IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

kisan luonteen takia eilisestä setistä panu oli oikee heebe jatkoon. Se myy levyjä joka saa eniten pöksyjä kosteeks..kylmä fakta pop taivaalla...teknisesti taas juha oli jo valmis laulaja....kyseinen biisi vaati jo sävel korvaa ja sävelkulkujen hallintaa.
luojan kiitos taso on jo nyt parempi kun viime kertaisen idolsin finaali*joo*

avasin aamulla töllön ja siellä istuu Asko Kallonen ja joku femakko joka paasaa Askolle että, ei saa
sanoa 16v tytölle sen olevan suomen seksikkäin jääkiekkoilija senkin pervo*ding*

ensin älkää tytöt nyt käsittäkö väärin..en kannata minkäänlaista sovinismia.
Mutta suututtaa yleensäkin ihmiset miehet sekä naiset joiden pitää kaivaa rivien välistä aina jotain,
negatiivista. ja kadottaa koko asian pointtii siinä samassa*hmph*

Jos askon tapausta mietitään niin harvoin löytyy niin tunteella musiikkibisneksessä pelaavaa miestä.
Mies laittaa silmät kiinni kun Kristiina laulaa, mutta niin myös Arin laulaessa..eikä kuitenkaan varmaan haaveile persepanoista sen enempää pikku poikien kuin tyttöjenkään kanssa.
Sanottakoon myös että, Askolla on itsellään 17v tytär. Johon kuulemma lämpimät välit vaikka iskä silmät kiinni musaa kuunteleekin

hyvää huomenta kaikille prkle*nauru*

[q]hallucinogen, 8.2.2007 10:17:
"Tuomari Asko Kallonen on herättänyt pahennusta kommentoimalla seksistisesti Idolsissa kilpailevan 16-vuotiaan tytön ulkonäköä.

Kallonen nimitti tyttöä "Suomen seksikkäimmäksi jääkiekkoilijaksi", mutta hän on puolustautunut selittämällä, että sanat livahtivat vahingossa "hänen selkärangastaan". Oikeasti hän oli tarkoittanut, että tyttö oli "karismaattisen näköinen"."

:D

Asko puhui varmasti totta siinä, että sanat tulivat suoraan selkärangasta, taitaa mies tykätä nuoresta, juuri ja juuri laillisesta lihasta :D.

http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200702075714330_ko.shtml
[/q]

viitaten omaan läppääni just tollasii daijui tarkotin*toktok*

[q]yaya, 1.3.2007 21:50:
Ari on niin KROK!

Kristian veti myös todella hyvin. Itse olen pikkutytöstä saakka fiilistellyt vinyyliltä Loirin tulkintoja joten kyllä irtosi kylmät väreet *sydän*
[/q]

kyllä tod.*joo* hämmästyttävä suoritus kaverilta jota ensin piti ihan "marsuna"...(kristian)
väittäisin että, itse loirilla voisi olla kädet katossa tosta suorituksesta......kyseinen kisa saanu ihan uudet ulottuvuudet. Ja samalla lyönyt lattiaan viime vuotiset "piipittäjät" thank god suomesta löytyy vielä talenttia*aplodit*

väittäisin että Kristianilla on tulevaisuus taattu vaik ei skabaa voittaiskaan*joo*
joskus se Loiri kuitenkin väsähtää (toiv. ei pitkään aikaan) seuraaja löytyi jo*super**aplodit*

jotain siistiä kristiinan soundissa kuitenkin on oli vireessä tai ei...itse en ala tuomitsemaan mutta jossain falsetin ja nuotin välimaastossa se taitaa kulkea*ding*

joka tapauksessa annettiin taas svenska pojalle pari hyvää vitsiä kerrotavaksi stokikseen, "juntti hevi naapurista"
okei Ari on todella hyvä laulaja, mutta toi hevareiden "ehdottomuus" saa minut rinnastamaan heidän
juntti asenteensa jääkiekkoilijoiden tasolle...(sori *tirsk*)

jatkossa uskon oman ääneni menevän annalle jo pelkästään hienon lauluäänen takia uttä myös läsnäolosta biiseissä*joo*
okei apulannan kertsi vähän kyykkäs mutta mimmin versio juaneksesta oli pähee*aplodit*

kristiankin taisi olla vähän väärässä kisassa mutta noilla taidoilla ja kaverin tulevaisuus musiikin parissa on taattu*joo*

