Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

[q]akir0, 29.9.2009 21:02:
Cod 4 hakattu lävitse. Alun hyvyydestä johtuen loppupuolen armoton putkijuoksentelu oli kyllä tosi pettymys.

Seuraavaksi gtaiv.
[/q]

(Invalid img)

[q]DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:35:
Jepejepe*hih* Playstation ykköselle ei edes välttämättä löydy edes kovin helposti nykyään ff*igor* ff X on khyl tosi nätisti tehty vaikka se spehre grid olikin aluksi vaikea :/
[/q]

niimpä! ton seiskan tilasin netistä,en muista osotetta mut sai sieltä halvemmallaki..

Toivottavasti musan laatu jatkaa ME2:n Overlordin ja Suicide Missionin huippuhetkien linjaa.

Excite Truck Wiillä syyhyttää ja kolottaa peukaloita.

[q]tomii, 28.11.2009 21:57:
I *sydän* FIFA 10 !!! :)
[/q]

Tullut kans tahkottua tyytyväisenä Fifaa normimoodissa, mutta nyt kun eilen testasin tota Pro-tilaa niin johan alkoi taas kiinnostamaan ihan uudella tavalla. Toteutus on kyl makee, varsinkin kun rynnistää laidalta kohti kulmaa ja kamera zoomaa ihan pelaajan selän taa. Vielä kun jaksais opetella vaparit ja kikkailut eikä vaan veivailis harhautustattia summamutikassa. Pelkästään tän pelin takia en oo katunu hetkeekään PS3:n hankkimista :)

Southpark - Stick of Truth, Portal 2 jälkeen eka "kunnon" peli jota meinasin pelailla.

Film Composer Clint Mansell to Score Mass Effect 3

Southpark - Stick of Truth, Portal 2 jälkeen eka "kunnon" peli jota meinasin pelailla.

Läpi meini, harvinaisesti jopa kaikki side questit tuli tehtyä. Yhden paskakikkareen pelastaminen ja yksien hobojen löylytys piti tehdä vain varsineisen pelin jälkeen.

Summa summarum: Suosittelen melko kasuaaleille pelaajilli, jotka pitää SP-huumorista.

Kyllähän se Crysis 2 on mitä täs lopputalvi mätetään 6max nl holdemin ohessa Meinaan kyl venailla viel ton kuukauden, vaikka betaa onkin saanu jo pari päivää netistä. Postista venailen just uutta 6970 näyttistä, mut jos vain suinkin vanhat merkit pitää paikkansa ei sekään riitä

Ihan hyvältä näyttää kans tää Crysis 2

Todellakin. Ainut mikä pikkasen mietityttää on toi New York. Itelleni parhaiten on toiminu sekä ykkösessä että Warheadissa just ne viidakko/metsähiiviskelyt. Koko pelihän muuttuu ihan täysin molemmissa osissa siinä vaiheessa ku alienit tulee mukaan.

Dragon Age II
Positiivisesti pääsi yllättämään vähän kuivahkon demokokeilun jälkeen. Varsinkin taistelu tuntuu sujuvammalta verrattuna originsiin.

Crysis 2 MP demo
Ihan muikeaa menoa, vaihtelua black opsiin ja ainakin komean näköinen /coolface

Bulletstorm
Mainio aivot-narikkaan räiskintämättö äijämachoilulla, räjähdyksillä ja ison skaalan kenttäsuunnitelulla. (sisältää myös siisteimmän snaipperin mitä räiskintäpeleissä on koskaan nähty!)

Shogun 2 total waria kuumottais kans päästä kokeilemaan.

Skyrim. Ihan paskaa Dark Soulsiin verrattuna. Noh ehkä tää vielä tästä.

Mortal Kombat PS3
http://www.konsolifin.net/bbs/monialustapelit/92043-mortal-kombat-playstation-3-xbox-360-hype-19-4-2011-a.html

Dragon age 1 tuli aloteltua ja alkoi taas WoW kuumottamaan

perjantaina pitäisi sitten dragon age 2 vihdoin kolahtaa postiluukusta, ainakin verkkokaupasta tuli mailia että paketti on lähteny matkaan. aaaaaah että oon odottanu sitä <3

[q]coper, 20.3.2010 16:27:
Bioshock 2 (Xbox 360)

Ihan mukiinmenevää, mutta ehkä hieman ontompi verrattuna ekaan osaan. Mutta kyllä tuota tulee pelattua - ja onkin jo pelattu:)
[/q]

Kerro mulle rehellisesti, et miten toi eroaa ykkösosasta? Onks siinä yks ase enemmän tai vastaavasti niitä "taikoja" enempi et se jaksaa kiinnostaa? Mulla on tos ykkönen hyllyssä PC-versiona enkä oo pelannu ku ehkä 1/3 ku tuli kyllästyminen. Mitä 2:een tulee ja youtubevideoihin, nii en nää mtn konkreettista eroo 2:een. :)

[q]coper, 23.3.2010 13:11:
---
Real Charly, 23.3.2010 09:50:
---
coper, 20.3.2010 16:27:
Bioshock 2 (Xbox 360)

Ihan mukiinmenevää, mutta ehkä hieman ontompi verrattuna ekaan osaan. Mutta kyllä tuota tulee pelattua - ja onkin jo pelattu:)

---

Kerro mulle rehellisesti, et miten toi eroaa ykkösosasta? Onks siinä yks ase enemmän tai vastaavasti niitä "taikoja" enempi et se jaksaa kiinnostaa? Mulla on tos ykkönen hyllyssä PC-versiona enkä oo pelannu ku ehkä 1/3 ku tuli kyllästyminen. Mitä 2:een tulee ja youtubevideoihin, nii en nää mtn konkreettista eroo 2:een. :)

---

No itseä kiinnostaa tuo vapaa liikkuminen ja voi tehdä asioita oman ajan mukaan (vrt. Falloutit). B2:ssa eivät myöskään viholliset spawnaa yhtä tehokkaasti ykköseen verrattuna, eli vähän paremmin on aikaa hengittää.

