Suomen "paras" DJ?

Back to musiikki O

[q]UnityF:
*sydän* [iso]OlliS[/iso] *sydän*
[/q]

Meitä on kyllä ainakin kaksi, jotka tosissaan fanittaa OlliS:ää Mä olen kanssa menettänyt pikkuhiljaa musiikkillisen sydämeni OlliS:lle. Mun on pakko myöntää, etten aluksi löytänyt sitä punaista lankaa. Löysin niinkin myöhään kuin tässä joku aika sitten Hallujen jatkoilla Sen jälkeen se 2,5 h miksaus teki tehtävänsä, ja aiemmat ja uudemmat setitkin "aukesi" Ja meitsi on ihan myyty.

Mutta noista vaihtoehdoista, ja ehkä vielä piirun verran muutenkin, Orkidea.

[q]Jone:
Väännetään nyt sitten ihan rautalangasta:
Alek tekee musiikkia ja soittaa liveissään omia biisejään. DJ:t soittaa levyjä ja pääsääntöisesti muiden tekemää musiikkia. Alek ei soita levyjä. Alek ei siis ole DJ.
[/q]

taisit nauttia tosta oikeen kunnolla, u sick puppy *rofl*

Se on kyl hyvä et joku "osaava" on tehny tollasen pollin ja rajannu kaikki muut musatyylit ulos, ehkä tähän ois voinu järjestää avoimen kyselyn :)

[q]Ana:
Se on kyl hyvä et joku "osaava" on tehny tollasen pollin ja rajannu kaikki muut musatyylit ulos, ehkä tähän ois voinu järjestää avoimen kyselyn :)
[/q]

älä nihkeile, mä tiedän että sä ihkuilet aina Tabin tahdissa

En osaa kyl sanoa.. hitto. ei oo tullu käytyy viel nii paljon bileissä. Alternativessä on aina yleensä ollut ihan sairaan hyvää settiä.. Toisaalta eiköhän se oo aina vähän mielialasta kiinni mikä iskee. Joo neon on ihan hyvää myös.

[q]SnoXn:
Onko tuo Sasha F muuten sama dj joka esiintyi ennen nimellä Sasha?

Oli vakkari-dj Ripatin yövuorossa joskus aikoja sitten.
[/q]

Kyl näin. Musana silloin tiukka techno. Ja muistaakseni ne oli viel kaiken lisäks kolmen levarin settejä

Oikeet musaa oikees paikas ja oikeeseen aikaan..... Ei noista voi valita vain yhtä ja on niitä muitakin tosi hyviä DJ:tä*vink*

[q]Quu:
Mitä tähän polliin tulee, niin kieltäydyn vastaamasta yksinkertaisesti ääliömäisen vaihtoehtoasettelun takia.[/q]

Jotakin kertoo se, että voittaja on tällä erää "joku muu"*nauru* Omista suosikki-dj:stäni listassa ei ole yhtäkään...

Dj Tiesto Haapavedeltä

Ei pysty vastaamaan kysymykseen. On olemassa monta suosikkia, jokaisessa on jotakin omaperäisestä.

Jospa minäkin vastaisin tänne, jos vain saisin sanat oikein suustani.

[q]fine:
Ei pysty vastaamaan kysymykseen. On olemassa monta suosikkia, jokaisessa on jotakin omaperäisestä.
[/q]
Hear ya! o/

En ole edes yksinkertaisesti tarpeeksi kokenut ja sivistynyt voidakseni julistaa yksimielistä tuomiota parhaasta DJ:stä, vaikka vain omasta mielipiteestäni vain puhutaan. Polkkakixupissikseksi minut kai luokitellaan, mutta siitä huolimatta olen avoin kaikille muille genreille ja monet ovat vasta äskettäin alkaneet avautua minulle. Kaikissa genreissä/tiskijukilla on myös omat tapansa rakentaa settinsä ja minulla ei ole omakohtaisesti tarpeeksi kokemusta sanoa, että kenen miksaustyyli iskisi parhaiten. Teknisyydestä, selektiosta ja show-puolesta voi jokainen ottaa sen omansa.

DJ:tä, joiden setit iskevät, en halua lähteä listaamaan. He tietävät itse olevansa sellainen, kun näkevät minun rääkyvän lattialla. :D Vaikka edes sen yhden pienen hetken ajan. Jos myöhemmin samanlaista fiilistä sama DJ ei pysty minulle luomaan, niin siitä ei hänen kannata murehtia, koska muistan sen yhden hetken kuitenkin ja olen siitä kiitollinen.

Vastaan:

[x] Joku muu (joka löytyy kenties vuosien varrella ja saattaa vaihtua moneen otteeseen).

Aika näyttää.

[q]kilobitti:
---
Quu:
Mitä tähän polliin tulee, niin kieltäydyn vastaamasta yksinkertaisesti ääliömäisen vaihtoehtoasettelun takia.
---

Jotakin kertoo se, että voittaja on tällä erää "joku muu"*nauru* Omista suosikki-dj:stäni listassa ei ole yhtäkään...
[/q]

ei mullakaan..

"joku muu"

All of 'em r good, but...
Proteus rankempaa musakkia edustaen ja Orkidea "pehmeämpää" musakkia soittaen

Toi galluppi on edellee vähä perseestä, esim Nessi, Lil'tony ja vaikka kuka puuttuu

lista saisi olla kyllä huomattavasti kattavampi ja ei olisi pahitteeksi valita vaikkapa useampikin dj

*sydän* Proteus *sydän*

Mr. A

onpas polcapainotteinen gallup.

O