Viime jakson katsoin, mut sitä ennen missasin muutaman, joten en nyt oo ihan niin messissä näissä jutuissa kuin pitäisi olla...

Mutta tosta Arista, jota kaikki niin hehkuttaa - olen satumetsän kanssa samaa mieltä, en oikein tykkää sen laulusta. Mun mielestä sen ääni on jotenkin kolkko, ei vetoa muhun yhtään. Lisäksi tyyppi on ihan aneemisen teinin näköinen, ja vaikuttaa muutenkin jotenkin inhalta.

Vielä ei ole noussut mitään kirkasta suosikkia näiden joukosta, mutta täytyy nyt seurata ohjelmaa aktiivisemmin, niin eiköhän sellainenkin löydy :)

[q]Hansu, 8.2.2007 21:28:
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä vai olisko se vaan kimittävä heviletti joka se mun mielestä on?
[/q]

Ihanaa löytää ees yks kohtalotoveri! Mä en kertakaikkiaan lämpee Arille ollenkaan, munkin mielestä sen ääni on kimittävä, ja ulkonäkökään ei vakuuta mua - näyttää ihan onnettomalta teinipojalta... En kyllä ollenkaan ymmärrä mitä kaikki siinä näkee tai kuulee. Oon ihan koukussa Idolsiin, mutta tätä menoa näyttää siltä, että Ari voittaa koko kisan, oi ja voi.

Mun mielestä se kolmas niistä lauloi kyllä parhaiten. Muuten se on vähän nöösi idoliksi...

Mä kyllä tykkään Annasta edelleen enemmän, mutten enää inhoa Aria niin kuin aluksi... No kohta nähdään miten käy.

Mutta äskeisen lähetyksen kohokohta oli ehdottomasti se, että meidän talo näkyi Arin skeittipätkässä! Mitenköhän se tänne on eksynyt... Pitäneekin ruveta vähän tarkemmin kattomaan että minkä näköistä hiipparia tossa kanavalla skeittailee

Mä taas oon iloinen Annan valinnasta, sillä siitä taitaa olla suurinta vastusta Arille, josta en yhtään tykkää... Vetoavat kyllä varmaan aika erityyppisiin ihmisiin. Mutta toivon tosiaan, että Anna päihittää Arin! Jännityksellä jäämme odottamaan...

[q]ratsastuskoulu, 16.3.2007 14:48:
Esim eilisestä biisistä, always ei todellakaan lausuta "äävei"
[/q]

Repesin, äävei Totta, siltä se kuulosti

En voi sietää millään tasolla sitä Ruslanasia. Se on erittäin hyvä esimerkki siitä, millaisista miehistä en pidä. Ja nyt puhun täysin olemuksesta/käyttäytymisestä, jonka minä olen hänestä saanut. Luonteeltaan hän voi toki olla vaikka kuinka mukava.

Arin laulu on mielestäni aika pahan kuuloista; ei mun makuun sitten yhtään.

Yksikään nainen ei ole jäänyt mieleen. Paitsi joo, mun kaveri.

Eniten tykkään siitä yhdestä partaveikosta (mikä hänen nimensä sitten onkaan). Tosin olen kuullut hänen lauluaan vain hyvin lyhyen pätkän. Kuulosti kuitenkin mukavan "voimakkaalta" ja "miehiseltä".
Ja sitten toinen lemppari on se mies, jolla oli tytär mukana alkukarsinnoissa (hänenkään nimeä en muista).

