Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

Old Republic:ia ketään hankkimassa / tilannut?
Betaa kun tässä on testaillu nii ei oikeen voi muutakun kehua tota pläjäystä.

Old Republic:ia ketään hankkimassa / tilannut?
Betaa kun tässä on testaillu nii ei oikeen voi muutakun kehua tota pläjäystä.

pelasin betaa pitemmankin aikaa ja omalla osalla jääpi kyllä hyllyyn.

http://www.gametrailers.com/video/sdcc-09-assassins-creed/53502

aiiiijaijai :P

Bioshock 2 - Toivottavasti ei tarvitse pettyä.

Tony Hawks pelit playstation ykköselle.. Aivan mieletön meininki ja musat.. Tulee nuoruus mieleen.

Huh tää mw2 on loistava...

[q]Zeratul, 19.2.2009 15:03:
Liian totta.
Kaipa ideana on et pelaamalla uudestaan eri tavalla, erilaisella hahmolla tulis lisää syvyyttä, mut ei ne pari vaihtoehtoo keskustelussa kauheesti anna enempää ekan läpipeluun jälkeen.
[/q]

Joo, musta ei jotenkin olis pitänyt olla ihan kauhean vaikeaa ennakoida, että maailma löytynee paljon pelaajia, jotka eivät ensisijaisesti tähtää mahdollisimman nopeaan pelin läpäisyyn. Niinpä mullakin on storylinen suhteen peli vielä pitkälti kokematta, mutta hahmo on kymmenien pelituntien jälkeen lähes kaikilla osa-alueilla maksimistatseilla varustettu Pentti, jolle taisteluissa haasteita tulee lähinnä kun paikalle pamahtaa lähietäisyydeltä useampi Deathclaw samaan aikaan.

Samoin tuntuu vähintään vastenmieliseltä ees yrittää pelata jollai melee-mörssärillä ku viholliset alkaa ammuskelee etäisyyksiltä joilta itellä on osumaprosennti pyöree nolla vaik ois suuntautunu sniper-tyyliin.
[/q]

Tää on kyllä kanssa aika läppä. Käytännössähän taitavankin veijarin kanssa saa juosta lähes kivenheittoetäisyydelle, jotta osumaprosentit alkavat olemaan järkevää luokkaa. Tämä tietysti samalla kun muuten heittopussi-tason viholliset saavat 10mm vitsikkäillä käsiaseillaan niiden tehoon suhteutettuna merkittäviä osumia todella kaukaa ja tiuhaan.

Ja tosiaan ois saanu olla enemmän jotai eeppisii vihuja, aika turhalta tuntuu tuhlata loputtomasti aikaa aseiden hankkimiseen joille ei oo mitään todellista tarvetta, kuten Alien Blaster, Firelance tai kokeelinen MIRV. Varsinki noilla nukeilla ku mennään nii ainoo haaste on pysyy tarpeeks kaukana ettei räjäyttä itteensä vihollisen mukana.
[/q]

Mä olen ampunut pelissä vissiin yhden nuken ihan testatakseni et millaisia ne on. Loput oon varastoinut Megatonin ryönää pullistelevaan taloon venaamaan... no, ei kai oikein mitään. Luulin että mulla olis niille enemmän käyttöä pelin edetessä. En sit tiedä et mitkä tässä pelissä olevista vihuista on tarkoitettu eeppisiksi, mutta jopa ensimmäisellä kohtaamisella vaikutuksen tehneet Super Mutant Behemothit paljastuivat erittäin nopeasti lähes vaarattomiksi. Noi mukavat kissimirrit on kuitenkin raivostuttavan rajoittuneita liikkumiseltaan, joten ainahan sitä nyt jonkun kivenkolon löytää josta niitä voi vaaratta ampua varpaaseen.

Tomb Raider.. juku pliuta että kyllä koukutti huolella ja pitkästä aikaa erittäin nauttitava teos. Suositelen ostamaan steam alesta kun sen vielä sieltä saapi :)

http://kotaku.com/5370227/sign-up-for-the-old-republic-beta

PES09 ja siitä BAL.

[q]beni, 3.12.2009 16:20:
---

Tullut kans tahkottua tyytyväisenä Fifaa normimoodissa, mutta nyt kun eilen testasin tota Pro-tilaa niin johan alkoi taas kiinnostamaan ihan uudella tavalla. Toteutus on kyl makee, varsinkin kun rynnistää laidalta kohti kulmaa ja kamera zoomaa ihan pelaajan selän taa. Vielä kun jaksais opetella vaparit ja kikkailut eikä vaan veivailis harhautustattia summamutikassa. Pelkästään tän pelin takia en oo katunu hetkeekään PS3:n hankkimista :)
[/q]

Mä pelaan Be a Protakin ns. normikameralla (tele), jotenkin en osaa pelata tolla Be a Pro -kameralla. Mutta joo, oon ihan koukussa. Nousin äsken just maajoukkueen riveihin ja eka maajoukkuematsi Unkaria vastaan ja mitens kävi: 1-0 voitto oman Be a Pro -äijän tekemästä maalista joka tuli, kenenkäs muun kuin itse LITIN syötöstä. :D Olin ihan liekeissä täs sohvalla. :D

hmm... :)

Kyllä se taitaa olla tämä Uncharted 2: Among Thieves *sydän*

[q]tomii, 11.7.2009 23:58:
---
WiljamiDzay, 9.7.2009 21:05:
Uudesta MechWarriorista vielä sen verran että:

"IGN has the very first details about MechWarrior reboot that is currently in production at Smith and Tinker and Piranha games. Yes, that's right, reboot. Instead of this game becoming MechWarrior 5, the developers have decided to completely re-launch the entire franchise, calling this new title MechWarrior."

