Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

Wolfenstein - Enemy Territory

*shuriken!*

Xbox360 (Elite) tuli tuossa perjantaina ja on tullut hakattua arrrrrrmottomasti Ninja Gaiden 2:sta.
Ihan meinaa runkkarin ammattitauti iskeä kun vasempaan käteen koskee nyt pirusti.
Mutta ei, pakko jatkaa, maailma on pelastettava pahoilta ninjoilta ja aasialaisilta demoneilta! o/

*Flying Swallow Technique!*

Myös Bioshockia on tullut pelailtua mutta minun kuuppaani ei se mene mikä tässä nyt on niin uskomattoman nokkelaapokkelaa että vaikka mitkä pelilehdistöt ovat kiljuneet vuoden peliksi?

Onhan se pirun nätti ja muuten kiintoisaa huttua mutta loppujenlopuksi aika perustuttua: räiskitään pyssyillä ja mag...eikun mutanttivoimilla yksinkertaisia pahalaisia.
Ei edes kertaakaan ole säikäyttänyt missään vaiheessa, leppoisa peli.

Noh pitää tämäkin kiskoa läpi.

Lisäksi pelaamista odottavat Mass Effect, Dead Rising, Assassin's Creed ja postissa tulossa vielä Halo3, Crackdown ja Gears Of War.

Kolkkiboxin mukana tuli WLAN-adapteri ja sitä on tullut säädettyä, en vain saa yhteyttä lähiverkkoon, naapurin verkko kyllä löytyy ja yhdistää (hehe) mutta omaan ei pääse sisään.
Johtuneeko NATista tms.

Lisäys: Niin joo kaverin luona tullut kokeiltua Heavenly Swordia ja ai että siinä on mahtava peli, miksei XO:lle ole ilmestynyt sitä ;_(

Wii:n Punch Out tuli tahkottua lävitse, ihan hauska peli, josko kovin yksinkertainen kuten originaalikin.

Ja nyt menossa Pes2009 Wii:lle. On se vaan niiiin haastava, vaikka sarjaa onki tullu pelattua enemmän ja vähemmän.

[q]Wolverine, 3.12.2009 17:22:
vieläkin jaksaa modern warfare 2 kiinnostaa. täl hetkel lvl 67, sit ku menee 70 rikki niin taidan testaa AK47:aa hetken ja sitten siirtyä assassins creed 2 pariin :)
[/q]
se ak47 oli ainaki cod4:sen siistein ase, jengin kestosuosikki. tuskin hetken testailu riittää

[q]Slim_Jim, 14.7.2009 09:40:
Minä & Street Fighter IV:

[/q]

boxi,pc vai ps3? jos ps3 ni otas vähä online mäts :)

ja vastatakseni aiheeseen: sf4, sitä on tullu täs ny jonnin aikaa taottua sormet sinisenä

Fallout 3sen sain vihdoin ja viimein hankittua. Nuorena junnuna tuli pelattua ne vanhemmat Black Islen Falloutit samoin kuin baldur's gatet (*piis*)

Tuon kolmosenhan tuotti Betheseda (daggerfall, morrowind, oblivion) Morrowind ja Oblikin on tullut hakattua, hyviä molemmat

Nyt sitten tuon kimppuun =))

[...]
Kokonaisuutena grafiikasta tuli vähän sama olo, edelleen Morrowind on noista kaikista minusta kauneimman näköinen pelinä ja kokonaisuutena.

Mä diggasin ite siitä Morrowindin meiningistä että joutu oikeesti lukemaan ja ymmärtämään mitä kaikki ihmiset selitti. Sit sai paperikartan kanssa suunnistaa tunnin että löys jonkun necromancerien luolan jostain hevon kuusesta, ja se sen löytäminen jo itsessään tuntu saavutukselta. Mut mieltymyksensä kullakin.

Btw. ootko muuten testannu Morrowind Graphics Extenderiä? Pienen konfigurointihässäkän jälkeen tipahtaa leuka totaalisesti. Lisää Morrowindiin infinite view distancen, isommat tekstuurit, animoidut ruohot, HDR-valoefektit yms.

kuva
kuva 2
kuva 3

Tulee hassu fiilis kun näkee jo Seyda Neenistä Vivecin kantonit horisontissa, rikkoutuu se illuusio että toi Morrowindin maailma ois jotenkin järjettömän iso :)

toi Diablo 3 vaikutti trailerin perusteella jo niin huonolta ettei millään raaski ostaa sitä, pettymys olisi varmaan ihan järkyttävä. peliähän on hierottu jo 10+ vuotta ja odotukset aivan tapissa, käy aivan varmasti samalla tavalla kuin Duke Nukem Foreverin kanssa ja peli floppaa aivan totaalisesti. mieluummin säilytän Diablo-pelisarjan muistissani hyvänä (ehkä yhtenä parhaimmista) pelisarjoista kuin pilaan ajan kultaamat muistot.

