Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- ...
- 109
- Seuraava »
herättelin wow accounttini henkiin pariviikkoo sit ja hyvältä maistuu
eipä toi d3 vaikuta kummoselta mitä betaa testasin.. mutta silti annual pass hommattu ja CE tilattu :D
EDIT: Elä osta annual passia :D sitä ei näköjään saa cancel at .._ALL_ paitti no ehkä pankkitili nollille tyylillä
Siis täh!
Peli jaksaa kiinnostaa kymmenen vuotta ja siitä hyvästä pitäisi saada krediittejä?
Ei pitäis. Pointti oli se, että jos Blizzard ois jakanu ilmasia Diabloja, niin ne ois voinu jakaa ennemmin D2:n kun wowin pelaajille. Mutta kun ei jaa ni ei jaa.
---
---
Fallout New Vegas lähti alelaarista mukaan.. Toimii! varsinkin täl hardcore mode tuo oman haastavuuden
---
Mun mielestä ihan helvetin hyvä peli, varsinkin kivat detailit ja viittaukset edeltäviin osiin (ykköseen ja kakkoseen etenkin) ja onpa pelissä jopa edeltävistä osista tuttuja hahmojakin (en viitsi spoilata sen enempää). Saattaisin jopa mennä niin pitkälle, että rankkaisin New Vegasin toiseksi parhaaksi Falloutiksi ikinä.
---
Peli itsessään oli hyvä mutta pleikkarilla tökki tosi pahasti patcheista huolimatta. Ai että sitä vitutuksen määrää kun juoksi 2-3 tuntia seivaamatta ja yhtäkkiä koko peli jumitti täysin. Ja näin on käynyt kaikille kavereilleni kenellä myös on kyseinen peli pleikkarille. Muuten kyllä tosi viihdyttävä peli.
Luulin vaan että oma pleikkari paskana mut näköjää muillakin tökkiny.. Mutta joo loistava peli.. tuli pelattua si päätarina läpi ja monet sivutehtävätkin.. nyt vaa netistä tsekkaan onko missannu montakin sivutehtävää.. kai sitä ens vuoteen jaksaa odottaa että julkastais new vegas ultimate edition niin sais kaikki lisäosat..
Batman - Arkham City PS3 versio tuli muutama päivä sit postis.
Olen aivan myyty ja koukussa jne *sydän*
[q]Ober, 3.12.2009 21:33:
---
Wolverine, 3.12.2009 17:22:
vieläkin jaksaa modern warfare 2 kiinnostaa. täl hetkel lvl 67, sit ku menee 70 rikki niin taidan testaa AK47:aa hetken ja sitten siirtyä assassins creed 2 pariin :)
---
se ak47 oli ainaki cod4:sen siistein ase, jengin kestosuosikki. tuskin hetken testailu riittää
[/q]
Kylhän se tossakin on ihan jess.. tosin ei mitenkään paras. Itsellä jäi tosiaa aika pieneen ton testailu ku tuli nollattuu saavutukset ja alotettuu uudelleen.
[q]Slim_Jim, 14.7.2009 10:31:
---
Saisi homma olla toteutettu samallalailla kuin esim. uusimmassa NFL-sarjan pelissä.
Elikkä peli vähä vähältä tuo pelaajalle lisää ja lisää ominaisuuksia -> alussa peli hoitaa kaiken vaikeamman taktikoinnin sun muun pelikuvioiden valkkaukset pelaajan keskittyessä pääasiaan eli ukkeleiden ohjastamiseen. ja muun adhd-arcademätön.
[/q]
Damn... mua rupes ton ominaisuuden luettuani just nyt kiinnostamaan NFL '10. :D M u s t r e s i s t !
Tulipa nyt pelattua muutama tunti tota Skyrimiä ja onhan se nyt ihan kohtalainen peli. Grafiikatkin on nyt kondiksessa kun löin kaikki ultralle.
Vituttaa kyllä noiden jousien toteutus. Edessä 40cm korkee aita, tähtäät metrin yli ni eikös nuolet kuitenkin osu siihen aitaan. Sama setti jos ammut kallion vierestä tai kalliolta alas. Eli eipä ainakaan vielä pelata mun lemppari haxor bow Khajiitia.
Patch plox!
No huomenna pitäs tulla Minecraft 1.0 ni ehkä sitä sit sen aikaa et tulee updatet.
