Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- ...
- 109
- Seuraava »
sarjassamme tyhmiä kysymyksiä.
Pystyykö Battlefieldiä yms. fps pelejä pelaamaan pleikkarilla näppäimistöllä ja hiirellä?
Vituttaa tää padi-tatti-vittu-ei-tuu-mitää-ohjaus.
aaaaah skyrimissa eka erittäin hyvä kohta
skyrimistä taas: menin sitten tuhoamaan mahdollisuuteni platinum trophyyn, näköjään olisi pitänyt tappaa tuo kiltti munkki ja ottaa itselle skull of corruption mutta minuahan eivät daedrat komentele. saatana!
Pystyykö Battlefieldiä yms. fps pelejä pelaamaan pleikkarilla näppäimistöllä ja hiirellä?
Itse en lähtis ottaa tauluun verkossa pelkällä padilla. Joten tää tuli ekana vastaan:
http://splitfish.com/
---
---
Itse en lähtis ottaa tauluun verkossa pelkällä padilla. Joten tää tuli ekana vastaan:
http://splitfish.com/
Joo tohon jo jonkin verran tutuistunki.. mut siin edelleen toi tatti joka typerintä mitä peliteollisuus on ikinä keksiny :(
---
Joo tohon jo jonkin verran tutuistunki.. mut siin edelleen toi tatti joka typerintä mitä peliteollisuus on ikinä keksiny :(
Joo..
WASD and click ftw! <3
Näyttäis olevan aika saman näköinen käyttis kun wowis, hmmm :)
[q]placiq, 17.9.2009 22:52:
Tulihan se NHL10 vihdoin :)
Muutaman tunnin ehdin pelaileen ja vaikutti kyl varsin hyvältä. Tullu taas muutama mukava uudistus mukaan.
[/q]
Sama. Ehdin testaamaan 3 pelin verran illalla ja tosiaan: vaikuttaa erittäin hyvältä. Joutu alottaa heti S(ado)M(aso)-liigan (NHL rosteripäivitystä pakko oottaa ennenkuin tarttuu Be a GM -settiin ;). Slidereitakin lisätty, eli säätövaraa löytyy taas enemmän, mikä on hyvä. Uusi syöttösysteemi vaatinee vähän totuttelemista. Itse pelaan Superstar/Normal-asetuksilla (Hardcore lienee vähän liian hc näin kärkeen :). Elämä on taas vähäksi aikaa jäissä, ihan kirjaimellisesti (pahoittelut jo tyttöystävälle etukäteen ).
[q]HasaKuningas, 17.9.2009 19:08:
Fallout 3sen sain vihdoin ja viimein hankittua. Nuorena junnuna tuli pelattua ne vanhemmat Black Islen Falloutit samoin kuin baldur's gatet (*piis*)
Tuon kolmosenhan tuotti Betheseda (daggerfall, morrowind, oblivion) Morrowind ja Oblikin on tullut hakattua, hyviä molemmat
Nyt sitten tuon kimppuun =))
[/q]
Joo kyl Bethesda, ainakin mun mielestä, teki tosi hyvää työtä ton kolmosen kanssa. En henk-koht. pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka dissaa tota kolmosta surutta. Tottakai se poikkeaa 2 ensimmäisestä, mutta on toi hiton kova peli. Itsekin olin tosi skeptinen alkuun, mutta loppareissa tahkosin sitä ~110h ja vieläkin olis tutkittavaa, mutta oli pakko pistää jäihin, kun on muutakin pelattavaa. :D
Aion!
Huomenna closed betaa!
[q]Slim_Jim, 3.7.2009 10:46:
Empire: Total Waria on tullut nyt mätettyä.
Laivastotaistelut ovat aika :O
Ja turpaan tulee, aivan älyttömästi hommaa siinä ohjailla laivoja ja vaikka mitä.
Maataisteluissakin turpaan tulee, hommat hieman erilaista kuin Romeen ja Medievaliin tottuneella.[/q]Total War-sarjan kaikki osat on kyl ollu hartaasti odotettuja. Laivastotaistelut vaati vähän totuttelua, mut maataisteluista ei kyl oikeen oo missään noista oo ollu oikein vastusta ees vaikeimmalla tasolla, enintään jos on paha alivoima. Ainakaan tässä ei 20 vuoron sisään puol tusinaa valtiota oo hyökkäämässä yhtä aikaa kimppuun. Tosin kaikki hyvät puolet ottaa aika tehokkaasti kylmää vettä niskaan siitä, että ainakin tän typerän Vistan alla jossain kohtaa tulee vastaan jokin kohta jossa peli kaatuu aina jokainen kerta, ja siitä yli pääsee vain palaamalla x vuoroa takaisinpäin ja tekemällä jotain eri tavalla kuin aiemmin ja rukoilemalla.
