Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- ...
- 109
- Seuraava »
[q]daffy, 6.2.2006 12:33:
Ai niin ja toissapäivänä asentui Day of the Tentacle koneelle, sen pariin voisi palailla tossa illemmalla.
[/q]
Joo! Lucas Artsin pelit vois kans asentaa koneelle sit kun wow ei enää nappaa. Juoda vähän punkkua ja pelaa näitä klassikoita :)
Kaikki pelaa Skyrimiä, ja ittee ei napostele yhtään.
[q]Jutu, 25.1.2006 15:22:
Ei varmaan tarvii sanoa mitään, kun on tullut jo niin monta kertaa sanottua se tässäkin
[/q]
THERE CAN BE ONLY ONE, i say...
[q]emppu, 25.1.2006 13:31:
Mut wowist tuli mieleen: http://www.tukiasema.net/keskustelu/show.asp?id=27684&c=11&p=1&pm=1
[/q]
Wowihan on vain tähän asti _menestynein_ tällanen peli. Mut kun kattoo noita uusia peliä ja niiden "teasereita" / "trailereita" niin tulee mieleen et "noihan vie kuin Star Wars" aikoinaan. - Mutta paljon pahemmalla tavalla. IRL unohtuu totaalisesti pahimmillaan. Hyvä et laitoit ton linkin. herätti hiukan..
[q]Jutu, 27.1.2006 02:36:
---
ALIEN, 27.1.2006 01:28:
http://www.ascentguild.net/
.... tuleekohan tolle koskaan loppua
---
Mukavan näköstä
[/q]
joo. No toi on noita paikkoja, missä viimeistään "nyypät saa vanhat kiinni" :D Jotkut joutuu aina tekee ja kokee paljon paskaa läpimeno-ohjeiden takia.
[q]ALIEN, 27.1.2006 04:46:
---
Jutu, 27.1.2006 02:36:
---
ALIEN, 27.1.2006 01:28:
http://www.ascentguild.net/
.... tuleekohan tolle koskaan loppua
---
Mukavan näköstä
---
joo. No toi on noita paikkoja, missä viimeistään "nyypät saa vanhat kiinni" :D Jotkut joutuu aina tekee ja kokee paljon paskaa läpimeno-ohjeiden takia.
[/q]
... mut onneks ne on "vaa" jenkkejä.
[q]Vprobe, 2.2.2006 14:26:
Ei voi sanoa ku että World Of Warcraft
Ja mitä näihin pelaamisesta kätisijöihin tulee, niin tiedoks vaan että meil on paljon kivempaa Molten Coressa ku jossai kaupungilla
Noei.. kohtuus kaikessa. Tän pelin kans on vaan niin vaikee pitää kohtuus....
[/q]
No on. Tää oli vuoden takainen "virhe" ostaa tää peli. IRL -paskat tosin unohtuu helposti mut ei niitä paljon enää olekaan. Blizzard teki sen taas - koukutti mut koneen ääreen saatana! :D
[q]Tuikkari, 2.2.2006 17:55:
---
ALIEN, 2.2.2006 17:50:
POKEY'S MINI-ADVENTURE (DAZED & CONFUSED ORC ROGUE
---
Helvetti kuka tollasta ihme kura settiä jaksaa edes lukea, postaa se wowi foorumille jossa sen joku jopa ymmärtääkin tai jaksaa lukea. Mieti samalla sitä, miten voisit kuluttaa sen 4 - 16h per päivä kun pelaat wowia johonkin muuhun, tarkoitan hyödyllisempään...
[/q]
Jos et ole huomannut niin kyllä tääl klubbarissakin on wowittajia ja jatkossa postaan kaikki mielestäni hauskat wow-jutut tänne ihan sun kiusaks. Jos et jaksa lukea niin jätä väliin. That simple.
[q]
EDIT:
Vittu aikani pelasin tollasia kikkeli fantasia pelejä ja muita paskoja, oho jokanen pelisiivu pois elämästä. Ihan sama miten uskottelee itelle, mut pelit joissa ei voi ite määrää peliaikoija ja niitten mittoja on silkkaa shittiä. Helvetti, mitä järkee on tuhlaa aikaa ja "ns. kehittyä" virtuaalimaailmassa kun se peli sitten poistuu muodista niin kehitys on = 0, keskity vaan helvetti elämään, unohda kikkelifantasiat ja kehity sen ajan kanssa elämässä. Sillon voi sentään oikeesti kehittyä ja kehittyy.
[/q]
Saarnat nyt väärälle ihmiselle. Mä oon viimeksi 1997 istunut koneen äärellä tunteja putkeen ja sen jälkeen kehitynyt sen verran paljon et mulla on varaa nyt istua vaikka se 5 tuntia päivässä koneen äärellä. Ei mua nappaa istuu joka päivä kahvilla stadissa tai istuu sohvalla kattoo saippua paskaa duunin jälkeen. Wowissa saa usein nauraa mitä hauskemmille asioille ja ihan kuin sielläkään ei voi teamspeakissa jauhaa joka päiväisistä askareista.