Forza 3:sta on nyt tullu pelailtua. Varsin mukavaa vaihtelua hakata vaihteeks jotain autopeliä. Batman: Arkham Asylum odottelis kans tossa hyllyssä. Ehkä noiden parissa just selviää Mass Effect 2:n julkasuun saakka
Far Cry 2, kaunis on mutta olisivat tietystä voineet panostaa avaraan juoneen kun kerta muun kromin hioivat näinkin häikäiseväksi.
Dead Space ja sen Anime venaa Fallout 3:n ohella instaamista.
Nannanannaaaa.
Fallout 3 otettu naftaliinistä ja pakko sanoa että kaikki äitin pikku paskahampaat joka valittaa että pelistä puuttuu sitä jotain yhybyhy ei roolipeliaspektia voivat mennä tukehtumaan pullaansa.
Tossa pelissä on niin hyvin vangittu se koko postapokalyptinen maailma että mun mielestä fallout 2kin jää siinä toteutuksessa hyvin pahasti jälkeen. Peli on oikeesti viihdyttävä, pelissä voi olla aivan käsittämättömän ilkeä tai vaihtoehtoisesti se äitin pikku paskahammas jos vaan niin itse haluaa ja npc:den reaktiot tähän tuntuvat vaihtelevan kivasti. Itse saan suunnatonta mielihyvää kun huomaan että tässä olisi taas uus mahdollisuus tehdä jotain tosi ilkeätä jollekkin pelin hahmolle
Pelin vaikeusasteetkin tuntuisivat olevan kohdallaan kun vault 101:n suuri pelastaja palaa retkeltään väh. 3 raajaa rampaantuneena, säteilyarvot pahasti punaisella ja 5 kutia kiinalaisessa rynnäkkökiväärissään kun lähtiessä niitä oli pitkälti yli 200. Monessa kohtaa peliä on oikeasti pitänyt miettiä mihin ruumiinosaan sitä oikeasti tähtää, jokaisella on oma funktionsa. Hädän tullessa on parasta joskus vaan ampua tarkat laukaukset vihulaisen käsiin jotta kurja epatto pudottaisi sen tussarinsa ja syntyisi nyrkkikahakka. Onnettoman vihulaisen juostessa päin kohti mittelöä onkin sitten varsin suotavaa tyhjentää puolikas lipas hätätulta pahiksen naamaan jotta nyrkkikahakaltakin vältyttäisiin. Win.
Monen arvostelemasta taistelujärjestelmästä V.A.T:sta vielä pari sanaa. Xbox 360:llä tämä ainakin luo kivan mässäilyvaihtoehdon siihen silmittömään räiskintään mistä en itse konsolipeleissä pidä lainkaan. Ei tarvitse ampua järjettömiä määriä laukauksia huonolla tarkkuudella vaan voi napsia kaikki örkit rauhassa paljon taktisemmin ja hauskemmin. Pieni sadisti sisällä jossain kiittelee kun 3 wasteland raideria makaa jaloissa jalat mössöksi ammuttuna ja itse sankari tökkiii vaan kiusaksi pooljaardi mailalla onnettomia pahiksia silmään.
9½/10
Loistava peli!
[q]yusuplus, 31.10.2008 00:49:
Falloutin hain tänää ja hetki tossa on mennyki pelin kanssa..ehkä vois mennä nukkumaanki välillä.
[/q]
Vähän alle 20 pelituntii takana ja kohta vasta lvl6. TÄÄ ON SITÄ OIKEETA MEININKII! ^___^ Oon tappanu jo 5 Outcast Brotherhoodia ja alan just dallaamaan kohti DC:tä. 3 supermutantin samanaikaisesti tappamiseen kuuluis varmaan mennä vähän kauemmin aikaa ku 3 VATS turnia, mut laser-minigun hoitaa homman himaan
[q]Real Charly, 4.11.2008 10:25:
---
yusuplus, 31.10.2008 00:49:
Falloutin hain tänää ja hetki tossa on mennyki pelin kanssa..ehkä vois mennä nukkumaanki välillä.
