Suomen "paras" DJ?

Back to musiikki O

Kyl joku amatööri teki tota listaa ”paras DJ” vaihtoehtoja löytyy varmasti satoja jos ei tuhansia! Mutta Tässä piti tosiaan laittaa otsikoksi ”suomen suosituin DJ”

Ajatelkaa jonkun mielestä JOPA Puistokemisti voi olla paras DJ
(vaatii vakavan aivovamman)

Oma henkilökohtainen taitavin DJ on ehdottomasti Essi Lento! Ja kyllähän se T-Puserokin on aivan loistava.*iihhih*

kuka tahansa..

..jokatajuaa hyvästä [tm] musiikista edes jotain ja vaihdoista yli puolet menee ilman mokia :D

Tappi on ykkönen!

WERT

[q]Aidan:
WERT
[/q]

Tab on suomen Orkidea.. eikö?

[muokattu 5.11.2003 11:31]

[q]T0mbstone:
Ihmettelen kyl myös, miks nessi ei oo listassa.
Nessi on nro. 1 kikkailija levareilla.
[/q]

Kyllä sen setit ovat myös olleet mahtavia. Etenkin viime lauantaina Entropyssa oli sanoinkuvaamattoman upea *sydän*

[q]Blues:
---
T0mbstone:
Ihmettelen kyl myös, miks nessi ei oo listassa.
Nessi on nro. 1 kikkailija levareilla.

---

Kyllä sen setit ovat myös olleet mahtavia. Etenkin viime lauantaina Entropyssa oli sanoinkuvaamattoman upea *sydän*
[/q]

Kyllä on pakko sanoa, että Essi Lento kyllä sais e10v:ssä jalan nousemaan hyvin ja todella mieluisaa kuunneltavaa sekä tampattavaa oli

Neon musiikillisesti ja Ness teknillisesti. *sydän*

[q]Charly RePanic:
Sebastian tai Damien. Vaikee lähtee erittelemään paremmuutta noiden kahden välillä... musiikki ei ole kuitenkaan ihan samantyyppistä (korjatkaa, jos olen väärässä!)!
[/q]

DAMIEN

PROTEUS *sydän* *sydän*

Neon*plur*

Parasta on vaikea sanoa. Orkidea, Mr.A ja KimiK ovat vakuuttaneet ainakin meikäläisen seteillään.

Sasha.F *pahis**pahis**pahis**pahis*

kyllä sitä kaikkein mieluiten kuuntelee Proteuksen settejä

[q]PuuhaOsku:
[/q]

ei muuten yhtään hullumpi vaihtoehto, kun mieheltähän löytyy semmoinenkin setti missä soitetaan 32 levyä 37:ssä minuttissa

hyvää matskua!!

[q]Puistokemisti:
No mitäs ihmeellistä tossa nyt on*täh*
Nessi soittelee tollasia settejä lämpimikseen
[/q]

sasha f soittaakin vähän erilaista musiikkia... vai?

Missä on LEO LAKER? Mielestäni kyseinen jäbä hallitsee mixaukset sun muut aika helvetin hyvin. Eikös Laker levytä Tresor-recordsille? Itse ainakin oon digannu miehen seteistä todella paljon.

Hankalaahan se on alkaa valkkaamaan monien hyvien joukosta yhtä hyvää.

[q]alien:
---
PuuhaOsku:

---

ei muuten yhtään hullumpi vaihtoehto, kun mieheltähän löytyy semmoinenkin setti missä soitetaan 32 levyä 37:ssä minuttissa

hyvää matskua!!
[/q]

Sasha.f soittaa niin sairaan brutaalia musaa nykyään
Se vaan soitaa niin pirun harvoin. Mikä mun mielestä on sääli.*pahis*

Elikkä kenen settejä kuuntelet mieluiten...

O