Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 109
- Seuraava »
[q]Verottaja, 2.2.2006 13:46:
No "oikea" TF meni minulta niin sanotusti ohi, joten pakko tyytyä lesser-vaihtoehtoon.
[/q]
Ugh me oltiin niin kovia jäbiä joskus teineinä et voitettiin Vallasherrat :D sit kun Vallasherrat lopetti toimintansa niin koko tf-skene lopahti melkeen siihen :( Kirottu CS :D
[q]ALIEN, 2.2.2006 14:51:
No on. Tää oli vuoden takainen "virhe" ostaa tää peli. IRL -paskat tosin unohtuu helposti mut ei niitä paljon enää olekaan. Blizzard teki sen taas - koukutti mut koneen ääreen saatana! :D
[/q]
Noh eipäs kiroilla, kiroilut voi säästää lagibursteille, server queueille tai muuten vaan typerille pätsimuutoksille yms nerfeille ja tarvittaes omille kiltakavereille jotka on nii vitun skidei et niille ei mikää muu merkkaa beeweeälläs ku se et kuka tekee eniten lämää, voin sanoo et suorastaa vituttaa pelaa warruu kuolaavien overnukeejien seassa
Blizzulle voi antaa lovee siitä et ne keksi hyvää ajanvietettä :)
meinaatteko te nyt tänki thriidin pilaa noilla wowi höpötyksillä..
mä teen koht teille omam wowi thriidin jossa saatte mesoo :D
[q]ALIEN, 2.2.2006 15:18:
Se hyvä puoli Shadowsongin hordella on et siel ei tosiaankaa näy niin paljon pentuja varsinkaa isoissa instoissa. Meidänkin killas on 18 ikäraja ja ainoastaan poikkeuksellisen hyvin pelaavat nuoremmat pääsee messiin. Ei tosiaankaa ole kivaa tankkaa jos joku heittää älytöntä lämää mut siinäpähän saa lisää haastetta ja aina voi sanoa jos tulee wipe et mitäs nuketti.
Esim just eilen lensi yks 16 vuotias pois killasta koska koko ajan spammas "mitä mitä miks miks ja tuu auttaa tuu auttaa jne.." :D
[/q]
Joo kyl meillä tankit hommansa osaa ku niiden nukemaistereiden kans raidataa^^ Meiä kiltaa o jotenki käsittämättömästi päätyny kaikki suurimmat luonteet ja egot ni voi herran perse sitä guild chatin seuraamista jos joku tumpeloi pikkusen raidis tai jotai loottia menee HEIDÄN mielestää väärille pelaajille ni itkuvirsi on iha jotai tähtitieteellisen spektaakkelimaista :D
Kertoo paljo killan poikien isoista egoista ku kilpaa ignoreevat toisiaan ettei tarvi niiden viestejä lukee raidin aikana :)
..niin ja sit se 68 lvl dwarffi battlemage heitti discpel magicin ja mä olin ihan wtf.. nyt kun se oli kans immuuni mindspelleille niin mikä nyt eteen kun mä kuitenkin oon mindflyer..
jouduin sit hakkaa jollain kämäsellä staff of fallingstarilla vaik strength ja agility onkin ihan pohjalla..
onneks sit yhest kaverin hordest tuli half orc barbariani auttaa ja sen paladdin kaveri heitti might loitsut viel kehiin niin mäkin mätin vähän kovempaa..
sain sit tarpeex xpii et sain flamethrow spellin käyttöö.. onneks sil oli fire weaknes joten se kärventyi nopsaa..
[q]hallucinogen, 1.2.2006 17:15:
---
koo, 1.2.2006 16:06:
Siinä voi elää täyttä elämää ilman et tarvii pelätä menettävänsä mitään. Ja mun mielestäni on ainakin siisteintä ikinä yrittää saada ne kaikki panemaan toisiaan
Sims1 oli kieltämättä melko tylsä pidemmän päälle, mutta toi sims2 on kyllä Jumalan lahja ihmiskunnalle. Se on ihan sairaan hauskaa ja tällä hetkellä mä vakavissani harkitsen jättäväni opinnot kesken, että voisin vaan pelata sitä kaikki päivät...
