Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 109
- Seuraava »
[q]J Raninen, 8.8.2009 02:31:
---
Real Charly, 8.8.2009 02:01:
The Witcher! RPG:n aatelia jumalauta!
---
Juu. Mäkin hommasin sen collectors edition tms, jossa oli lisäseikkailuja ja parannettua graffaa yms. Aivan loistava, ei mitää rajaa.
[/q]
En oo patchannu peliä vielä kertaakaan, mut ootko huomannu ton taistelemisen kanssa jotain ongelmia? Esim. et jossain kuvakulmassa toi Witcher ei yksinkertaisesti pysty läiskii miekalla tai edes yritä tehdä aloitetta (riippumatta siitä mikä pahis on vastasta ja onko riisuttu aseista jne.)? Mulla täs pätsäämättömässä tää halvatun epeli keskeyttää miekalla läiskimisen jostain ihme syystä jos combo ei onnistu tai sitte pahis mäiskäsee takasin. Tapahtuu aika harvoin, mut useimmiten oon huomannu ton asian ku oon mättäny kapakkatappelua tai sitte oon niittaamassa Echinopseja.
Ootko huomannu mitään vastaavaa? Epäilen kyllä vahvasti että kyseessä on vaan bugi joka korjaantuis pätsäämällä.
[q]J Raninen, 8.8.2009 02:51:
---
Real Charly
Mulla täs pätsäämättömässä tää halvatun epeli keskeyttää miekalla läiskimisen jostain ihme syystä jos combo ei onnistu tai sitte pahis mäiskäsee takasin.
---
Mä ite asiassa pidin tota featurena tai sen taistelujärjestelmän perusominaisuutena, että onpahan edes jotain tekemistä niissä matseissa muutakun osottaa vaan kohde. Siinähän oli taistelussa muutenkin oikeen ajotuksen kanssa kikkailua, vähintäänkin sen kanssa, että sai niitä useamman tekniikan edistyneempia komboja edes väännettyä. Mulla on pätsätty versio ja toi sama on siinäkin.
[/q]
Siis en tarkoita sitä vaan sitä et se epeli ei meinaa hyökätä monstereiden kimppuun välillä. *hiiri-klik* ja mitään ei tapahdu vaan se ukko hyytyy siihen ilmettäkään väräyttämättä. Pariin otteeseen meinannu teloo ton vas. hiirennappulan sellaseen kuntoon ja lähettää sen Razorwirelle ja ilmottaa et niiden hiiri on saanu uuden ulkomuodon. -.-
[q]$, 3.12.2009 23:15:
Bioshock 2 - tulis jo!
Kaikki muut pelit tuntuvat sitä odottaessa turhilta ja merkityksettömiltä.
[/q]
Miten toi 2 eroo 1:stä? Ei mitenkään. Grafiikka päivityksiä, mut muuten samaa touhuu. Parit uudet viholliset ja muuten samaa putkijuoksuu. Nauroin ääneen ku kävin ekaa kertaa kattomassa youtubesta pelintekijöiden E3 -messujen kehumispuheet. Turhin jatko-osa vähään aikaan imo.
The Witcher! RPG:n aatelia jumalauta! Olin ennakkoon skeptinen ku kattelin hetken verran, vuosi vierähti ja tässä sitä taotaan 10 tuntisia pelipäiviä. Tekemistä riittää, vaikkakin välillä tuntuu et questien duunaaminen reitittämisten kannalta ois voinu tehdä toisinkin ja johtopäätöksiä ratkoo hieman vapaammin. Noh.. pienistä bugeista välittämättä peli on hemmetin kovaa ja taattua tavaraa! :P
[q]kap-pu, 3.2.2006 20:23:
---
Real Charly, 2.2.2006 07:33:
F.E.A.R (ehkäpä pelimarkkinoiden realistisin FPS-peli tähän asti! *hymy*) 5/5
---
Err, anteeksi klisee, mut: What've you been smoking? En oikein tajua miten kummitustytöt ja etenkin gaziljoona osumaa ottavat päähenkilöt ja vihollisetkin on realistista? Saati sitten "pelimarkkinoiden realistisin"? :D
Vertaahan nyt johonkin Red Orchestraan, jossa kuolema napsahtaa 1-2 osumasta. Ja olikohan jossain Brothers in Armsissakin samaa.