Nyt on peliä tehkottu sen verran että mulla on aika kasa eri plasmideja/aseita/ym.. joten mielenkiinto vain syvenee:) Kyllä tämä aika samaa huttua on yköseen verrattuna, mutta hyvä peli silti jota jaksaa tahkota!
[/q]

Sitte oon saanu tosta 2:sta youtuben perusteella ihan väärän kuvan. Noista videoista päätellen toi on yhtä putkijuoksi ku edeltäväki. Mut pitää ite kokeilla. Taidan olla vaan liika skeptinen. :D

[q]Luppis, 4.11.2008 15:33:
---
Galadhan, 2.11.2008 22:00:
Oblivion pyörii pelattavasti jos ottaa ruohikot pois näkyvistä, mut Fallout 3 lienee raskaampi?
---

Ruohikot? Ei ydinsodanjalkeisessa karussa eramaassa ruohoa kasva. :)
Isoja skorpioneja ja torakoita kyllakin...

Hyvin pyorii peli Xbox 360:lla ja on kaunis kuin sika pienena.
[/q]

Öhöm. Muistuttaisin vielä kuitenkin siitä että Pripjatissa alkoi kasvaa ruoho ja metsä täydellä teholla alle 20 vuotta ydinvoimalan räjähdyksen jälkeen, toki Chernobylin tapaushan ei ole verrattavissa TOTAALISEEN ydintuhoon, mutta kaippa tuossa on totuudenperää sillä kuitenkin Vault 101:stä on lähdetty USEITA SATOJA vuosia ydintuhon jälkeen. Ja vaikkakin laskeuma imeytyy maaperään, niin ei se sitä tarkoita että kasvusto lopettaisi kasvamisen kokonaan.. tästä hyvä esimerkki kaksiosainen dokumentti "Maa ihmisten jälkeen".

Dokkarin toinen osa: http://www.telkku.com/tiedot?oid=20081104210048

los editos: teen töitä samalla ku kirjottelen tätä. katkee ajatus välillä :D

[q]WiljamiDzay, 23.11.2009 18:26:
---
Real Charly, 23.11.2009 12:54:
---
placiq, 23.11.2009 12:19:
MW2 oli kyl pieni pettymys kauttaaltaan.
Nyt sai onneks Assassins Creed 2:n, vaikuttaa suht hyvältä nopeen testauksen perusteella :)
Borderlands on kans ihan mukavaa viihdettä.

---

INDEED! AC2:ssa ei lopu tekeminen ja mikä mua henk.koht. tasolla yllätti oli juoni. Ei oo ihan sitä perushuttua. ;)

---

Onko niillä edelleen se sci-fi taustatarina siin ympärillä? Mun mielestä AC1 ois ollu parempi jos sen sijaan oisvat lyöneet vaikka pari perustehtävää siihen ite peliin...
[/q]

Je! Samaa sci-fi ku ykkösessä, mut tää 2 on siinä mielessä kaikenpuolin mukavampaa menoa, ku... enpäs spoilaakkaan! :D

"Pari perustehtävää siihen ite peliin"? En hiffannu, mut ainaki 2:ssa on muutakin ku stoori, jonka kaavan ympärillä pyörii pelkät 'salamurhat'. Kyllä mä sanoisin et vuoden 2009 peli on ehdottomasti AC2 (niistä joita ite oon pelannu! Borderline on kokeilematta, mut skeptisesti oon sitämieltä et vaikka sulla on aseita kuinka paljon tahansa, niin saman toisto on samantoistoa: väistä -> kerää -> hyppää -> tapa -> lataa -> tapa...). :)

[q]ezzy, 25.11.2009 17:14:
---
Real Charly, 25.11.2009 04:43:
---
Epailija, 24.11.2009 16:52:
Assassin's Creed 2 jää minun osaltani odottamaan alehyllyjä kahdesta syystä

1)En ole vieläkään pelannut ykkösosaa alkue pidemmälle.
2)Pelilehdet saivat tuon arvosteluun (ennen pelin ilmestymistä kauppoihin) vain jos lupasivat antaa pelille korkeimman arvosanan. Tällaista kusetustoimintaa harrastavaa firmaa en tue maksamalla täyttä hintaa pelistä (tällainen toiminta on toki ollut jo pitkään aika yleistä, mutta vain muutama lafka on jäänyt tästä kiinni).

---

En tajua mihin viittaat. Mitä kusetusta ja missä?

---

kts. kohta 2)
[/q]

Aa.. ok! En tajuu miten aikasemmin en tajunnu tota, mut nyt selkes. Outo juttu! En ollu ite kuullu moisesta, vaikka tuskin se olis mun ostopäätökseen kuitenkaan vaikuttanu. :)

Metal Gear Solid 4

O