IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

onneks tääkl ei oo töllöö*hikoil*

Ruslanas voittoon!

Mia oli paras! *sydän*

[q]bellabambino, 17.11.2008 16:46:
mitäänsanomattomannäköinen tyttöystävä???? Todella kaunis! Ja kaikki nyt näkee että tuo kuva ei ole mikään paras otos!

Vähän kyttäilin ja löysin ilonan irc-galleriasta, nick: Aikka^^

Älyttömän kaunis!
[/q]
jaksoit sitten ihan tän kuolemantärkeän asian takia rekkaantua klubitukseen? :D

Koitin olla kommentoimatta tähän paikkaan...mut ei vaan pysty!
Olen pettynyt eiliseen tulokseen*grr**toktok**släp**eiei**possu**piis*

Pete Pete Pete..

Oli Antti Tuiskukin kolmas..

Kyl on todettava että toi voittajabiisi on melkolailla tehty Kooppia ajatellen...

kalle saa tänään lähteä

[q]Homegrove, 4.1.2007 21:12:
Hei, olen Hannu ja mun puoliso katsoo Idolsia.

Kaipaan tukea.
[/q]

Tsemppiä elämään Hannu! ...ota kaljaa.

[q]lostgone, 2.11.2008 23:10:
Anna-Kaisa jatkossa.*jiihaa* Ihanata. *sydän*
[/q]
hii! niin on!

Anna-Kaisa jatkossa.*jiihaa* Ihanata. *sydän*

Tässähän on ihan yllättynytkin olo, kun noi kaikki mimmit Marikaa lukuunottamatta veti biisit tosi makeesti.

Mä toivon että Anna-Kaisa Riitijoki voittaa. Perusteluna lähinnä tuo vaikuttava, omaperäinen kyky tulkita ja esiintyä. Toisaalta ei kai se voittaminen ole itseisarvo, mutta toisi mukanaan resursseja tuon ison, olemassaolevan potentiaalin hyödyntämiseen.

Anna Puustjärven tulkinta "Njet Njet" oli myös hieno! Sekä tuo muuntautumiskyky, wau.

Anna kuulosti kamalalta. Paha Apulannan raiskaus. Ja se eka biisi Järkyttävää.

En tajua miksi Ari sai vain punaista..sillä oli se nyt kyllä Annaa parempi, mun mielestä. Tosin toi hevi todellakin riittää jo.

Ja pikku äävei Kristiina laulaa taas päin peetä.

Toi isintyttö blondi ottaa nyt just pahasti päähän.. kamalan kuulosta "laulua" Ärsyttävä

[q]Android, 22.3.2007 21:20:
---
satumetsä, 22.3.2007 21:19:
En tajua miksi Ari sai vain punaista.

---

Koska Idols-tuomarit haluavat kuulla muuta kuin "heviä". Simple as that.
[/q]

Näinhän se tietysti on.. mutta saikohan Anna ne siniset vaan siksi, että laulo vähän muuta ku yleensä..

Ei menny ihan oikein nyt toi...

Millasias noi Arin kappaleet o tyyliltään ku en jaksa alkaa hakeen mistää ja kiinnostais.. Veikkaukseni on..hmm.. heviä? *pökr*

Yrittääköhä Ari pelata ittees tahallaan ulos... Tuli vaan mieleen äskeisest.

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O