[/q]
Kattos kun realistisuudella tarkoitetaan paljon muutakin kun niitä "osumapisteitä". Siihen se sitte F.E.A.R:n osilta jäikin? "Osumapisteet", kuka alkaa arvostelee peliä "osumapisteiden" takia, kun voi miettiä realistisuudella esim. objektiivien käyttäytymistä, vihollisten omaa ajattelua (blokkaa pelaajan eteen JÄRKEVÄSTI esineitä suojaksi, hakee suojaa ympäristöstä, jakelee käskyjä, pelaa JÄRKEVÄSTI tiimiin toisten pahiksien kanssa eikä sählää skriptatusti, kuten aiemmin peleissä on ollut tapana!). Pelissä toimii mm. valoefektit aivan törkeän hyvin (harmi ettei oma kone toistaiseksi pyöritä peliä täysillä grafiikoilla.. ensimmäinen kerta kun harmittelen kyseistä asiaa!) tehty ja eikä "kuolema animaatioissakaan" ole hirveemmin kritisoitavaa.
Että kun voidaan pitää realistisina asioina erilaisia asioita. En odottanutkaan että F.E.A.R:ssa kuolee siitä 2-3 osumasta! :D
Sitäpaitsi voin sanoa Brothers In Armsin osalta, että siinä saat ottaa koko sarjan rintakehääs, ennenku kuolet. Tiedän sanoa, koska olen pelannnut pelin miltei läpi... vaikeimmalla vaikeustasolla tietenkin.
[q]kap-pu, 4.2.2006 22:10:
---
Real Charly, 4.2.2006 11:21:
Kattos kun realistisuudella tarkoitetaan paljon muutakin kun niitä "osumapisteitä". Siihen se sitte F.E.A.R:n osilta jäikin?
---
Njaa. Itselle, kun sanotaan "realistinen FPS", mieleen tulee ensinnäkin kohtalaisen todenmukaisiin tai -kaltaisiin tilanteisiin perustuva peli. Yleensä siis (kun tässä meidän mualimassa eletään) jokin historian tai nykyajan todelliseen tai kuvitteelliseen sotilaalliseen konfliktiin perustuva peli. MUN näkökulmasta siis ei paljoa auta, jos vihollisella on normia pidempi pätkä koodattu tekoälyä, jos pelin voi kuitenkin voittaa rynnimällä sisään ja streiffaamalla ampuen tipauttaa jokaisen vastaantulevan äijän/mörön.
Ei siis tarvitse käsittää väärin - pelasin erittäin viihdyttävän F.E.A.R.-demon läpi ja itse pelin kyllä aion hankkia, mutta en siltikään pidä sitä pelkästään fysiikkamallinnuksen (joka on ollut aika perusjekku sen jälkeen, kun Max Payne 2:ssa ja Half-Life 2:ssa käytettiin lisensoitua HAVOK-fysiikkamoottoria) ja tavanomaista paremman tekoälyn perusteella realistisena. ;)
[/q]
No vittu LOL! :D
[q]placiq, 23.11.2009 12:19:
MW2 oli kyl pieni pettymys kauttaaltaan.
Nyt sai onneks Assassins Creed 2:n, vaikuttaa suht hyvältä nopeen testauksen perusteella :)
Borderlands on kans ihan mukavaa viihdettä.
[/q]
INDEED! AC2:ssa ei lopu tekeminen ja mikä mua henk.koht. tasolla yllätti oli juoni. Ei oo ihan sitä perushuttua. ;)
[q]whispering, 26.10.2008 19:07:
Julkaisupäivä ylihuomenna
[/q]
Euroopassa kylläkin 30-31 pvä. Itse ennakkotilasin Tiltistä ja ilmoittivat alunperin sen 31 pvän, mutta tuli tuossa viime viikolla sähköpostia, että peli on noudettavissa 30 pvä torstaina, käy mulle. :P
[q]Wolverine, 7.9.2008 22:52:
battlefield: bad companyy on tullu hakattua pari päivää. onks nettipeli muuten testaamisen arvoinen?
