Suomen "paras" DJ?

Back to musiikki O

mazafaka:[q]*super**super**super*Orkidea*super**super**super*[/q]

*joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo*

suomen paras, suomen paras....

megaman:[q]mazafaka:*super**super**super*Orkidea*super**super**super*

*joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo*

suomen paras, suomen paras....

todellakin...!!! orkidea on ihan ykkönen.. melkeen voi sanoo jos tietää et orkidea soittaa siellä minne on menos niin ne ei voi olla ku h******n hyvät bibixet..[/q]

[muokattu 6.1.2003 20:05]

qinie:[q]joo eli jayl tykkään aina seteistä ja sitten kylveni on kivaa kuunneltavaa tapsa tottakai ja tabi
hiskin ja pinnien setit loistavia ja kimiltä kuulut niin vähän materiaalia mutta aina kuullostanut minun korvaani erittäin laadukkaalta
ja turha unohtaa leo l rok rok rok
looneyn setit on tanssittanut mua paljon
http://community.the-underdogs.org/smiley/happy/xmasplus.gif

[muokattu 27.12.2002 16:10][/q]

Kylä espoomassivelaisten tulisi osata käyttää pilkkua, sekä pistettä, perkele.

Vaikee sanoo ketään parasta, koska riippuu niin fiiliksistä, millasta muzakkia millonki digailee kuunnella..
Mutta Tabi on tarpeeks lepposaa

Autohyonosis. If in the DJ-list is not present Proteus , can not be up to the end of an excellent party as Proteus plays last !!! *pahis**pahis**pahis*

Certainly Dj Proteus

Eiköhän tääkin oo ihan mausta kiinni*joo* Jotkut tykkää rankemmasta ja jotkut hempeemmästä*ökkö*"Tasapuolisesti" Suomessa ei ole kuin hyviä DJ:tä*enkeli*

Tod. hankala...*täh* Vaikka Friikkiä äänestinkin, niin suosikkeja olis enemmänkin..Proteuksella aivan loisto ja samalla paras lavakarisma, rokkaa *ökkö*, Orkiedea on teknisesti vahva (enkä nyt tarkoita etteikö kukaan muu siihen pystyisi!), mutta Friik...*sanaton**pihkassa*

Proteus johdattaa euforian syvimpään olemukseen.. uh.
Mutta Lukakin on hyvä.

Oonkohan mä äänestänyt jo, kun ei tuu enää äänestys vaihtoehtoja näkyviin, tai siis niitä valkosia palloja?

noh, Friikkiähän sitä kai olis äänestetty.

PoisoN:[q]Elikkä kenen settejä kuuntelet mieluiten...[/q]

Unity(f):[q]Suomessa on paljon hyviä Dj:tä... Hyviä on mm. Neon,Proteus, Pietari,Friikki,JussiS....JNE...Toivottavasti tulee lisää hyviä DJ.tä niin bileet voivat jatkua tulevaisuudessakin ;}*joo**sydän**purr*[/q]
Samaa mieltä sun kanssa!

Tenechtica:[q]..Proteuksella aivan loisto ja samalla paras lavakarisma, [/q]

Ei voita Saimaan Sälliä

Quu:[q]Vielä tosta Sasha F:n miksaustekniikasta...
Niinä aikoina kun herra vielä soitti monoraitaa (=teknoa), niin hänellä oli tapana soittaa tunnin setissä jopa 80(!) raitaa. Se on n 45sek per raita.
[/q]

WUUHAA!!!! Meilahti Monotrax...!! Siino tekenoo!!

Toi lista on liian lyhykäinen

- Orkidea
- Jori Hulkkonen
- Lauri Soini on vakuuttanut miksauksillaan
- Mr. A
- Hiskie & Pinnie

Ja monia muitakin mahtuisi... Eiksne kohta selviä taas PlattariAwardsien tullessa...

alphamagic:[q]...höh, ei proteusta ja orkideaa saa laittaa samaan paikkaan äänestettäväks... molemmat parhaita aivan ehdottomasti*plur* angel on kans yks maininnan arvonen... Girl Powa ! ! ! *justjoo*[/q]
Joo Proteus ja Orkidea on ihquimmat
*sydän*
Hyvä ettei tossa listalla ollut house DJtä. housea kun ei oo niin hyvä tampata ja se muutenkin laskee mun fiilistä kun oon reivaamassa. Mutta vähänx sellana tykytyky-polkka on kivaa ja sitte sellane trance missä on niitä mahtavia melodioita jotka menee ylös ja alas. Sitte ku tulee se kohta kun tykytyky loppuuu niin sitten voi huutaa ja viheltää ja joskus nostaa kädet ylös ja sitte ku se taas alkaa niin jaksaa taas reivata täysillä ja taputtaa! Mukava huomata että muutkin aattelee niinqu mä! PLURP
Mutta Mixi Darude ei ollu mukana äänestyksessä?*ökkö*

teknisesti en asiaan puutu... mutta musiikillisesti ja asenteellisesti ehdottomasti KRIS KYLVEN, joka on myös tuottajana sangen ansioitunut (ux, killing joke, faithealers...)

Lucidd.:[q]teknisesti en asiaan puutu... mutta musiikillisesti ja asenteellisesti ehdottomasti KRIS KYLVEN, joka on myös tuottajana sangen ansioitunut (ux, killing joke, faithealers...)[/q]

todellakin!

Tapsa on mun makuun

-M

yksikään ei ole ylitse muiden, mutta suomen parhaat deejiit (IMO) ovat:

djp
samus aran
paarma
shuffle
alke
burdock
osm
dixon
figure

Elikkä kenen settejä kuuntelet mieluiten...

O