Suomen "paras" DJ?

Back to musiikki O

jaa

Harmi että Dj BOBO ei oo suomalainen. Ykskään
dj ei mee yli BOBOn! Ikinä! *joo**joo**sydän*

-- xybo

On tässä sen verran kaukanakin tullut miehen perässä käytyä (ihan koto-Suomessa kuitenkin*nauraa*) ja lähtisin vieläkin vaikka Rovaniemelle, jos olis ylimääräistä rahaa, mutta mahdollisuuksien mukaan aina.
Tapsan tahtiin liikuu tämä mies, sen jo Orkideakin ties*nauraa*

pHaze:[q]tuntematon:

Tietty vielä jos nämä typerät ja karamaiset "mun musa on parempaa kun sun musa"-vittuilut tehtäisiin edes omalla nimellä, niin ois ihan rok. Mutta ehkä housepojilla ei ole selkärankaa.
[/q]
Mikä vittuilu? Mikä housepoika? Mikä karamainen?
Trance rulez 4eva!
*ökkö*

tuntematon:[q]Mikä vittuilu? Mikä housepoika? Mikä karamainen? Trance rulez 4eva![/q]
Joo sori, mutta mä en kyllä suostu uskomaan että kukaan olisi kirjottanut mitään tuollaista tosissaan, ei mee läpi. *igor**eiei*

No jos joutuu jo rekisteröitymään tänne saadakseen vastata että Proteus on jumala ja kaikkivaltias, on vastaus varmaan aika selvä*hih*

Sitä en vaan käsitä että kaikki setit olis muka samanlaisia, itse ainakin löydän seteistä selviä eroja.... Mutta ehkä se johtuukin siitä että en tiedä mistään mitään...*blush*

Tosin onpa vaan rennon mukavaa tyhmänä diggailla bileitä ja musaa pelkän mutu-tuntuman pohjalta*pahis*

pHaze:
Mutta ehkä housepojilla ei ole selkärankaa.
[/q]
Meillä on sentään musiikkimakua*nauraa*

jooh, joku muukin on sitä mieltä että tapsa rokkaa. Tossa ois linkki torontolaisen viva klubin 1v synttäripileitten (kai?)(missä tapsa soitti) reviewiin, pölhöjä tuntuu suurin osa olevan kanukeista mut ainaki niillä on hyvä musamaku *vink**joo*

http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?threadid=88343

-M

[muokattu 5.2.2003 10:08]

xybo:[q]Harmi että Dj BOBO ei oo suomalainen. Ykskään
dj ei mee yli BOBOn! Ikinä! *joo**joo**sydän*

-- xybo[/q]
jooh... diitsei bobo ja pitkä rasvainen tukka. uih sille kehrättiin ala-asteen diskossa!

mulla tais olla jossain vaiheessa dj bobon levy(älä kysy miks)...tosin levy täis lentää kaverin ikkunasta ulos ja itse taisin tylsyyksissäni vetästä nyrkillä kannet rikki*nauraa*

ääneni antaisin inch:ille,koska,jotenkin hc alko puremaan aika hyvin vähän aikaa sitten.Mutta mietin myös pitkään protskuu ja neonii(aika clicheen puoleinen)*igor*

orkidea todisti taas 31.1. kuopiossa olevansa paras... *kumarrus* *plur**sydän* makuasioista ei kiistellä niin uskokaa minua ^_^

Jori Hulkkonen!!! Tosin ei "vaivaudu" kauheen usein täällä soittamaan. (ainakaan mun tietojen mukaan...) Mut silloin, kun soittaa, ni mult lähtee jalat alta...*pihkassa*

no jopas on tosi hyvät vaihtoehdot. ehehee. Ei kaikki kuuntele jotai polccaa/kiksua

Mut sanon et dj tumu *sydän*

(olikohan tumu. öö *ding*)

Neon!!*heiii*

Kyllä mä sanoisin et PROTEUS JA NEON!!!*sydän* Taju lähtee ku niitä kuuntelee ja tamppaa!!!*ökkö* Mut Sizzler on kans hyvä!!!*joo* kukaan ei oo vissii maininnu sitä?En lukenu ihan kaikkia viestejä...*vink*

jtu

Tapani Ripatti

Elikkä kenen settejä kuuntelet mieluiten...

O