Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- ...
- 109
- Seuraava »
Tekis mieli pelata taas Baldur's Gaten eka osa + lisälevyt läpi...
[q]salaisinko?, 1.2.2006 10:49:
hah, toihan on sen homman pointti, en itse ainakaan jaksaisi pelkkää hack 'n slashia sekä munchausta ;)
[/q]
No mut se on ihan perseestä myös ettei voi tappaa puolta kapakkaa jos alkaa vituttaan kun omat ukot on jotain saatanan maailman parantajahippejä ja ruikuttavat turhan ronskeista otteista :D
[q]Optik, 1.2.2006 11:30:
Tekis mieli pelata taas Baldur's Gaten eka osa + lisälevyt läpi...
[/q]
Osta multa bg2 ja throne of baal, saat 20e:llä :D
Jagged Alliance 2, CIV 4.
Joitain muitakin olen kokeillut, mutta ei tällä vanhalla koneella jaksa pyöriä oikein mikään.
[q]John, 1.2.2006 08:39:
UT2k7:aa odotan kyllä kuin kuuta nousevaa. Taitaa olla uuden koneen hankinta edessä kun kyseinen peli ilmestyy.
[/q]
SECOND THAT!
Tällä hetkellä kuumin hitti on Star Control 2 : The Ur-Quan Masters. Aivan helmi!
Ja tietysti Jumping Bird eli J-Brid vuodelta 1983, elämäni ensimmäinen peli! :) Kultani sai sen Dos-Boxin kautta toimimaan, ai nostalgiaa.
Tietty WoW kiinnostaa, mutta Ultima Online onnistui jo aikoinaan koukuttamaan niin tehokkaasti, etten viitsi edes kokeilla, ennenkuin on aikaa pelata. Milloinkohan sekin päivä sitten koittaa.. Toisaalta on ihan parasta pelata retropelejä oman kullan kanssa. Retropeli on paras peli. :)
Everquest 2 nettiroolipeli, NFS Most Wanted...
[q]hallucinogen, 1.2.2006 02:40:
Mikä juuri naisia kiehtoo tässä pelissä, tää on ainakin kymmenes viesti missä sitä ihmettelen ja yksi sanoi sisustaminen O_o :D Mulla oli joskus se sims1 poltettuna ja pelailin sitä vähän kun oli niin kehuttu mikrobitissä ja osoittautui tylsääkin tylsemmäksi mut sitten ex-mimmi tajus sen pelin ja voi jumalavita kun se heräs kaheksan aikaan lauantai-aamuna pelaamaan sitä ja mun koneen virtalähde ei ollut niitä hiljaisimpia Sit kesäduunissakin oli niin et jos mimmit jotain pelas niin sims, ei voi tajuu :D
[/q]
Siinä voi elää täyttä elämää ilman et tarvii pelätä menettävänsä mitään. Ja mun mielestäni on ainakin siisteintä ikinä yrittää saada ne kaikki panemaan toisiaan
Sims1 oli kieltämättä melko tylsä pidemmän päälle, mutta toi sims2 on kyllä Jumalan lahja ihmiskunnalle. Se on ihan sairaan hauskaa ja tällä hetkellä mä vakavissani harkitsen jättäväni opinnot kesken, että voisin vaan pelata sitä kaikki päivät...