[/q]
Onks siitä tehty SP:kin? xD
Siis totta helvetissä MP pitää kokea.. pitäis kaiketi hoitaa itelleki tuo peli, mutta tuon Fallout3:n myötä alkaa paha, paha F3pelikierre ettei muuta sitte nääkään! :D Niin pitkään odotettu, ettei paremmasta väliä. 31 pvä. tätä kuuta saan pelin käteen.. oon miettiny kuumeisesti et pitäiskö sitä mennä tuona perjantaina duuniin ollenkaan. :D
Bissee ja F3:sta koko vkonloppu! :P
[q]whispering, 29.10.2008 11:46:
---
Real Charly, 29.10.2008 09:52:
Euroopassa kylläkin 30-31 pvä. Itse ennakkotilasin Tiltistä ja ilmoittivat alunperin sen 31 pvän, mutta tuli tuossa viime viikolla sähköpostia, että peli on noudettavissa 30 pvä torstaina, käy mulle. :P
---
Jeps, tosin muistaakseni EA mainostanut että 28. päivä olisi tulossa joka maanosaan. Nyt näyttäis suomi EA sanovan 30. päivä.
[/q]
Pyysin Tilttiä ilmoittamaan heti, jos saavat aikaistettua ja ilmoittivat tuon 30:n pvän. Aion kysyy huomenna (ku haen FO3:n) et oliks toi Tiltin oma linjaus vaiko joku yleinen "aikaistus".
[q]Epailija, 24.11.2009 16:52:
Assassin's Creed 2 jää minun osaltani odottamaan alehyllyjä kahdesta syystä
1)En ole vieläkään pelannut ykkösosaa alkue pidemmälle.
2)Pelilehdet saivat tuon arvosteluun (ennen pelin ilmestymistä kauppoihin) vain jos lupasivat antaa pelille korkeimman arvosanan. Tällaista kusetustoimintaa harrastavaa firmaa en tue maksamalla täyttä hintaa pelistä (tällainen toiminta on toki ollut jo pitkään aika yleistä, mutta vain muutama lafka on jäänyt tästä kiinni).
[/q]
En tajua mihin viittaat. Mitä kusetusta ja missä?
Dragon age 1 tuli aloteltua ja alkoi taas WoW kuumottamaan
huomenna tulee da2
---
Dragon age 1 tuli aloteltua ja alkoi taas WoW kuumottamaan
---
huomenna tulee da2
Tiedossa on, eiköhän mulla me hetki vielä ekanki kanssa. Tokaa ei taida jaksaa PC ees pyörittää (ei tosin kyllä wowiakaan) ja konsolilla se on kuulemma hieman meh.
lataa demo. Kyllä mulla ainakin hyvin sykytti. Täysillä graffoilla (dx10) oli himan nihkeetä, mutta pikkasen tiputtelin varjoja niin johan meni sulavaksi.
Toi on sotiaan dx11 täysillä graffoilla hiukan siisti ja levoton resurssisyöppö
lataa demo. Kyllä mulla ainakin hyvin sykytti. Täysillä graffoilla (dx10) oli himan nihkeetä, mutta pikkasen tiputtelin varjoja niin johan meni sulavaksi.
Toi on sotiaan dx11 täysillä graffoilla hiukan siisti ja levoton resurssisyöppö
Niino, mul on joku 5+v vanha 3.2G C2D ja r3850 :) DA1 pyörii ihan siedettävästi kyl 1920x1200. Ihme sinänsä. Ei tainnu graffat olla ihan täysillä tosin. Ja demon imasinki jo eilen, pitänee testailla :)
En vaan o PC:tä enää päivittämässä kuin ehkä muistin osalta, jotta saa kuvia editoitua paremmin, muuten saa jäädä nykyiselleen selailumyllyks ja pelit pelataan PS3:lla.
Aika päräyttävä traileri. Saa nähä mitä peli tarjoaa.
http://www.collegehumor.com/video:1946847
perjantaina pitäisi sitten dragon age 2 vihdoin kolahtaa postiluukusta, ainakin verkkokaupasta tuli mailia että paketti on lähteny matkaan. aaaaaah että oon odottanu sitä <3
vähän hermostuttaa että nuo postialan ulosmarssit vaikuttavat toimitusaikaan ja tämä tuleekin vasta ensi viikolla..
---
perjantaina pitäisi sitten dragon age 2 vihdoin kolahtaa postiluukusta, ainakin verkkokaupasta tuli mailia että paketti on lähteny matkaan. aaaaaah että oon odottanu sitä <3
---
vähän hermostuttaa että nuo postialan ulosmarssit vaikuttavat toimitusaikaan ja tämä tuleekin vasta ensi viikolla..
Aijaijai on tää niin hiano. Suosittelen steamin käyttöä niin saa ladattua pelin heti julkaisupäivänä
pitäs lähtee kaupunkiin hakemaan toi dragon age 2 :D
Metal Gear Solid 4
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 109