asiat on vaan nyt päntättävä kerralla ja kunnolla. Eniten mulle antaa motivaatiota juuri ajatus siitä, että ensi vuonna joutuisin pänttäämään uudelleen kaiken, jos en siis pääse sisään *justjoo (toivottavasti pääsen, toivottavasti!) Eikä tässä ole sitten kunnolla ehtinyt edes pilettää, kun viikonloput on menny osittain kirjojen parissa, eikä sitä oikeestaan ole jaksanut lähteä minnekään perjantaisin, kun takana on 7 tuntia pänttäämistä ja pää halkeamaisillaan... Ja kaiken lisäksi kesäkin on tulossa. Kohta on pakko aina mennä kirjastoon lukemaan, kun kotona on niin kuuma ja jos sattuu vilkasemaan ulos ikkunasta tekisi mieli vaan mennä takapihalle norkoilemaan ja nauttimaan auringosta! Mutta sitten kun pääsykokeet on ohi, hieman ennen juhannusta, pistän aivan varmasti aivot narikkaan koko loppukesäksi! Mutta, eipä tässä muuta kun että tsemiä vaan muillekin lukijoille!!
Itselläni alkaa oleen tuo opiskelu ehtoo puolella päättötyön pakertamiseen on kulunut viimeinen vuosi aika löyhästi sitä tehden. Tuolla alku artikkeleissa jengi on pohtinut välivuotta--> itse sen joskus silloin pidin ja suosittelen sitä. meilestäni vuosi sekoilua ennen yhteiskunnan hyväksymää sekoilua...*vink* tekee kenelle tahansa Gutaa!!!
trallaa *ökkö*
Onneksi nuo eivät meikäläistä koske mutta on se kuitenkin vähän turhauttavaa kun joutuu odottelemaan vielä pari viikkoa omia tuloksiaan...*nyyh* sais jo tietää
Yay! Kemiaankin varmistui paikka tänään
Oli kyl aika iso helpotus ja yllätys ku pääsin opiskelee. Intin jälkee ollu vuoden töissä ja saa luvan riittää (toistaseks). Eli Rauman OKL here I come *nauru**heiii**nauru*
ps. pidan peukkuja kaikille joille ei oo viel tuloksia tullu ja onnee niille jotka o päässy minne halus!!!*plur*
tästäkin tytöstä tuli nyt kemianopiskelija! sit heti ekana vuonna väikkäriä tekemään *joo*.... Musta tulee radiokemisti. Mitäköhän sivuaineeksi?
pääsin TKK:lle lukemaan raksainsinööriks..*plur*
jihu! se on nyt sit menoa kauppakorkeaan *sydän*
Pääsin TKK:lle papereilla, Elektroniikan ja sähkötekniikan koulutusohjelmaan
jeh, Stadiaan pääsin tietotekniikkaa lukee.. oli jo aikakin. puol vuotta hanttihommia intin jälkeen käy pikkuhiljakseen syömään miestä. Ja viime syksynäkin jäi pisteen päähän toi pääsy..
Evtek - Media Engineering
Ottivat mut sitten hulluuksissaan tonne sisään.
En kyllä minnekkään muualla ees pyrkiny
Tapi T:[q]
Mun mielestä taas ylioppilaspapereille ei tarvisisi juurikaan antaa painoarvoa. Lukio-iässä on useimmiten aika hukassa, eikä välttämättä edes kiinnosta panostaa opiskeluun. On väärin, että teiniajan saamattomuudesta rangaistaan tulevaisuuden kannalta hyvinkin tärkeässä asiassa.
[/q]
Joskushan se vastuu omasta elämästä on otettava. Monissa maissa nuoret valmistuvat (tosin bachelor-papereilla) yliopistoista 20-vuotiaina - siellä pitää olla "valveilla" paljon nuorempana. Lukioon meneminenhän on myös jo valinta sinänsä.
Mulle kostautu mun lukion huonot lähtöpisteet ja pääsykokeessa ois pitän olla ylihyvä, enkä ollu.*mur*
No nyt leikin AMKssa enkä jaksa lukee tänä keväänä mihinkää, alan varmaa opiskelee avoimessa syksyllä tän koulun ohessa. Jos rahaa riittää ni mene jonnekin valmennuskurssille, ni ainaki tiiät osaamises tason.. rahaahan siinä kyl menee. Niistäkin kursseista kannattaa ottaa hyvissä ajoin selvää..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 43
- Seuraava »