Joo oon tässä hakannu päätä seinään kun about kymmenkunta kaveria on ollu ennakkotilaamassa tota jo pitkän aikaa. Mun silmään toi D3 näyttää jotenkin lapselliselta, puhumattakaan noista cinematiceista, joita katsoessa rupes vähän nolottamaan. Ehkä oon jo 20 vuotta liian vanha tolle pelille. Kaikki se groteskius ja synkkyys on kadonnu tosta täysin.

Ärsyttää muuten sekin, että WoWia tietyn aikaa pelanneet saa ainakin huhujen mukaan (kaveri sano lukeneensa) ilmaseks Diablo 3:n. Itse väänsin Diablo 2:sta semiaktiivisesti battlenetissä melkein kymmenen vuotta, ois ihan jepa jos meitäkin muistettais jollain tavalla

Duukku Nuukkem Foreverin skippasin ihan tietoisesti. Mua kiinnosti toi peli vielä 1998 kun näin ekat ufonammuskelukuvat Pelit-lehdestä, nyt on vähän aika jättäny tosta hommasta. Mun mielestä ne ois voinu julkasta ton Foreverin mieluummin vaikka samalla vanhalla build-enginellä, mutta semmosena porttina että toimii suoraan nykyajan vehkeissä ja verkoissa. Ois hommannu vielä Level Lordin vääntämään siihen uudet episodit ni ois ollu varma ostos.

[q]Ita, 14.7.2009 12:43:
---
Slim_Jim, 14.7.2009 09:40:
Minä & Street Fighter IV:

---

boxi,pc vai ps3? jos ps3 ni otas vähä online mäts :)

ja vastatakseni aiheeseen: sf4, sitä on tullu täs ny jonnin aikaa taottua sormet sinisenä
[/q]

Boxi -_-

Ärsyttää muuten sekin, että WoWia tietyn aikaa pelanneet saa ainakin huhujen mukaan (kaveri sano lukeneensa) ilmaseks Diablo 3:n. Itse väänsin Diablo 2:sta semiaktiivisesti battlenetissä melkein kymmenen vuotta, ois ihan jepa jos meitäkin muistettais jollain tavalla

Väärin. Ilmaisen diablon jos otat WoWiin (Annual Pass):in, eli ostat vuoden peliajan wowiin. Siinä tarjouksessa on mukana ilmainen diablo 3. Toki nettilatauksena.
Tällä ei siis ole mitään tekemistä wowaajien muistamisen kanssa vaan ihan puhdasta myyntiä.

Tulen hankkimaan Diablo3.n Mutta tuskin pelaan sitä kuin muutaman kerran, muutamalla hahmolla ennen expanssionia. Solo sandboxit ja solo grindit ja solopelit ei jaksa nappaa pitkälle. Tarkoitusperiä tarvitaan jotta sitä jaksaa pitempään, joita morpit tarjoaa. Enkä kyllä itsekkään usko D3 olevan mikään yber godlike peli. Eivät sitä 1nen tai 2nenkaan minulle olleet. Muutamalla charalla nightmareen ja siinäpä se. Solo tai pienen porukan co-opit eivät vaan jaksa pitkälle innostaa.

Siis täh!

Peli jaksaa kiinnostaa kymmenen vuotta ja siitä hyvästä pitäisi saada krediittejä?

Jos joku tekee pelin jota hakkaan kymmenen vuotta vaikka sitten semisti, tulee mieleeni tasan yksi sana:

Kiitos.

