IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

onneks tuomarit ei osaa ruotsii :) ääni tuli hyvin esille mut sanat ja niitten lausuminen meni miten sattu.

Hyvä Ariii!!! Kunnon hevari*pahis* Ja toinen niistä kahesta joka oikeesti ees OSAA laulaa...*super* Jos jenkeissä oltais nii muut ei olis ees päässy alkukarsinnoista läpi.

[q]Sallakat, 1.3.2007 21:09:
katja ståhl suosikin päätoimittaja, aloitti mediauransa Jyrki-tv-ohjelman leivissä.
[/q]
Thanks for the info!

[q]Lyylikki, 2.3.2007 15:29:
---
Fuzzy, 1.3.2007 21:04:
Hyvä Ariii!!! Kunnon hevari*pahis* Ja toinen niistä kahesta joka oikeesti ees OSAA laulaa...*super* Jos jenkeissä oltais nii muut ei olis ees päässy alkukarsinnoista läpi.

---

Kun ei olla Jenkeissä, niin sitä jenkki Idolsia on mun mielestä turha täällä hehkutella. Niillä on kuitenkin inasen enemmän tota materiaalia, josta noita kilpailijoita karsia. Jos Suomi Idolsin laulutaito(/-taidottomuus) vituttaa, niin sitten ei kannata Suomi Idolsia katsoa.

Omasta mielestäni tänä vuonna on erittäin hyvä taso. (Ja kuten olen useasti todennut,) Niin tänä vuonna voittaja ainakin osaa laulaa (vrt. Ilkka Jääskeläinen). Olen kyllä huomannut, että kotisohvalle useat noista artisteista kuulostavat hieman epävireisiltä, mutta vian on pakko olla minussa tai telkkarissa, koska tuomarit hehkuttavat. Vaikka kyllähän tuommoisessa live-tilanteessa laulu saattaakin lipsahtaa vähän väärään vireeseen ja sitä ei paikan päällä välttämättä kuule. Tiedä sitten häntä.
[/q]
on taas joo turhaa kirjotella mitään ... Ja tää olikin mun mielipide. Hehkutin?? Okra

[q]annabel, 23.3.2007 11:48:

Onneksi voi välillä rentoutua American Idolsien parissa *plur*:

[/q]
Toi on iha mieletön!*sydän* Ollu mun suosikki jo pitkään*joo* Sais luvan voittaa*hihu*

Noi Arin vedot ei oo mun mielestä enää laulamista... Otti noi palautteetkin tosi huonosti... Meni ihan maku. Toivotaan että Kristian tai Anna voittaa!

Mikä meitä Suomalaisia oikein vaivaa Pete on ehdottomasti noista parhain. Kaikkihan se näkee ja kuulee. Idolsissa on varmaan joku pahakarma, että paras ei koskaan voi voittaa..

[q]akir0, 17.11.2008 09:25:
p.s. Wirtanen heitteli eilen aika hyviä kommentteja ja kritisoi jopa livenä koko formaattia :)
[/q]
Joo, oli kyllä aika odotettavaa ko. herralta. Kieltämättä oli hupaisaa, kun Toni sanoi Petelle "joku tekee vielä sulla rahaa..."

Pete on ollut alusta asti mun lemppari :) Eilen meinasin äänestää, mut ajattelin et turhaa kun se pääsee kuitenkin jatkoon

muoks* Joo ja se kalle sais poistuu jo pelistä Muakin ärsyttää kun se matkii ihan selvästi toisia laulajia. Ja se on myös ruma sössöttäjä..

[q]Yallu, 31.10.2008 09:42:
Anteeks vittu mitä?!?! Onneks en katsonut koko lähetystä eilen, olis varmaan kaukosäädin lentänyt..
[/q]
Esityksessäni meinaan eläytyä siihen hetkeen, kun tulin jätetyksi. Se oli niin kauheaa aikaa ja sitä kesti kaksi viikkoa. plaplaaplaa
Nyyhkykortin vetämisestä se sai kaikki just jätettyjen äänet. Vittu.

Kalle ei todellakaan vetänyt parhaiten! Mitä vittua.. Se matkii kokoajan muita, nytkin se kuulosti etäisesti Martti Syrjältä *toktok* Siinä paskaläjässä ei ole mitään omaa!