Ja ettäkö vähän parhautta

---

Pakko olla kyynikko ja pelätä kyl niin pahinta tosta Mechwarriorin rebootista. Nykyajan adhd-pelaajille pitää olla niin simppelii arcadee, että sitä toi varmaan tulee olee. Toivottavasti olen väärässä. :) Ja ei siinä, kyl hyvin tuotettu simppeli-arcadekin futaa, mut sellanen olisi varmaan vanhoille fanittajille aika iso pettymys. No, toivotaan parasta, pelätään pahinta. :P
[/q]

Saisi homma olla toteutettu samallalailla kuin esim. uusimmassa NFL-sarjan pelissä.
Elikkä peli vähä vähältä tuo pelaajalle lisää ja lisää ominaisuuksia -> alussa peli hoitaa kaiken vaikeamman taktikoinnin sun muun pelikuvioiden valkkaukset pelaajan keskittyessä pääasiaan eli ukkeleiden ohjastamiseen. ja muun adhd-arcademätön.

Peliajan karttuessa pelaaja saa enemmän valintoja eteensä ja joukkueen taktiset kuviot ja managerointi + piljuuna muuta juttua tulee eteen myöhemmin. Lopulta ollaankin täysiverisen, raskaan simun äärellä.

Mixei näin myös mechipelissä, alussa kone hoitaisi kaiken vähän vaikeamman ja vähitellen pelaajalle lyötäisiin maalintunnistus, tutkat, kaikki vipstaakit päälle ja voilá -> kunnon simut jonkin DCS: Black Sharkin tapaan.
Valuttaisin manjuicea.

Heroes of Might and Magic III - Pakko oli alottaa kampanjat taas.

shiftin poistin eilen ja vaikutti ihan kivalta

[q]niomic, 18.9.2009 16:39:
---

Aivan eri peli, ei se tyylin kopiointi vaan riitä. Ite tuli alkuperäisiä mätettyä tosiaan yhteensä toistakymmentä kertaa läpi, fo3 en oo vieläkään jaksanu vetää loppuun n. puolen vuoden aikana. Vähän samaa nillitystä ku ezzyllä just tuosta taistelusysteemistä ja sitähän vanha skene pelkäs ku ruttoa koko ton kehityskaaren ajan. Sen lisäks tuosta vaan puuttu jotenkin fiilis / merkitys jutuista ja se on mun mielestä aika iso failure ku ottaa huomioon resurssit ja esim. fiilistä ja merkitystä _lisänneen_ radiokonseptin. Oikeastaan toi radio oli varmaan harvoja parannuksia koko pelissä.

Erilaisuudesta kertoo jo sekin et toihan menesty aivan älyttömän hyvin. fo1+fo2+tactical ei mitkään menestyny kovinkaan erikoisesti vaikka saivatkin aika lojaalin seurannan (paitsi ehkä tactical).

Disclaimer: en tosiaankaan pelannut loppuun, pelikelloon tuli varmaan aikaa 50h (en kyl oikeesti muista) lähinnä sen takia et grindasin ihan pirusti kaikkee, supermarketin roskikset niin täynnä kamaa et heha.
[/q]

Tottakai se on aivan eri peli, tehty joku 10v. myöhemmin ja eri tiimin käsialaa. Asiat muuttuu ja aika kulkee eteenpäin. Kyl mäkin ykköstä ja kakkosta pidän parempana, mut en voi mitenkään sanoa, etteikö kolmonen olisi ihan törkeän hyvä peli. Mut meitä on moneen junaan. Esim. mä en voi sietää joitaan japski-rpg:itä, mut jotkut pelaa niitä niin muna pystyssä, että alkavat importien takia opiskelemaan japania. :P Mut sen voin sanoa, että jokainen mun frendi, joka diggaili 1 & 2:sta, tykkäs tosi paljon kolmosestakin ja niin tein minäkin. Mut makuasioitahan nämä, että turha varmaan tän enempää siitä kiistellä. Haluaisin silti nähdä vielä isometrisen vuoropohjaisen Falloutinkin, mutta pahoin pelkään, ettei nykymarkkinoilla moinen kannata. :(

Tämän takia tuli myös nyt kiinnostuttua Mass Effectistä (jotenkin ennen FO3:n pelaamista just toi ME:n lähestymistapa taisteluihin kanssa jotenkin epäilytti), ja onneksi on näin. Aivan TÖRKEÄN kova peli. Suosittelen, mutta ehkä varauksella, jos noi kuvakulmat ei napostele. Dragon Agea odottelen kanssa kuin kuuta nousevaa, näin rpg-keskusteluun liittyen.

battlefield 1943

[q]
Sama juttu... tietää mitä tulee tehtyä ainakni ensi vkloppuna. Pitää varmaan ostaa tyttöystävälle vaikka kukkia ja jotaan kivaa, koska mä oon varmaan ensi pe-su (ja siitä eteenpäinkin, koska tuskin tota tulee vklopus hakattua läpi) aika paska poikaystävä. :D
[/q]
Priorites in order.. +100h pelattavaa ni pakko pelata! :D toivottavasti vaan cdon saa pelin toimitettua ennen perjantaita *wrist*

Metal Gear Solid 4

O