Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

[q]tomii, 13.12.2009 17:11:
Multa menee nyt vähän ohi mitä sä haet tolla esimerkillä. :D Siis ymmärsinkö oikein, että koitat sanoa, ettei tossa olisi mahdollisuus tehdä lämää useammalle oliolle kerralla? Vai mitä? Nimittäin mun koko taistelutaktiikka tällä hetkellä perustuu loitsuihin, jotka tekee useammalle vastustajalle lämää kerralla (esim. Inferno, Fireball, Blizzard, Waking Nightmare tai Cone of Ice -loitsut hyvinä esimerkkeinä), ja omillekin (oletettaen, että pelaa tarpeeks vaikeella vaikeusasteella). Ite en ole puolestaan kertaakaan käyttänyt noita pommeja, enkä myrkkyjäkään. :) Mutta kuten sanoin, niin vähän meni toi sun pointti ohi ja saatoin nyt väärinkäsittää täysin sun sanoman. :)
[/q]
Rogue ilman myrkkyä on kuin warriori ilman haarniskaa tai maagi ilman sauvaa. Ainoo vaan et rogue on paskin hahmo koko pelissä :/ Jätin ekan pelin vittuuntuneena kesken ja vaihdoin maagiin, jolla ei saa yhtä makeita kiksejä, kuin selkäänpuukottajasta noin yleensä.

Tos on niit kombinaatioita, joita kantsii käyttää. Icestorm (vika jääbuildissa) ja electric stormin ku yhdistää, tulee aikamoista AoE:ta. Grease ja mikä tahansa kipinä = ihan ok lämää.

Itse en kyllä kovinkaan taktisena näe peliä normi tankki depsu hiileri taktikoinnin lisäksi. Ärsyttää noissa, kun oikeastihan kantsis rogue ja maagi teurastaa ekana, niin vihut aika harvoin käy niiden kimppuun, kunhan eka on agrotettu tankilla hetken. TOinen mikä tossa imo on huonoa, on jousimiesten hyödyttömyys. Oli taas peli, jota ennen 'NHL 95 vanhanaikasta' arvostin, mutta josta on mennyt maku kyseisen varman taktiikan takia. Kuolemat tulee lähinnä huonoista ajoituksista, tai sitten niiden autotaktiikoiden takia ja mikromanageroinkin joka matsin läpi, kun ne taktiikat on niin staattisia. En kyllä usko, että tietokonetta vielä fiksummaksi saisikaan nykyään..

Olin ällistynyt kun vihut jossain vaiheessa tajus kiertää greasen, eikä enää juossut typeränä päin. Ikävä kyllä Alistairilla on kauhia tarve millään taktisella optiolla, joka warriorille edes etäisesti sopii, tehdä niin. Ja se vituttaa, kun siitä lipasta voi voitokas peli kääntyä tappioksi ja sitten joutuu taas läpättää hetken aikaa. Olisin toivonut myös hieman enemmän charruja.

Se lahjasysteemi on ihan naurettavaa. Samoin bordelli. Niiku wtf? Kuinka alas nörtit on vajonnu?
No joo, unohda et kysyin..

No kyl toi varmaan loppuun tulee ehkäpä pelattua.

Odotan itse jotain hyvää hiiviskelypeliä. Niitä ei oo montaa.

[q]Jimmyfi, 11.11.2009 17:54:
kuulemma boikottia oleams tota cod mw2sta vastaan ku nihkeileevät että priva servui ei enää ole

http://boycottmodernwarfare2.com/
[/q]

ihmisille pitää tarjoilla kaikki naaman eteen. Siinä missä ennen hoikat ihmiset käytti kaukosäätimiä, niin nykyään jengi on jo niin läskejä, että 3 napin painallus tuottaa harmaita hiuksia kun ei jakseta enää edes päätään käyttää. Oon kuullu näiltä mussuttajilta kommentteja tyylii:

Pelit on nykyään liian vaikeita. | Joka on musta ihan yhtävitun (yhdyssana) typerä kuin kommentti:
Tää kivi on liian raskas. :(

Vuokraa vittu leffa!