Toisaalta, mikäs minä olen täällä ketään arvostelemaan.

[q]Kirsikka, 8.2.2007 23:05:
---
Hansu, 8.2.2007 21:28:
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä vai olisko se vaan kimittävä heviletti joka se mun mielestä on?

---

Ihanaa löytää ees yks kohtalotoveri! Mä en kertakaikkiaan lämpee Arille ollenkaan, munkin mielestä sen ääni on kimittävä, ja ulkonäkökään ei vakuuta mua - näyttää ihan onnettomalta teinipojalta... En kyllä ollenkaan ymmärrä mitä kaikki siinä näkee tai kuulee. Oon ihan koukussa Idolsiin, mutta tätä menoa näyttää siltä, että Ari voittaa koko kisan, oi ja voi.
[/q]

Niinpä! Mun mielestä sen laulu kuulostaa kamalalta.

[q]Epailija, 9.3.2007 12:04:
Okei, tätä ei voi enää laittaa makuasioiden piikkiin. Näin absurdille väitteelle haluaisin kuulla perusteluita.
[/q]

Jaa miksei voi. Makuasiahan se nimenomaan on, kun en mikään ammattilainen ole. Noin absurdille väitteelle; "ei voi laittaa enää makuasioiden piikkiin", mä haluaisin kuulla perusteluita sulta.

Miassa oli liian tasaisesti makeutta, hapokkuutta, karvautta, umamia ja suolaista. Hänelle ei mielestäni sovi liika tasaisuus. Mia oli perushyvä.

Kristian, mun ex lemppari, oli taas liian hapokasta. Eli pieni silaus makeutta olisi tasapainottanut ääntä ja antanut pehmeyttä. Ehkäpä krisu yritti liikaa.

[q]Epailija, 9.3.2007 13:28:
Esiintyminen ja etenkin laulu ovat myös teknisiä suorituksia, joten ihan jo näillä perusteilla voi sanoa, että Mia ja Kristian eivät olleet illan huonoimman esitykset.
[/q]

Mä sanoin mun mielipiteen niin miten hitossa sä voit laukoa siihen "eivät olleet huonoimmat esitykset", kuin tämä olisi jotenkin tieteellisesti todistettu ja tutkittu asia.

Kai mä nyt hitto saan pitää noita huonoimpina esityksinä samalla tavalla kuin sinä pidät joitain muita.

Tähän asiaan ei ole mitään yhtä ja oikeaa tieteellisesti todistettua vastausta; tämä kisa perustuu sen tekniikan lisäksi mielipiteisiin, makuasioihin, joiden perusteella kilpailijat tippuvat vuorollaan.

Ihan ku olis äsken vinkulelu jossain vikissy ja piipittäny

[q]Norb, 31.10.2008 09:23:

Nytkin se veti nyyhkykortin esiin. "Mut jätettiin 1½ vuotta sitten.." Aaarg, miten voi inhota näin paljon ihmistä, jota ei edes tunne
[/q]

Mulla ihan sama :D miten voiki joku inhottaa ja ärsyttää noin paljon, se on pelkkä tekopyhä. Joo en kans tunne ihmistä mutta tollanen tunne siitä kans mulle välittyy. Jos Kalle voittaa koko skaban muutan pois suomesta, en tajuu mitä jengi nyt oikeen kelaa. Onks idolssilla vaan niin nuoria katsojia etteivät tajua paremmista?!

ÄRSYTTÄVÄ!!!!!

[q]xl8r, 5.1.2007 10:26:
Hmm, Idolsia voitais muokata vähän mielenkiintoisemmaks, nähtäis sitten kuka tosissaan haluaa olla poppitähti. Mitä jos pudonneet kilpailijat esim. ammutais tai pistettäis taistelemaan hengestään?[/q]

Kannatetaan!

Täält lähti kans äänet Arille.

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O