Skyrim ja MW3*sydän*

[q]yana, 31.10.2008 00:59:
---
frz3n, 30.10.2008 18:26:

Ite menin tyhmänä ennakkotilaan kyseisen pelin steamin kautta, josta sen saa ladattavaks vasta huomenna!!1! Yks tehokas pelipäivä meni taas vituiks

---

tota on odotettu niin kauan ettei yksi paiva ole siina mitaan.

huomenna duunin jalkeen hakemaan xboxi ja fo3 :)
[/q]

Oikein, itsekin ostin boxin ihan tota ja gta:ta varten.
Ja voi morjens, eipä ole Fallout 3 yhtään huonompi kuin odotinkaan. Se on yhtä kiinnostava ja koukuttava kun edelliset. Niinkin koukuttava että myönnän eilen pelanneeni sitä darrapäivän kunniaksi 8 tuntia melkein putkeen

[q]Oikein, itsekin ostin boxin ihan tota ja gta:ta varten.
Ja voi morjens, eipä ole Fallout 3 yhtään huonompi kuin odotinkaan. Se on yhtä kiinnostava ja koukuttava kun edelliset. Niinkin koukuttava että myönnän eilen pelanneeni sitä darrapäivän kunniaksi 8 tuntia melkein putkeen
[/q]

Ite taisin pelata eilen sen 12 tuntia ja ny vasta rupee oppiin miten niitä fuukin' tietokoneita haxataan

Fallout 3 pitäisi kyllä hommata 360:lle, mutta nyt on pari peliä (NHL '09 ja Skate), joita tulee hakattua jo niin paljon, että taidan siirtää Falloutin hankintaa pikkaisen eteenpäin. Jos en olisi saanut Skatea niin halvalla frendiltä viime viikolla, niin olisin varmaan ostanut tuon Falloutin.

Olen aikaisemmin huomannut sen, että (ainakaan mun) ei kannata hommat liian montaa peliä pelattavaksi kerralla. Itsellä homma menee muuten siihen, ettei oikein tule pelattua mitään tarpeeksi. Paska vain, että suunilleen kaikki kaverit, jotka jotakin pelailee, pelaa nyt just Falloutia ja sehän tarkoittaa sitä, että spoileri-vaara on aika korkea. No, pitää toivoa, ettei frendit möläyttele mitään tosi oleellista juonesta ja ratkaisuista.

Xbox 360 tuli hommattua viimein tuossa jokunen viikko sitten. Mass Effect kolahti todella lujaa - enpä muista, olenko yli kymmeneen vuoteen mitään peliä alkanut pelaamaan uudestaan läpi. Olkoonkin, että on pelissä paljon pieniä pieniä ongelmia ja jotkin taistelukohtaukset ovat turhaan pitkitettyjä, mutta todella lumoava universumi ja hieno dialogi vievät kyllä vanhan scifi-miehen mukanaan :)

Fallout 3 ja Dead Space lienevät seuraavana ostoslistalla.

Fallout 3 kiinnostaisi kovasti, näinköhän sitä joutuu viimein jonkun konsolin hankkimaan? PC:n sisuskalut on sen verran vanhat jo, että joutuisi laittamaan koko paketin uusiksi eikä se oikein houkuttele. Oblivion pyörii pelattavasti jos ottaa ruohikot pois näkyvistä, mut Fallout 3 lienee raskaampi?

Onko Oblivionin virheistä opittu? Kattelin tubesta paria pätkää ja siellä tuntuis edelleen olevan joitakin älyttömyyksiä pelimekaniikan vuoksi mukana. En oikein Oblivionista perustanut pidemmän päälle ja toi Fallout 3 vaikuttaa pahuksen paljon samalla linjalla etenevältä.

[q]Epailija
Baldur's Gate 2 (joo, vieläkin) odottavat läpipeluutaan. Ei kyllä ole varmaan kuukauteen tullut pelattua koneella yhtään mitään. Kohta voisi taas kokeilla.
[/q]

heh, tuli juuri pelattua se läpi ja nyt menossa throne of bhaal heti perään. suht. messevä ryhmä kasassa kaiken lisäksi kun alkaa olee lähes kaikki tasolla 30 :D

[q]hallucinogen, 1.2.2006 10:38:

Itsellä peli ostettuna lisälevyineen ja varsin hyvä peli mutta ainoa mikä siinä alkaa vituttaa on se, että kaikkiin dialogeihin pitää jaksaa panostaa koska sillä on niin pirun suuri vaikutus ja suurimman osan ajasta ei jaksais keskittyä paskan vertaa siihen mitä ne jäbät horisee sen parin minsan aikana. Jos haluut joinaa mun grouppiin, sano se ekassa viestissä ja jos haluut et pelastan sun saatanan nallen jostain hautausmaalta niin sano se ekas viestis, ei jaksa ensin keskustella puolta elämäntarinaa :D
[/q]

hah, toihan on sen homman pointti, en itse ainakaan jaksaisi pelkkää hack 'n slashia sekä munchausta ;)

Metal Gear Solid 4

O