Teeppä Larryn kaltainen ikäfiltteri MMORPG-peliin niin huomaat että maailman suurin virtuaaliulottuvuus on typötyhjä.

FPS -genrestä Americas Army syyhyttää sormia yhä, elikkäs tämä:

http://www.americasarmy.com/

-Ehdottomasti realistisin multiplayer-FPS mitä on.

Liki 3 ja ½ vuoden aktiivisen pelailun jälkeen, yhä vain tuo jaksaa kiinnostaa :)

[q]tomii, 22.11.2009 11:05:
Battlefield Bad Company 2:sta porukka odottelee nyt vesi kielellä. Saas nähä millanen se sit on.
[/q]

Oon hieman skeptinen, mutta jos fysiikkamallinnus ja tekoäly on kohdillaan, niin kyllä se varmasti viihdyttää.

MWf2
Hah. Peli sanoo et 50% pelattu campainista, eli? Jotain inteleitä osi pitäny kerätä, mut en mä jaksanu siin loputtomas luotisatees rupee keräilee itseni ja ryssien lutkujen lisäksi mitään ylimääräistä. Taktiikkani kun oli raiskiä kaikki kudit kerralla ja vaihtaa pyssyä, kuten viime jaksossakin. Kranaatteja ei edes tarvinnu. (osumisprosentti ei pelissä ole kovinkaan oleellinen, kuten ei myöskään luotien support arvokaan. Tärkeintä tuntui ottaa mahdollisimman isolla lippaalla oleva malli. - haulikolla ei tehnyt mitään. - ja ahtautua pienimpään kujaan joka kerta kun sen sai valita. Sitten vaan nappi pohjaan ja baanalle)
Toi loppu on kyl LOL. Älä heitä veistä, ni kohtaus alkaa alusta, kunnes heität sillä veitsellä. wtf? Muutenkin se paskana ryömiminnen siin lopus oli sellanen antikliimaksi et voi perkele. Onkohan ne kelannu et toi on ainoo tapa saada jengi tsiigaa videot?

[q]akir0, 2.12.2009 18:29:
Half-Life 2 tahkottu taas läpi. Käsittämättömän upea peli ja niin hieno loppu. Seuraavaks episodien kimppuun.
[/q]

On. Se loppukenttä, jossa saa sen supergravipyssyn veti suun muikeex ekalla kerralla. !!

[q]tomii, 27.12.2009 16:31:
Vihdoinkin aloin pelaa Batman: Arkham Asylumia. On kyllä kieltämättä koukuttava peli, kokoajan sellanen "vielä hetki" -viba tossa. :) Siistiä toi mätkintäkin, kun porukka höökii oikeesti jengillä päälle, eikä millään vuoronumeroilla (toki eniten palkitsee noi erilaiset silent takedownit :). Mutta kaikenkaikkiaan todella onnistuneesti rytmitetty peli: välil otetaan matsia, välil hiivitään, välillä tutkitaan, etsitään hyviä tapoja ottaa jengi hiljaisesti maihin jne. Toimii. Jos olisi pelkkää napinhakkausmäiskettä, niin ei ainakaan meikäläistä koukuttais noin hyvin.
[/q]

Täytynee kokeilla :) Splintteriä odotellessa.

[q]Encoder, 6.7.2008 13:40:
Heroes of Might & Magic V lisälevyineen on ollut SE peli tässä jo parin vuoden ajan. Tähän asti oon aloittanut kaikkien Heroesien pelaamisen warlockilla, ja viitosen kohdalla olenkin jo aika jämähtänyt warlockiin (jolla pelaaminen vaatii tosin melkoisia metkuja).
[/q]Aika jännä et saat pelistä noin pitkäikäisiä kiksejä. jotenkin se lauta on niin rajoittunut alusta taktikoinnille. Shakki on kivempi peli, mutta eipä niitä pelaajia löydä mistään... No netissä, mut ei se oo yhtään sama.

