IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

ari= suoraan sanakirjasta ROCK

[q]AnderS, 26.3.2007 16:17:
---
Sallakat, 26.3.2007 16:10:

Arilla olisi saumaa omassa genressään pärjätä, mutt on kyllä kultapoju ajat ohi Ariltakin.

---

Jesh! Ilta-sanomien lööpissäkin juttua kuinka Ari Armoton uhkaa vetää Ilkka Jääskeläistä pataan seuraavan kerran ku osuu samalle neliölle. Kaikesta pienestä spedeilystä huolimatta, toivon hartaasti Arin voittoa.
[/q]

Jep, eikä Pikku G:kään ole säästynyt Arin läpiltä, näin Iltasanomat uutisoi tästäkin: "Idols-Ari haukkui Pikku G:n".
Vaikka onkin Arin mukaan huumoria, niin tuo huumori ei kyllä pitkällä juoksulla Arin suosiolle ja mahdolliselle idoliudelle tee hyvää imho...

ari on paras*sydän* panu (panisin)

[q]*Mirri*, 29.3.2007 13:48:
Millasias noi Arin kappaleet o tyyliltään ku en jaksa alkaa hakeen mistää ja kiinnostais.. Veikkaukseni on..hmm.. heviä? *pökr*
[/q]

Broadcastin biisi on kyl selkeesti balladi-osastoa!
Kilpi on sitten enemmän hevimpi henkistä.

[q]4 8 15 16 23 42, 28.1.2007 19:20:
mistä vitusta ne repii tota jengiä noihin koelauluihin?
siis ei helvetti mitä superurpoja, pelottavia oikeen...
[/q]

Only in America!

Tää on kyl helvetin huvittavaa katsottavaa, vaik välillä meinaa myötähäpeä ottaa liian suuren vallan :D

Hyvin tuntuu toi Bohemian Rhapsody luonnistuvan :DD

Hyi helvetti, ensimmäistä kertaa Idolsia katsoessa piti laittaa äänet pois. Kristiinan veto oli aika karmaiseva.

Idols Extrassa ollaanki koluamassa tuttuja paikkoja.

Vai on Casanova Kristianin vakkaripaikkoja :D. Oonkohan eksyny tonne joskus samaan aikaan ku herra on vetäny karaokea..

Hyh mä en ainakaan halua kuulla, kun Kristiina Brask raiskaa No Doubtin.

[q]-Santtu-, 15.3.2007 13:56:
No voi ku sopii taas hyvin noi biisivalinnat tohon teemaan! Ihan sama kun noita teemoja ei oliskaan kun ei niitä noudateta..
[/q]

Kattelin ihan samaa, mikään noista ei oikeen vastaa mun käsitystä 'kuninkaallisista'.

Oho, Arihan sai aika kovaa palautetta. Mut mikäs siinä, totta joka sana.

[q]Pinski, 22.3.2007 22:50:
Olen hyvin pettynyt, erittäin pettynyt oikeastaan. Idols menetti tänään kasvonsa mun silmissä, enää turha kattoa kuka voittaa, evvk. Kansalla tällä kertaa outo mielipide asioista...mutta jos suurin osa suomesta on tätä mieltä niin näinhän se sitten menee!
[/q]

Allekirjoitan saman täysin. Ei hyvä helvetti.

[q]annabel, 23.3.2007 11:48:
Onneksi voi välillä rentoutua American Idolsien parissa *plur*:

[/q]

Jep toi on kyllä miljoonasti tasokkaampi kuin Suomen vastaava. Varsinki toi Melinda, voi jösses.. <3

Chris R. voittoon!

[q]mayah, 6.4.2007 23:15:
Voi LOL mitä salaliittoteorioita:

http://keskustelu.mtv3.fi/index.shtml?http://keskustelu.mtv3.fi/keskustelu/forum.jspa?forumID=185&tstart=0
[/q]

Mielenkiintosia teorioita kieltämättä :D.

Vähän nakertaa ku olin leffassa ton finaalin ajan ni jäi Arin Still loving you kuulematta, kun sitä on täällä niin hehkuteltu. :C

Itse tuloksesta - helvetin hyvä, että Ari voitti. Siinä on imo enemmän potentiaalia kuin kolmessa Annassa. Saas nähä vaan sit miten sen uralla käy, toivottavasti ei tulis uusia "ilkkajääskeläisiä".

Siis MITÄ VITTUA?

Miten toi paska-Kalle voi päästä jatkoon koko ajan? Ja miten Vesa voi tippua sen edeltä? Voi helvetti ihmiset nyt sitä skarppia!

[q]ianna ei anna!, 31.10.2008 08:45:
---
Zenni, 30.10.2008 22:45:
Siis MITÄ VITTUA?

Miten toi paska-Kalle voi päästä jatkoon koko ajan? Ja miten Vesa voi tippua sen edeltä? Voi helvetti ihmiset nyt sitä skarppia!

---

Kalle veti kyl eilen parhaiten.
[/q]

Ei kyl pysty komppaa, imo Vesa suolas kaikki muut ihan kuusnolla.

vaikka kristiina tänään "sattuisi"putoamaan niin hänen levynsä tulemme VARMASTI kohtaamaan hyllyssä(ei ainakaan omassa)..asko-setä pitää siitä huolen*senkin*

ibil lääkitys kohillaan*nauru*diabamit jeesaa..

[q]Pätkis, 15.3.2007 21:28:
Mikä noilla tuomareilla ihan oikesti on ton Kristiinan kanssa*ding*
[/q]

asko osaa tehdä paskasta platinaa*sars* esim nylon beat..*tirsk*

[q]TonySt, 15.3.2007 21:56:
---
psysex, 15.3.2007 21:34:
---
Pätkis, 15.3.2007 21:28:
Mikä noilla tuomareilla ihan oikesti on ton Kristiinan kanssa*ding*

---

asko osaa tehdä paskasta platinaa*sars* esim nylon beat..*tirsk*

---

askolla ei ole mitään tekemistä nylon beatin kanssa.
[/q]

hyvä kun korjasit..sehän oli Risto Asikainen. samaa skenee kuitenki*poks*

[q]anniharha, 4.2.2007 20:33:
Voi jösses, voisin melkein vaihtaa seksuaalista suuntautumistani ton Kristinan takia
[/q]

mäki oon vähän silmäilly sitä kun se on kyl aika suolainen...
toivottavasti on jatkossa ^^

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O