Nytkin se veti nyyhkykortin esiin. "Mut jätettiin 1½ vuotta sitten.." Aaarg, miten voi inhota näin paljon ihmistä, jota ei edes tunne

[q]Pätkis, 18.2.2007 22:11:
En tiedä mitä sä haluisit niiden oppivan pojasta, jonka itsestään tekemä tuote vetää salit täyteen pikkutyttöjä =( Sellaisia, joiden äidit vieläpä ostaa niille kaikki sen levyt! Tuiskuhan on melkeen parasta mainosta koko formaatille, vaikkei sen ääni ehkä -krhm- kaikkien korvia hivele.. Et voi väittää etteikö se ole monen idoli ja siksi nimenomaan hiton onnistunut finaalivalinta*nauru*
[/q]

moni työkaveri valittaa aina ku niitten tyttölapset kuuntelee anttii kotona, ja on nii lääh rakastuneit siihe, ainoo hyvä asia tossakin on se että ne alkaa aikuistuu jossai vaihees ja osaa nauraa omalle musiikkimaulle :)

tuomareiks pitäs valita sellast väkee joilla on alle 17 vuotiait lapsii kotona, sit ne saa ostella niit idols levyi lapsilleen ja kuunella niit 24/7!

minkä kilpaulun kautta pmmp pongahti pinnalle, ne on kuiteski ihan kuuneltavii..

tulevaisuudes olis hyvä jos tällaset laulukilpailut siirtyis suoraan nettiin youtube kaltaselle sivulle, minne ihmiset sais ladata lauluvideoitaan, ja sen kautta sitte eniten ääniä keränneet videot voittais.

esimerkkinä Mia Rose niminen tyttö, joka uppas laulujaan youtubeen ja vei jalat alta monelta, tyttö muutti äskettäin New Yorkiin ja alotti siel musiikkiuransa :)

ulkonäön perusteella heidi tai anna jatkoon, pitää viel kuunella youtubest miten ne laulaa.

http://img468.imageshack.us/img468/1093/heidikg9.jpg

http://img234.imageshack.us/img234/2435/annamu3.jpg

[q]Pätkis, 18.2.2007 21:55:
Ulkonäköhän siinä hitosti auttaakin, sit kun kuulet kaikenmaailman markettijonoissa sitä saakelin joikua radiosta tyyliin neljättä kertaa päivän aikana

Joojoo. Luulen et tajusin sun pointin. Ja pidän Annasta. Mut silti... Jotain sääliä nyt radioaalloilla pakosta roikkuville.
[/q]

luulis et ne tuomarit oppi antti tuiskust ettei paskaa kannata päästää jatkoon, oletan et nää nykypäivän finalistit osaa oikeestikki laulaa :)

[q]Super-Kerttu, 1.12.2008 08:14:
VIHDOIN, saatiin se Kalle himaan.

Nyt tosin en kyllä osaa päättää kuka kolmesta jatkossa olijasta on mun suosikki. Kaikki on omalla tavallaan tosi hyviä ja hurmaavia persoonia!
[/q]

Joo nimenomaan, vihdoin.
Itellä kans noi kolme miellyttää, tai siis, ensin olin Koopin puolella mutta nyt myös muut ovat parantaneet suorituksiaan.. Vaikka Petestä en sillai tykkääkään, ni kyllähän se ihan selvästi esiintymisestä tykkää eikä laulukaan mitenkään pahaa ole.
Itseasias taidan olla ihan hyvillä mielin vaikka kuka noista kolmesta voittaisi. Voittaja ei ole Kalle, se on pääasia :D
Tsemppiä kaikille siis :)

Perkele ku olin töis ni missasin noi esitykset >:(

Kunhan Anna ei voita ni mä oon tyytyväinen.

Meneeks täs ny si sillee, et ne, jotka omissa karsinnoissaan tuli kakkoseksi, kilpailevat vielä sitten yhdessä viimeisestä paikasta semifinaaleissa?

[q]crissy, 19.2.2007 09:29:
mä en sit vaan voi tykätä siit annasta en sit milläääään! *toktok*
[/q]

Samis! Muakin ärsyttää se ihan älyttömästi, ja toivon niin paljon ettei siitä tuu mitää koko kansan idolia. Yäk.

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O