[q]Tuikkari, 1.2.2006 16:54:
---
John, 1.2.2006 08:39:
UT2k7:aa odotan kyllä kuin kuuta nousevaa. Taitaa olla uuden koneen hankinta edessä kun kyseinen peli ilmestyy.
---
SECOND THAT!
[/q]
Keskity siihen elämään mielummin Tuik ;)
[q]Cloud, 6.2.2006 17:26:
Niin ja Muuten teille kaikkille Wow rakastajille ja vihaajille.. Olin muuten servuni eka horde jolla oli exalted cenarion circlellä reputaatios eiks oookin ihan VIIIIITUN SIIISTIII...*justjoo* XD
[/q]
GRATS! =D
Mä jätän koko AQ:n väliin ja odottelen mieluummin sitä aikaa kun pääsee the Lich Kingiä paiskoo menemään yms. AD:lle kohta exalted, kuin myös Trolleille sekä UC:lle. Orgille ja TB:lle exalted. Itseasiassa olin servun eka kuka oli exalted Thunder Bluffille Kodolla siis ratsastin örkkinä :)
[q]Cloud, 7.2.2006 22:02:
---
ALIEN, 6.2.2006 20:34:
Kyllä mä aq:s meinaan käydä aina kun pystyn. Mutta koska aq:hun tulee meidänkin killal eri dkp ni en oo sieltä ikinä saamas mitään "kunnes kaikilla on kaikki" ja sit voin taas kerätä jämät kun kukaan ei enää tarvii.
T.Repufarmari stormreaverilta =P
[/q]
Joo, toi systeemi toimii mullakin. Menen (pääsin) vasta sit kun kaikilla oli jo kamat ja sain tosi halvalla huippu kamaa :)
T. Repufarmari Shadowsongilta (tosin joskus väkisin mursin tieni läpi furbolgien et pääsin moongladeen / winteriin tajuamatta et se repu menee alas päin. Saatana hated nyt niiden kaa =D
No nyt kun olen saikulla, ajattelin automaationa laittaa kohta pyörimään PS2:lle Tourist Trophyn.. Kiva nostatella hieman MP-kuumetta ylemmäksi.
[q]Muikku, 30.8.2007 19:14:
StarCraft II
[/q]
Mitäs mieltä oot ollut?
ei vielä, mutta ehkä joskus..
http://fallout.bethsoft.com/countdown/images/memorial_m.jpg
http://fallout.bethsoft.com/
WoW viimeiset 2 vuotta. Muutaman kuukauden tauon pidin. Ihan vitun hyvä peli.
[q]DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:02:
Final Fantasyt on sellasii mistä pidän ylikaiken*kuolaa* Itse omistan niitä 8kpl Sitten Tekkenit ja MotoGp:et sekä lätkä pelit on myös mieleeni*hymy*
Pelaako kukaan tällä hetkellä jotain ff:sia?*täh*
[/q]
final fantasy VII
[q]WiljamiDzay, 23.3.2007 10:54:
Eilen rupesin naputtamaan taas Monkey Island 2:sta...
[/q]
props.
just rupesin pelaa quake taas pitkäst aikaa..tajuttoman hyvä peli mis voi lahdata kaikkee örkkejä ihan yltä kyllin*pepsodent*
Modern warfare 2 vaikutti ensikosketukselta hyvältä peliltä, mutta jossain vaiheessa rupesi vituttaa ainainen telotetuksi joutuminen hyvin tehdyn työn jälkeen, sekä skriptaus, jonka turvin ajattelu kävi lievästi sanottuna mahdottomaksi. Räsikinnän yksinpelin pituuskin on Sormustrilogiaa lyhkäsempi, joten sekään ei houkuttele maksamaan tuotteesta. Multiplayer:kin on sellasta pumpumpupmupmpumpumpampampumpumpumpum.. huttua, että ei kiitos.Pelisarja ei jaksa enää innostaa, sen verta aivotonta Vin Diesel mäiskettä se on. Elokuvamaisuus osissa kohtaa peliä on kyllä vieläkin säväyttävää, vaan moneskohan kerta toi nyt oli, kun toiki on jo nähty.
Harmi ku ARMA, OFP2 ja FarCry2 oli kaikki huonosti toteutettuja nekin. :/ Noh, ehkä sit 1-2 vuoden kuluttua saadaan taas hyvä strateginen FPS peli aikasex, jossa napin rämpytys minipelejä ei tarvitse änkeä fiilistä tuomaan. On se sen verta vittumaista. ''paina Lmouse, paina Rmouse, paina Lmouse jne.. Tällä hetkellä painopiste on kaikessa muussa kuin mekaniikassa.
7/10
Metal Gear Solid 4
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- ...
- 109