[q]tomii, 18.9.2009 09:15:
---
HasaKuningas, 17.9.2009 19:08:
Fallout 3sen sain vihdoin ja viimein hankittua. Nuorena junnuna tuli pelattua ne vanhemmat Black Islen Falloutit samoin kuin baldur's gatet (*piis*)
Tuon kolmosenhan tuotti Betheseda (daggerfall, morrowind, oblivion) Morrowind ja Oblikin on tullut hakattua, hyviä molemmat
---
Joo kyl Bethesda, ainakin mun mielestä, teki tosi hyvää työtä ton kolmosen kanssa. En henk-koht. pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka dissaa tota kolmosta surutta. Tottakai se poikkeaa 2 ensimmäisestä, mutta on toi hiton kova peli. Itsekin olin tosi skeptinen alkuun, mutta loppareissa tahkosin sitä ~110h ja vieläkin olis tutkittavaa, mutta oli pakko pistää jäihin, kun on muutakin pelattavaa. :D
[/q]
Käsittämätöntä paskaa, kun vuoropohjaisuus ei ole edes valinnainen päätaistelutapa. FPS-vihaajalle koko peli on kuin punainen vaate :(
[q]ezzy, 18.9.2009 11:20:
---
tomii, 18.9.2009 09:15:
---
---
---
Käsittämätöntä paskaa, kun vuoropohjaisuus ei ole edes valinnainen päätaistelutapa. FPS-vihaajalle koko peli on kuin punainen vaate :(
[/q]
No jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin en kyllä aikoinaan niitä falloutteja sen vuoropohjamekaniikan takia pelannut vaan ihan sen tyyli, tunnelma ja roolipelielementtien takia :]
[q]ezzy, 18.9.2009 08:39:
demon perusteella piti pistää battlefield: bad company £14 hinnalla tilaukseen amasoonista :) Demo oli kyllä hupaisa vaikka en FPS-pelien ystävä hirveämmin olekaan. Pari muuta peliä eksyy koriin varmaan kans...
[/q]bad companys on ehkä siisteimmät aseen/räjähdysten äänet koskaan ja multiplayer o kova kans
[q]HasaKuningas, 18.9.2009 13:07:
---
ezzy, 18.9.2009 11:20:
---
tomii, 18.9.2009 09:15:
---
---
---
---
No jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin en kyllä aikoinaan niitä falloutteja sen vuoropohjamekaniikan takia pelannut vaan ihan sen tyyli, tunnelma ja roolipelielementtien takia :]
[/q]
Enpä mäkään, mutta se vaan pilas mulle ton ihan täysin, kun ei saanut valita haluamaansa pelityyliä, vaan FPS pakotettii kurkusta alas ja se oli vaan totaalisen perseestä :(
Tunnelma oli hyvä ja tekniikka toimi. Metrot oli aika perseestä, mutta muuten kyllä tyylikäs peli...ei vaan pysty pelaamaan fps:nä tollasta.
[q]Ober, 18.9.2009 13:29:
---
ezzy, 18.9.2009 08:39:
demon perusteella piti pistää battlefield: bad company £14 hinnalla tilaukseen amasoonista :) Demo oli kyllä hupaisa vaikka en FPS-pelien ystävä hirveämmin olekaan. Pari muuta peliä eksyy koriin varmaan kans...
---
bad companys on ehkä siisteimmät aseen/räjähdysten äänet koskaan ja multiplayer o kova kans
[/q]
Kova? Rohkenen olla erimieltä, sillä oletko päässyt tutustumaan tähän http://www.realitymod.com/ rakennettu BF2:n päälle ja toi täyttää kovan kriteerit meitsin päädyssä.
Batman - Arkham City PS3 versio tuli muutama päivä sit postis.
Olen aivan myyty ja koukussa jne *sydän*
Joo, toi tuli vetästyä päätarinaltaan läpi ennen Skyrimin ilmestymistä. Sivu-tehtäviäkin useampi takana (jatkan noiden tahkoomista jossaan vaiheessa). Ihan helvetin kova, varsinkin Batman faneille toi on niin fan service -materiaalia alusta loppuun. :) Ainakin omasta mielestä toi on kokonaisuutena jopa edeltäjäänsä parempi, joka siis oli aivan helvetin loistava. Tämä taistelee vankasti mun henkilökohtaisesta vuoden pelin tittelistä. :)
[q]Damien, 18.9.2009 13:48:
---
Ober, 18.9.2009 13:29:
---
ezzy, 18.9.2009 08:39:
---
bad companys on ehkä siisteimmät aseen/räjähdysten äänet koskaan ja multiplayer o kova kans
---
Kova? Rohkenen olla erimieltä, sillä oletko päässyt tutustumaan tähän http://www.realitymod.com/ rakennettu BF2:n päälle ja toi täyttää kovan kriteerit meitsin päädyssä.
[/q]
Veikkaisin et tota ei o konsoleille :)
Modern Warfare 2 ennakko tilattu ja sitä odotellessa.
Ens kuussa julkkari..... C-130 siintää horizontissa.......oi joi
Tänään julkaistaan toinen osa Monkey Islandiin Telltalesillta (PST)
Metal Gear Solid 4
- « Edellinen
- 1
- ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- ...
- 109
- Seuraava »