TES4: Oblivionia venaan tulevista peleistä ehkä eniten. Tosin tällä hetkellä vähän mietityttää se, että ainakin screenien & videoiden perusteella peli tulee olemaan ns. "melko tuhti" eli nykyinen, sinänsä vielä ihan OK-tason pc saattaa alkaa köhimään vähän liikaa, joten nyt pitääkin kovasti pohtia, että jokohan se pitää laittaa kone päivitykseen, vai josko käyttäisi Oblivionia hyvänä tekosyynä xbox360:n hankkimiselle :p
Jagged Alliance 3D kuulosti hauskalta :)
täl hetkellä:
FEAR
NHL 06
World Of Warcraft
[q]hallucinogen, 1.2.2006 17:15:
---
Voiko siinä ees ryhtyä hitmaniksi, huumekauppiaaksi, raiskaajaksi, ammattivarkaaksi tai sarjamurhaajaksi? =D Ihan tylsää jos ei voi ees tehdä laittomia tai moraalisesti arvelluttavia asioita kuten pistää ämmä myymään persettä ostarin kulmalle et ukko voi hakkaa xboxia 50" in high definition ;)
[/q]
joo, lasten pitää saada tehdä kaikkea noita
http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/7258.cfm
[q]ezzy, 1.2.2006 17:54:
joo, lasten pitää saada tehdä kaikkea noita
http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/7258.cfm
[/q]
Tiedän, ajattelinkin ehdottaa tuota peliä simsin korvaajaksi, aivan loistava :) taloa ei voi rakentaa mut voi kyl ostaa :D
F.E.A.R (ehkäpä pelimarkkinoiden realistisin FPS-peli tähän asti! *hymy*) 5/5
The Warriors (ostin viime sunnuntaina.. aivan älytöntä mättöä, suorastaan sairaalloista! *nauru*) 4/5
Call Of Duty 2 3/5
Brothers In Arms 2/5
[q]salaisinko?, 1.2.2006 15:35:
whaddaya mean, levelikato? haer'dalis on itselläni ainakin upgreidattunut normaalisti ja nousi leveleitä ihan pelin vikoille metreille asti :o
[/q]
Ihan peruspelissäkö? Mun bladeni on saavuttanut XP-maksimin jo suurin piirtein chapteri sitten (nyt ollaan päästy kuvun sisään haltiakaupunkiin) ja jää sillä muistaakseni tasolle 20 tai 19. Paladiinit, druidit ja vastaavat eivät pääse leveleissä sinnekään asti. Throne of Bhaalissa se katto nousee sitten korkeammalle, mutta en tiedä vaikuttaako se tuon peruspelin aikana...
Action Quake 2:sta on tullut vähän pelattua lähiaikoina. Suomessa on muutamia toimivia, aktiivisia servereitä, niin mikäs siinä *hih*. Voisi ottaa klubituslaistenkin kesken matseja, eikö Pyörii pienempitehoisemmallakin koneella. Ensimmäinen joukkuetaistelu voisi olla vaikka Psy vs. Kiksu Tai jotain juu
[q]Epailija, 1.2.2006 22:00:
Ihan peruspelissäkö? Mun bladeni on saavuttanut XP-maksimin jo suurin piirtein chapteri sitten (nyt ollaan päästy kuvun sisään haltiakaupunkiin) ja jää sillä muistaakseni tasolle 20 tai 19. Paladiinit, druidit ja vastaavat eivät pääse leveleissä sinnekään asti. Throne of Bhaalissa se katto nousee sitten korkeammalle, mutta en tiedä vaikuttaako se tuon peruspelin aikana...
[/q]
Selvästikin asiasta tietämättömille: Kyllä Throne of Bhaal lisälevyn xp cap vaikuttaa myös Shadows of Amniin, ja kyllä ToBin mukana tulevaan muutamaan lisäluolastoon voi mennä kesken SoA:n, it's fine l2p
nimim. kaikilla race/class comboilla peli pelattu ykkösestä loppuun sekä good että evil endit nähty, rakkaustarinat koluttu ja parilla classilla soolottu :)
Sitten sitä omaa pelisyyhyä, World of Warcraft: The Burning Crusade kuumottaa jo perseen alla ja Vanguard: Saga of Heroes on pakko saada :p
One Life, One Game, One WoW.
OBLIVIONIN tehivaatimukset
What are the PC system requirements?
Recommended:
3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
1 GB System RAM
ATI X800 series, Nvidia GeForce 6800 series, or higher video card
huhh.. voi vähän rajoittaa ostajia..
onneks mul on just toi setuppi :D
Metal Gear Solid 4
- « Edellinen
- 1