Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

Perhanan PC-Fallout 3! Sama kaatuiluongelma kuin Oblivionissa ennen patcheja... Menee siis noin 2h välein nurin kun pyörii jossain pienissä taloissa. No, ehkä sen kestää patchiin asti, muuten on peli aika just sitä ku pitikin.

Vaan juu, äkkiseltään sanosin, että Oblivioni oli huomattavasti raskaampi pyörittää, esim allekirjottaneen koneella joutu viilaamaan vaikka mitä, että sen sai toimiaan siedettävästi. Falloutissa saa tunkea sälää ruudulle ihan huoletta ja vielä pyörii. Lisäks se VATS tekee taisteluistakin yhtä juhlaa, kun ei tartte oman onnettoman hiirikäden varassa hillua -> koneen hitaus ei pääse haittaamaan taisteluita.

[q]J Raninen, 4.11.2008 22:38:
Vaan juu, äkkiseltään sanosin, että Oblivioni oli huomattavasti raskaampi pyörittää, esim allekirjottaneen koneella joutu viilaamaan vaikka mitä, että sen sai toimiaan siedettävästi. Falloutissa saa tunkea sälää ruudulle ihan huoletta ja vielä pyörii. Lisäks se VATS tekee taisteluistakin yhtä juhlaa, kun ei tartte oman onnettoman hiirikäden varassa hillua -> koneen hitaus ei pääse haittaamaan taisteluita.
[/q]

Itseltäni löytyy Oblivion, ja pyörii melkoisen hyvin, kunhan ottaa pois päältä antialisingit. Eli tämä voisi pyöriä myös mulla? :o Pitääkin kokeilla. Aikaisemmista F-peleistä tykännyt, jotenka tämä olisi melkoisen mainio lisä kaikkeen. :)

[q]nomic, 4.11.2008 22:55:
Itseltäni löytyy Oblivion, ja pyörii melkoisen hyvin, kunhan ottaa pois päältä antialisingit. Eli tämä voisi pyöriä myös mulla? :o Pitääkin kokeilla. [/q]

Joo, ei mullakaan niitä antialiasingeja ole. Ja hyvin skulaa.

Tulihan se NHL10 vihdoin :)
Muutaman tunnin ehdin pelaileen ja vaikutti kyl varsin hyvältä. Tullu taas muutama mukava uudistus mukaan.

Anno 1404 koukuttaa huolella täl hetkellä.

Mass Effect 2. En muista millon mikään peli ois koukuttanu noin pahasti. Meneehän se talvilomaviikko näinkin :D

Huh huh huh meitsin sormet syyhyää jo aika saatanallisesti!!! :D

http://www.thebreakaway.net/forums/showthread.php?t=37051

bg1+totsc+bg2+tob+megamod compilation =)

[q]Slim_Jim, 22.3.2007 22:54:
...Toisaalta voisi aloittaa uudelleen mättämään FFVI:ta, jaksoin etsiä kaikki hahmot, kaikki parhaimmat kamikset, aseet ja liikkeet ja korkeimmat levellit enkä sitten koskaan jaksanut mennä loppupomon torniin.
[/q]

Ei näin, Ei näin*grr**senkin**toktok* Miksi??*whaat* ff pääkkäreiden voittamisen riemu sekä nautinto käy melkeen keskivertosesta parittelusta*jiihaa* <---Wtf??*ding*

[q]Wolverine, 3.12.2009 20:12:
---
Chainboy, 3.12.2009 19:31:
liian monta peliä kesken !! wiillä metroid prime kokoelma, new super mario bros.. ps3:lla vaikka mitä, fat princess, wipeout hd, tekken 6.... etc. :D

---

noi metroid primet on kyl parhaita. heti zeldojen jälkeen paras pelisarja ever. kun uus zelda ilmestyy wiille niin on varmaan pakko hankkia se bundle <3
[/q]

uudesta zeldastahan tulee jotain tietoo aika pian, ens vuoden alusta tjtn... mut joo toi prime on aika pommi, en ole ikinä cubee omistanut (vaikka kaikki muut kyll) niin hyvä päästä testaa ne vanhemmatkin ja sillä wiin ohjaustavalla joka on aika jees ;)

Noniin ja kaikki on pelattu perfectionaalisti läpi? Ysissä mun mielestä kaikki ihan rotan näkösii ja wald disneyn näkönen maailma*joo*

