IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

[q]Super-Kerttu, 23.2.2007 10:24:
Mia osaa laulaa ihan kivasti, mut muuten se on jotenkin tosi rasittava. En yhtään jaksais kattoo sen loikkimista ja itkuu..*igor*
[/q]

Word!

Mä joudun nyt sanoon et ei haitaa yhtää et Mia putos vaikkei huonoin ollutkaan. Joku siinä vaan ärsytti ja kovasti. Kyllähän se laulaa osaa mutta...

[q]Super-Kerttu, 22.3.2007 12:48:
Muilla ihan mielenkiintoisia valintoja..Mut eiks toi Ari vois vetää jotain muuta. Alan jo toivoo, että se tipahtai8s! Se pääsee pinnalle muutenkin.
[/q]

Mä kans oottelin et Ari jo vihdoin vetäis jtn muutaki. Vaikka sitte sitä Kirkaa.

[q]Jone, 22.3.2007 13:42:
---
*Mirri*, 22.3.2007 13:37:
Kiva kuulla ku tytötki vihdoin laulaa myös suomeks.

---

Olis ellei ne olis niin tavattoman kehnoja.
[/q]

Tarkotin kivalla sitä et vaihtelu virkistää.

Tää Annan eka veto on vähintäänki mielenkiintonen. Unohtiks se sanat tos yhes välis vai hä..?

[q]Mokuso, 22.3.2007 22:43:
Ari putoo ja lujaa tänään!
[/q]

Väärin meni.

Kiitos. Vihdoinki se siis vetää jonku herkkisbiisin.

[q]Kon-tiki, 30.3.2007 11:43:
Mutta kun ei voi kattoa! Idolsin kv. säännöissä sanotaan, että semi- tai finalistit eivät saa osallistua ohjelmaan enää seuraavina vuosina. Raja kulkee teatteriviikonlopussa, siksi esim. Markus Blom sai tuomarien avustuksella kohota semifinaaleihin tänä vuonna, vaikka oli viime vuonna karsiutunut teatteriviikonlopussa.
[/q]

Eiks Markus Blom ollu viime vuonnaki semifinaaleissa ja siellä putos...? Vai tekeekö muisti nyt ihan tepposet...

[q]nethr, 10.1.2007 09:24:
vaikka on paskat laulajat/osallistujat, niin pitääkö juontajien ja tuomareiden olla samalla paska-linjalla??
[/q]

Eihän ne nyt loppujen lopuks oo niin tylyjä. Mun mielestä oikea linja on just tiputtaa ihmiset maan pinnalle vääristyneen laulu-/esiintymistaidon takia. Jos kritiikki ja kehut ovat ennen tulleet vaan ystäviltä ja sukulaisilta paikallisissa karaokeilloissa, niin viimeistään tuomarit muistuttavat realiteetit kykyjen suhteen. Sen jälkeen on kannustavampaa hommata normaali ammatti. Jäljelle jää parhaimmassa tapauksessa yksityisyys, minkä levy-yhtiön tähdenlentona toimiminen helposti varastaa.

Jokainen mennessään karsintoihin tiedostaa myös tuomarilinjan ennakkoon.

Ja noi alkukarsinnat on juurikin parasta viihdettä, jos nyt Idols jotain viihdettä ylipäätään pystyy antamaan.

mitvit, olen Mark ja idolsin alkukarsinnat on parasta viihdettä heti Big Brotherin bileiden jälkeen sen jälkeen meneeki sit plörinäks..

-M

pystyy tota kanavaa viel pitää auki kunhan on mute päällä, oma musa soi ja keskittyy koneella häsläämiseen.

(...ja heti ton jälkeen tuli toi ihme henkselijamppa heilumaan ruutuun ja oli pakko vaihtaa kanavaa sit kuitenkin)

Parasta oli kun Nikula pyysi anteeksi siltä angstaajateiniblondilta. Ja se liian monta kertaa päälleen pudonnut rillipiru keltasissa haalareissaan....
Moi oon Kati, enkä aio kattoo yhtään enempää, kuin on pakko. Eli toivottavasti ihan helvetin vähän.

[q]Tapsa, 15.1.2007 12:22:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701145581549_vi.shtml

http://www.blueboys.org/modelspage05.html

:D
[/q]

LoL @ Ruslanas. :D

[q]Tapsa, 14.1.2007 20:57:
ibby love suljetulle, anyone?
[/q]

hyväksyn!

Anna Idoliksi ja Asko pedofiiliksi, niin se menee :P

tänään tulee idols ja ibi love!!!!

[q]Lyylikki, 18.1.2007 19:45:
Kisa studio kokoontuu taas!! Jee jee ja tänään tulee vieläpä ekkkssstraa!
[/q]

jep jep ja kohta se alkaa...

[q]MiMoSa, 18.1.2007 21:59:
Se surffaripoju oli aika*lmao*
[/q]

no oli joo ja sit se mimmi joka vetäs siin alussa sen apulannan biisin!

ja valitettavan vähän sitä ibiä näky siinä extrassa...

[q]Tapsa, 15.1.2007 12:22:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701145581549_vi.shtml

http://www.blueboys.org/modelspage05.html

:D
[/q]

Miksi...siis MIKSI meninkin kattomaan ton linkin...??? Aargh...
So slimy.

Mut idols jaksaa kyllä viihdyttää!

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O