---
Vähän alle 20 pelituntii takana ja kohta vasta lvl6. TÄÄ ON SITÄ OIKEETA MEININKII! ^___^ Oon tappanu jo 5 Outcast Brotherhoodia ja alan just dallaamaan kohti DC:tä. 3 supermutantin samanaikaisesti tappamiseen kuuluis varmaan mennä vähän kauemmin aikaa ku 3 VATS turnia, mut laser-minigun hoitaa homman himaan
[/q]
:D Ihan vitun vammanen loppu tossa kyllä on suhteessa vanhoihin..(Ulkomaisillakin foorumeilla sitä haukkuvat kyl) Tuli pelattua jotenkin liian nopeasti toi läpi ekalla pelikerralla :D
Mut onneks tossa voi kikkailla niin että tekee noita sivutehtäviä sitten (Itse en jaksanut tehdä varmaan kun 60 prossaa niistä nyt) En nyt spoilaa enempää kuitenkaan. Huhhuh ei kyllä oo mikään peli koukuttanu näin pahasti kymmeneen vuoteen
[q]:D Ihan vitun vammanen loppu tossa kyllä on suhteessa vanhoihin..(Ulkomaisillakin foorumeilla sitä haukkuvat kyl) Tuli pelattua jotenkin liian nopeasti toi läpi ekalla pelikerralla :D
Mut onneks tossa voi kikkailla niin että tekee noita sivutehtäviä sitten (Itse en jaksanut tehdä varmaan kun 60 prossaa niistä nyt) En nyt spoilaa enempää kuitenkaan. Huhhuh ei kyllä oo mikään peli koukuttanu näin pahasti kymmeneen vuoteen
[/q]
Mjoo itellä vähä sama probleema, tuli pelattua iha liian nopeeta läpi jäi melkee kaikki sivu questit tekemättä. Melkeen tekis mieli alottaa uudestaa alusta ja vetää karmat punaselle heti alusta lähtie
Pari vapaata, eikä mtn tekemistä (talvirenkaatkin tuli jo vaihdettua).
Joten aloin hankaa piitkästä aikaa GTA Vice City:ä
Muistanutkaan mtn hyvä tää oli..
c&c - red alert 3. ihan hyvält vaikuttaa ensimmäiset missionit, tosin ei tossa oo sitä samaa fiilistä ku sillon back in the days.
[q]astaroth, 4.11.2008 15:12:
---
frz3n, 4.11.2008 12:16:
Mjoo itellä vähä sama probleema, tuli pelattua iha liian nopeeta läpi jäi melkee kaikki sivu questit tekemättä. Melkeen tekis mieli alottaa uudestaa alusta ja vetää karmat punaselle heti alusta lähtie
---
siis milloin toi oikein julkaistiin virallisesti? kun jere tossa yläpuolella odotti muna ojossa sitä viime perjantaille, ja nyt jengi jo ulisee, kun peli on hakattu 20 kertaa läpi ja sivutehtävistä on vedetty 120% :D
2:sta sai pelata kuukausitolkulla ja aina löytyi jotain
[/q]
4.5h taitaa olla nopein (tai jotain sitä luokkaa) mitä jengi on fallout 3:sta läpi vetänyt (peli siis ymmärtääkseni loppuu, kun pääjuonen ajaa läpi) ei voi jäädä haahuilemaan tekemään muita tehtäviä.
[q]Galadhan, 2.11.2008 22:00:
Oblivion pyörii pelattavasti jos ottaa ruohikot pois näkyvistä, mut Fallout 3 lienee raskaampi?[/q]
Ruohikot? Ei ydinsodanjalkeisessa karussa eramaassa ruohoa kasva. :)
Isoja skorpioneja ja torakoita kyllakin...
Hyvin pyorii peli Xbox 360:lla ja on kaunis kuin sika pienena.
[q]frz3n, 4.11.2008 12:16:
---
:D Ihan vitun vammanen loppu tossa kyllä on suhteessa vanhoihin..(Ulkomaisillakin foorumeilla sitä haukkuvat kyl) Tuli pelattua jotenkin liian nopeasti toi läpi ekalla pelikerralla :D
---
[/q]
Se on kyllä sanottava että kolmonen tuntuu hutiloidummalta kun esmes kakkonen sillä tossa ei tarvitse montaakaan kaupunkia koluta että saa selville miten itse päätehtävät vedetään läpi ja missä ne sijaitsee. (Jos siis seuraa vaan questeja miten itse tein) Vaikka tosiaan pystyhän kakkosenkin kuulemma vetämään hetkessä läpi menemällä suoraan navarron kautta chinatowniin ja enclaven paikkaan (Tuota ei vain heti tullut ajatelleeksi monikaan ainakaan vahingossa)
Metal Gear Solid 4
- « Edellinen
- 1
- ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- ...
- 109
- Seuraava »