Suomen "paras" DJ?

Back to musiikki O

Hyvä galluppi! :D

"Joku muu "

Näyttäis kovasti siltä, että Joku Muu voittaa...

[q]salaisinko?:
onpas polcapainotteinen gallup.
[/q]

mäki diggasin muutama vuos takaperin polcastki.. mut nyt ei jaksa enää. Proge ja hitaammat biitit rulaa tänäpäivänä!

[q]kolina:

mäki diggasin muutama vuos takaperin polcastki.. mut nyt ei jaksa enää. Proge ja hitaammat biitit rulaa tänäpäivänä!
[/q]

itse kukin jusbe, itse kukin, mutta imo. tota galluppia vois päivittää hieman oikeesti ottaen huomioon, että se tosiaan on 2-3v vanha :P

Oma suosikkini tällä hetkellä löytyy listalta

1.Eliott ness
2.SAsha f
3-Ptoteus

Proteuson paras! Se ei vaan soita vaan on oikeesti Dj!ikuisesti muistan koneiston valssaamon ja proteuksen roikkumassa pääalaspäin putkista. great! *jiihaa**plur*

[q]killabunny:
Proteuson paras! Se ei vaan soita vaan on oikeesti Dj!
[/q]
[iso]WORD!![/iso]
Se on niinku oikeesti deejii!!

[q]killabunny:
Proteuson paras! Se ei vaan soita vaan on oikeesti Dj!ikuisesti muistan koneiston valssaamon ja proteuksen roikkumassa pääalaspäin putkista. great! *jiihaa**plur*
[/q]

Teen tän vaan tän kerran ja luoja siitä mua rankaiskoon, mutta...
NYT TYTTÖ VÄHEMMÄN SITÄ PIRIÄ JA ENEMMÄN JÄRKEÄ.

*nauru*voi luoja!!!

Orkidea joka mielestäni on edelleen yksi aliarvostetuimmista trance dj;stä maailmalla. Nessi, Proteus ja Sasha F ovat myös ehdottomasti mainitsemisen arvoisia, mutta proge//kiksu diggarina ääneni menee Orkidealle.

Miulla menee kyllä ääni ihan housedigagrina (ja vanhan trancen ystävänä) Kukkaselle <3

[q]Caro²:
Miulla menee kyllä ääni ihan housedigagrina (ja vanhan trancen ystävänä) Kukkaselle <3
[/q]

vanhaa trancesaundia ei ole koskaan liikaa. ääneni siis orkidealle.

Harrin setit on aina niin samanlaisia, Sasha F rokkaa.

[q]killabunny:
[/q]

Eli siis se jos joku roikkuu pää alaspäin jostain putkista tekee jostakin oikeasti DJ:n?

[q]tumpsi:
---
killabunny:
Proteuson paras! Se ei vaan soita vaan on oikeesti Dj!

---

[iso]WORD!![/iso]
Se on niinku oikeesti deejii!!
[/q]

Oisinpa mäki, mut mä vaan soitan :(

[q]killabunny:
ikuisesti muistan koneiston valssaamon ja proteuksen roikkumassa pääalaspäin putkista. great! *jiihaa**plur*
[/q]

Proteus on batman?

[q]Nemes:
-clips-
[/q]

Opettele quotee en kirjoittanut tuota. Korjaa virheesi ruoja :P

[q]sts:
Opettele quotee en kirjoittanut tuota. Korjaa virheesi ruoja :P
[/q]

opsis :D

O