IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

Mitä helvettiä??! Wellu putos..?

Miten helvetissä toi Kalle voi pysyä jatkossa? Kuka sitä äänestää? Kakarat ei tollasesta lämpee ja kunnon rokkaritkin pitää sitä pellenä. Käykö tässä taas niin, et Idolsin voittaa IlkkaJääskeläinen2?!

[q]ianna ei anna!, 24.10.2008 08:39:

Tuolla ei kyl mielestäni ole ketään tänä vuonna ketä vois verrata Ilkka Jääskeläiseen
[/q]

No se kalle on melkein yhtä pelle!

[q]ianna ei anna!, 29.10.2008 12:52:

Voi olla että olen väärässä mutta mulla on sellaien käsitys että sitten kun niitä on 3 ja 3 eli tällä viikolla putoaa vielä 1 kumpaakin ja sitten alkaa finaalit.

Pete *sydän*
[/q]

Juuh, tällä viikolla viel tytöt ja pojat laulaa erikseen (Eppu Normaalin biisejä kai kaikki) ja sit onkin 7 finalistiä jäljellä, jolloin ryhmät yhdistetään!

[q]Freja, 30.10.2008 08:34:
Ha, Kallella ja Vesalla molemmilla äänet käheinä. Toivottavasti se Kalle tippuis ees nyt :D
[/q]

NO NIINPÄ! Mä ainakin toivon, että toi Vesa pysyis jatkossa..

Mä en kato enää Idolsia!

Tyyppi, joka veti parhaiten koko iltana, joutu kotiin?! EN TAJUU?!

Samaa mieltä!! :)

[q]Wert, 22.1.2007 10:14:
---
Norb, 22.1.2007 10:09:
Mä unohdin kattoo *toktok*

---

[/q]
Tänks.. Yritinkin jo ettii sitä tuolta. mutmut..

Ahaa, se onkin Ibi, eikä Ibby

[q]pirpeli, 7.2.2007 21:44:
---
enrg, 7.2.2007 21:13:
Ei tietääkseni...

---

Onks toi hintelä vaalee jäbä se Ari, ihana hevaripoijka? :D
[/q]

Musta jotenkin tuntuu, että kukaan noista kilpailijoista
ei ole heviä nähnytkään. Sori, pakko oli tarttua termeihin =D
Tai no, voittihan Lordikin euroviisut.

[q]remotion, 19.1.2007 11:37:
oonkohan mä ainoo jonka mielestä se ekstran juontaja on just passeli?
tosin katoin eilen ekaa kertaa ekstran.
[/q]
Se on nii loistava*hymy*

[q]mayah, 4.2.2007 19:54:
Täst viimisestä ei voi seurata mitään hyvää :D
[/q]
veti kyllä aika hiljaiseks :D

mut ehkä mekin saadaan näitä suomeen lisää, sen verran hyvää esimerkkiä ibi love on näyttänyt*hihu*

[q]Bio, 28.1.2007 21:02:
Ruslanas pois, ällöttävä tyyppi!
[/q]
täysin samaa mieltä.

kaikin puolin etova olemus tyypillä. mun mielestä on myös jotenkin surullista katsoa kun aikuinen mies kanniskelee tuollaisessa kisassa jotain nallekarhua kainalossaan, halailee ja suukottelee sitä aina kun kamera sattuu paikalle. mut kai se sitten vetoaa..joihinkin.*justjoo*

[q]enrg, 28.1.2007 21:25:
---
Taika, 28.1.2007 21:12:
---
Bio, 28.1.2007 21:02:
Ruslanas pois, ällöttävä tyyppi!

---

täysin samaa mieltä.

kaikin puolin etova olemus tyypillä. mun mielestä on myös jotenkin surullista katsoa kun aikuinen mies kanniskelee tuollaisessa kisassa jotain nallekarhua kainalossaan, halailee ja suukottelee sitä aina kun kamera sattuu paikalle. mut kai se sitten vetoaa..joihinkin.*justjoo*

---

Jos nyt on ihan pakko valita niin mielummin sitä katselee sitä nallea pitelemässä, kuin toisen miehen dikkiä.
[/q]

ihan sama kumpaa pitelee vaiko molempia samaan aikaan - persoona itsessään on vaan mun mielestä niin pirun ärsyttävä (eikä se lauluäänikään valitettavasti niin suurta vaikutusta tee) etten olisi halunnut tyypin pääsevän jatkoon.

tosin nyt kun hauskin osuus eli alkukarsinnat on ohitse, ei tarvitse tätäkään skabaa seurata enää tämän pidemmälle*hihu*

[q]mayah, 8.2.2007 20:15:
Mikä tää eka biisivalinta nyt muka sit oikein on? Eihän tommosella biisillä mitään äänialaansa pysty esittää. Ja muutenki ihan liikaa yritystä.

No joo, mut pissikset äänestää tätä kuitenki
[/q]
äänestetään me vähän vanhemmat ja viisaammat sit aria*vink*

[q]Zenni, 11.2.2007 19:50:
Eric *sydän*

Sä pelastit mun illan!
[/q]

np.

Oliko tuolla Arilla Finrg:n pipo just päässä? :D

[q]remotion, 1.3.2007 21:06:
kuka toi guano apesin laulajan näkönen nainen on tuomaristossa? tosi tutun näköne mutta ei tuu nimi mielee... tosin se nimi varmaa näkyy tossa ruudussa minuutin välein mut olen palikka :D
[/q]
:D ai Katja Ståhl vissiin tarkotat

Olen hyvin pettynyt, erittäin pettynyt oikeastaan. Idols menetti tänään kasvonsa mun silmissä, enää turha kattoa kuka voittaa, evvk. Kansalla tällä kertaa outo mielipide asioista...mutta jos suurin osa suomesta on tätä mieltä niin näinhän se sitten menee!

Kristiinalle ois sopinu toi Irinan biisi minkä Anna laulo*joo*
Vaik ei siitä mihkää päästä ettei se Krisu osaa laulaa. Annal meni huonosti tänää mut kyl se kuuluis jatkoon.

[q]Pätkis, 30.3.2007 20:26:
---
---

Aiheeseen liittyen, mepä oltiin juuri Idols Awardseissa*nauru* kiitos tästä kattavasta musiikkielämyksestä kaverille*hali* Jos ei muuta, niin kulttuurielämyksiä.
[/q]

kerrankin mun duunipaikasta oli jotain "hyötyä".

olis ne "tulevat" idolitkin voineet siellä lauleskella. eikä edes antti ollut vaivautunut tulemaan paikalle*nyyh*

ihan kivaa oli silti :D

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O