EA sports MMA tuli löydettyä halvalla... ja wowin peli aikaa piti mennä ostamaan

Onko kukaan Titanfallia testannut? Entä ESO?
tätä nyt odotellessa!

ESO:han se himotta.. huomenna klo 19 alkaa taas vkl kestävä beta ja aion kyllä näpytellä huolella:)

Löysin 7 päivän Xbox live kortin, testasin Halo 4:n moninpeliä, sehän on hauskaa, pieksee CoD:it ja Battlefieldit, jos Titanfall on hyvä, Xbox one tulee olemaan huoneeni seuraava koriste esine!

ja noin.20 tapon johto vastustajien joukkueeseen, siltikkin hävisimme.

Tässähän pitää oma LoL ketju tänne tehdä!
Eka support peli Taric:illa! Joukkuekaveri teki pentantan!

Jos joku tosiaan haluaa minun kanssa pelailla pelaan westillä nimellä lolIfail

Ohhoh..

Deus Ex pc:lle marketista 2.90e ns. aika hyvä ostos. Työn alla samalla Golden Sun GBA:lle.

[q]DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:28:
---
Sunshine_82, 22.3.2007 21:25:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:23:
Noniin ja kaikki on pelattu perfectionaalisti läpi? Ysissä mun mielestä kaikki ihan rotan näkösii ja wald disneyn näkönen maailma*joo*

---

9 on pelattu lähes loppuun, muita ei.. steiner rokkaa!!

---

Juu.. Eikös olekkin rahan arvosii pelejä? Suht pitkään saa pelata (keskimäärin 70-100 tuntii läpäistäkseen pelin) sekä mukava pelata muutaman vuoden välein kiinnostuksen säilyessä*hih*
[/q]

kyllä ovat! ikinä ei kyl raaski myydä pois niitä,ovat ne sen arvosia. ps2 ff10 oon kaverilla pelannu joskus..

joooo spore!!! ostin pelin tänään ja tuli tossa sellaset 7-8 tuntia pelattua putkeen. aivan mahtava peli, niin laaja ja ne hahmot on niin hauskoja ja pelin aikana saa nauraa melkein koko ajan. kyllä kannatti ostaa ja suosittelen kyllä! ehdottamasti vuoden paras pc-peli!

[q]DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:07:
---
Sunshine_82, 22.3.2007 21:05:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:02:
Final Fantasyt on sellasii mistä pidän ylikaiken*kuolaa* Itse omistan niitä 8kpl Sitten Tekkenit ja MotoGp:et sekä lätkä pelit on myös mieleeni*hymy*

Pelaako kukaan tällä hetkellä jotain ff:sia?*täh*

---

final fantasy VII

---

Loistava valinta ^^ Mun mielest se on ff sarjan paras*kuolaa* ootko nähny Advent Childrenin?
[/q]

joo katoin itseasiassa sen pari päivää sitten. grafiikka ja musiikki olivat huikeita.. myös taistelukohtaukset olivat upeita..

[q]DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:17:
---
Sunshine_82, 22.3.2007 21:09:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:07:
---
Sunshine_82, 22.3.2007 21:05:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:02:
Final Fantasyt on sellasii mistä pidän ylikaiken*kuolaa* Itse omistan niitä 8kpl Sitten Tekkenit ja MotoGp:et sekä lätkä pelit on myös mieleeni*hymy*

Pelaako kukaan tällä hetkellä jotain ff:sia?*täh*

---

final fantasy VII

---

Loistava valinta ^^ Mun mielest se on ff sarjan paras*kuolaa* ootko nähny Advent Childrenin?

---

joo katoin itseasiassa sen pari päivää sitten. grafiikka ja musiikki olivat huikeita.. myös taistelukohtaukset olivat upeita..

---

No niin, mahtavaa ^^ Sephirothin sekä Cloudin viiminen mättö oli khyl upee*hymy* Ooto pelannu muita kuin seiskaa?
[/q]

6,8 ja 9 löytyvät.. toi 9 on kans ihq

Metal Gear Solid 4

O