---
Voiko siinä ees ryhtyä hitmaniksi, huumekauppiaaksi, raiskaajaksi, ammattivarkaaksi tai sarjamurhaajaksi? =D Ihan tylsää jos ei voi ees tehdä laittomia tai moraalisesti arvelluttavia asioita kuten pistää ämmä myymään persettä ostarin kulmalle et ukko voi hakkaa xboxia 50" in high definition ;)
[/q]
Siinä voi
-valita uraksi rikollisen uran (joka alkaa muistaakseni "katukauppiaana" mitä se ikinä tarkoittaakin)
-pettää puolisoaan kaikkien mahdollisten ihmisten kanssa (="myydä persettä")
-tahallaan loukata ja kiusata muita ja saada heidät näin itkemään
-lopulta tapella jonkun kanssa
En tiedä, voiko siinä tappaa ketään. Mä tietysti voin tappaa vaikka ne kaikki jos haluan. Jossain vaiheessa mulla oli perhe, jossa oli lesbopari. Yhtäkkiä toinen oli raskaana. Outoa, eikö totta?
Silti kivointa on kun kaikki menee hyvin, ne rakastuu, saa ylennyksen ja ennenkaikkea [size=16]tekee vauvoja![/size]
Jos puhut totta, niin toki myönnän liiottelun. Se vaan, että wow postaus ärsyttää mm. henk koht. Kun kuitenkin ymmärrän teidän näkökannan, esitän että olisi kohtuullista luoda oma "setti, otsikko" wowittajille, ettei "non wowittajan" tarvitsisi kohtuuttomasti kärsiä. Ensinnäkin siksi ettei sitä kaikki ymmärrä ja toiseksi siksi ettei osa haluakkaan ymmärtää. Minulla on useahko wowittaja kaveri ja heitä saan kuunnella aivan tarpeeksi wowin johdosta.
Idea on se, että haluan pelata peliä joka ei sano aikaa eikä paikkaa, vaan voit vapaasti valita ajan ja paikan. Myös sen kuinka pitkään pelaat, se on osoittautunut helvetin vaikeeksi useitten online pelejen osalta. Tästä syystä olen ne jättänyt ja tietysti suuremmat syyn mainitsin aikasemmin.
Unreal tournament ilmestyy ennen 2007 jota pelaan varmaankin 5 tuntia viikossa, alussa ehkä enemmän. Se ei ole kovin paljon, eikä odotus ole pelaamista, pelaaminen on.
Wanhat pelit.
Ei oo vanhin mitä hyllystä löytyy, mutta viime perjantaina pelasin läpi King´s Quest 7:n, ja kirjotin siitä (sen hyvän ja pahan kuvastosta) taidehistorian lehtorille esseen.
Minun mussukka pääsi just uusimman Dungeons and Dragonsin beta-testaajaksi joten mullakin on tiedossa paljon tehokasta peliaikaa itsekseni.. Joutuu ehkä hankkimaan itekin uusia pelejä!
[q]Tuikkari, 2.2.2006 17:55:
---
EDIT:
Vittu aikani pelasin tollasia kikkeli fantasia pelejä ja muita paskoja, oho jokanen pelisiivu pois elämästä. Ihan sama miten uskottelee itelle, mut pelit joissa ei voi ite määrää peliaikoija ja niitten mittoja on silkkaa shittiä. Helvetti, mitä järkee on tuhlaa aikaa ja "ns. kehittyä" virtuaalimaailmassa kun se peli sitten poistuu muodista niin kehitys on = 0, keskity vaan helvetti elämään, unohda kikkelifantasiat ja kehity sen ajan kanssa elämässä. Sillon voi sentään oikeesti kehittyä ja kehittyy.