[q]Sunshine_82, 22.3.2007 21:09:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:07:
---
Sunshine_82, 22.3.2007 21:05:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:02:
Final Fantasyt on sellasii mistä pidän ylikaiken*kuolaa* Itse omistan niitä 8kpl Sitten Tekkenit ja MotoGp:et sekä lätkä pelit on myös mieleeni*hymy*

Pelaako kukaan tällä hetkellä jotain ff:sia?*täh*

---

final fantasy VII

---

Loistava valinta ^^ Mun mielest se on ff sarjan paras*kuolaa* ootko nähny Advent Childrenin?

---

joo katoin itseasiassa sen pari päivää sitten. grafiikka ja musiikki olivat huikeita.. myös taistelukohtaukset olivat upeita..
[/q]

No niin, mahtavaa ^^ Sephirothin sekä Cloudin viiminen mättö oli khyl upee*hymy* Ooto pelannu muita kuin seiskaa?

[q]Sunshine_82, 22.3.2007 21:05:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:02:
Final Fantasyt on sellasii mistä pidän ylikaiken*kuolaa* Itse omistan niitä 8kpl Sitten Tekkenit ja MotoGp:et sekä lätkä pelit on myös mieleeni*hymy*

Pelaako kukaan tällä hetkellä jotain ff:sia?*täh*

---

final fantasy VII
[/q]

Loistava valinta ^^ Mun mielest se on ff sarjan paras*kuolaa* ootko nähny Advent Childrenin?

[q]Sunshine_82, 22.3.2007 21:25:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:23:
Noniin ja kaikki on pelattu perfectionaalisti läpi? Ysissä mun mielestä kaikki ihan rotan näkösii ja wald disneyn näkönen maailma*joo*

---

9 on pelattu lähes loppuun, muita ei.. steiner rokkaa!!
[/q]

Juu.. Eikös olekkin rahan arvosii pelejä? Suht pitkään saa pelata (keskimäärin 70-100 tuntii läpäistäkseen pelin) sekä mukava pelata muutaman vuoden välein kiinnostuksen säilyessä*hih*

[q]Sunshine_82, 22.3.2007 21:37:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:35:
Jepejepe*hih* Playstation ykköselle ei edes välttämättä löydy edes kovin helposti nykyään ff*igor* ff X on khyl tosi nätisti tehty vaikka se spehre grid olikin aluksi vaikea :/

---

niimpä! ton seiskan tilasin netistä,en muista osotetta mut sai sieltä halvemmallaki..
[/q]

Puolenkuunpelit? Kattelin tos joku päivä Lahen Trios yhel peliliikkees niin ffVll oli 48 PRkl :S no onneks on jo :D

[q]Zeratul, 22.3.2007 22:33:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:23:

---

Nää on kyl semmosia pelejä et toi sun "perfectionaalisti" on täyttä sairautta (vaikka tietysti aina pyrin siihen itse *justjoo*), esim ysissä pitäis pelata alle 12 tunnissa Memoriaan asti et saa Steinerin parhaan aseen?
Itellä menossa just FFXII jonka parissa taitaa kulua vielä tovi. It ain´t easy beeing a no-life.
[/q]

Juuh olet oikeessa, ei tartte ku tehä jtn aivan käsittömän välinpitämätöntä ja pientä väärin, niin koko vitun peli kusee..... No ei nyt sentää, mut ei kaukaa hae*hmph* Sen takii mul on aina 3 seivii ku pelaan ff*igor* Juuh, jtn semmosta ^^

Hauskoja pelikokemuksia: Wolverine, Batman: Arkham Asylum.

syyhytelly jo muutaman päivän nyt ainaskin niin : c&c Tiberium Wars ja Skate ..... seuraavana listalla on tom clancy's HAWX

Tulipa aamuyöstä meiliä jotta:
"
Attention Tales of Monkey Island season subscribers…
Launch of the Screaming Narwhal Now Available

The first Chapter of Tales of Monkey Island is now available!

Click the link below to download your copy of "Launch of the Screaming Narwhal"
"

Perkele kun ois työtön ni vois heti aamusta ruveta naputtaa... tohon pitää keskittyy ni ei kehtaa duunikoneelle asentaa :D

Metal Gear Solid 4

O