[/q]
Kerrotko vielä mitä tämä "elämä" on? Siis ihan oikeesti kerrotko, kerrotko?
Maailmaako pitäisi parantaa, että kelpaa?
[q]hallucinogen, 2.2.2006 14:28:
Ugh me oltiin niin kovia jäbiä joskus teineinä et voitettiin Vallasherrat :D sit kun Vallasherrat lopetti toimintansa niin koko tf-skene lopahti melkeen siihen :( Kirottu CS :D
[/q]
No, jo ennestään pieni "tfc-skene" on pienentynyt huimasti WoW:in takia. Kirottu WoW :P
[q]Verottaja, 3.2.2006 00:22:
No, jo ennestään pieni "tfc-skene" on pienentynyt huimasti WoW:in takia. Kirottu WoW :P
[/q]
tfc nyt on ollut alusta asti aivan surkea verrattuna esikuvaansa =)
[q]hallucinogen, 3.2.2006 00:42:
tfc nyt on ollut alusta asti aivan surkea verrattuna esikuvaansa =)
[/q]
Njoo, mut semmost sattuu. Ei parempaakaan tähän hätään löydy (ETF on viel enemmän suolesta).
Ja tärkein pointti on se, että TFC sentään toimii mun koneella :DDD Ei oo toivoo pelata mitään uusimpia virityksiä.
[q]Riku Jungell (pHaze), 3.2.2006 03:29:
---
Tripla-T, 2.2.2006 14:32:
Planetarion
---
Argh, Plane on kyl koukuttava :D VGN 0wnz yall n00bs!!111
[/q]
En hirveästi tiedä kummastakaan, mutta ymmärtääkseni tää on jotenkin saman tyylinen, lisäksi aika sykähdyttävä visuaalisesti.
http://ccp.vo.llnwd.net/o2/video/2/EVENeverFadesLarge.wmv
[q]Real Charly, 2.2.2006 07:33:
F.E.A.R (ehkäpä pelimarkkinoiden realistisin FPS-peli tähän asti! *hymy*) 5/5
[/q]
Err, anteeksi klisee, mut: What've you been smoking? En oikein tajua miten kummitustytöt ja etenkin gaziljoona osumaa ottavat päähenkilöt ja vihollisetkin on realistista? Saati sitten "pelimarkkinoiden realistisin"? :D
Vertaahan nyt johonkin Red Orchestraan, jossa kuolema napsahtaa 1-2 osumasta. Ja olikohan jossain Brothers in Armsissakin samaa.
Joku mainitsi Team Fortress Classicin, vieläkö se on hengissä Steamissa? Muistan kyl mitä loistavimmat ja adrenaliinia pumppaavimmat lippujuoksut etenkin Scoutilla ja Medicillä. :D Alkuperäisestä TF:stähän se lähti mut sitä pääsin lähinnä pelaamaan muuan LAN-/nettipelimestassa, kun ei rauta kotona riittänyt.
Ja: kaunis threadini on liittynyt WoW-fanipoikien (ja tyttöjen) temmellyskentäksi. :< Onhan se ihan kiva peli mut...
[q]KoratCat, 1.2.2006 15:45:
WoWin koukuta kaveria-kortti eli guest pass käytetty loppuun, ja kohta omaa accounttia kehiin (yllättävää, heh). Toinen suosikki on Guild Wars, mutta sen pelaamisesta en alkaisi makselemaan.
[/q]
Enemmän siitä WoWista joutuu aluksikin maksamaan. Sen jälkeen joka kuukausi tulee se ~20e lisää eroa.
Aloittelen E.V.Eä just...
[q]kap-pu, 3.2.2006 20:34:
Joku mainitsi Team Fortress Classicin, vieläkö se on hengissä Steamissa?
*zzap*
[/q]
Sinnittelee
Nörttien kokoontumisajot =)
Metal Gear Solid 4
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53