lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]meow:
---
peikkotyttö:
---
meow:
HehkutiHehkuti, mullon UV-perhonen rintojen välissä...pysyvästi.
---
Siis tatuoituna vai??oon miettiny miten sais omaan tatuiointiin uv-hohtavat korostukset olis nimittäin aika pinceet*sydän*
---
jep, jep. perhosella on valkoset uv-rajat :) ne ei näy normaalissa valossa mut uvssa hohtaa sähkön sinisenä.
[/q] Missä otit ja maksoiko enemmän kuin tavallinen muste?*kuolaa*
[q]Fanatic:
eikö nänniläväri satu perkeleesti*ding*
[/q]
nääh, ei niin paljoo. Se on sillee erilaista se kipu kun sen tietää et kohta sattuu. Enemmän se sattuu kun potkasee jalkansa kynnykseen tjsp.
[q]peikkotyttö:
---
meow:
---
peikkotyttö:
---
meow:
HehkutiHehkuti, mullon UV-perhonen rintojen välissä...pysyvästi.
---
Siis tatuoituna vai??oon miettiny miten sais omaan tatuiointiin uv-hohtavat korostukset olis nimittäin aika pinceet*sydän*
---
jep, jep. perhosella on valkoset uv-rajat :) ne ei näy normaalissa valossa mut uvssa hohtaa sähkön sinisenä.
---
Missä otit ja maksoiko enemmän kuin tavallinen muste?*kuolaa*
[/q]
se on ihan saattanan kallista. alle satasen ne ei ees mieti asiaa..siit sit ylöspäin.täs rupee olee jo aika hyvät suunnitelmat seuraavaan kuvaan ja sitä seuraavaan ja sitä ja sitä jne jne. :)
mutt, oon tehny vaitiololupauksen..
Kulmasta löytyy. Tahtois viel toho silmienvälii semmosen tappiskan, mutta työpaikalla voitas nostaa siiit aika häly..Kieliki ois hassu, mut ajatus kielen lävistämisest jotenki vaa ällöttää nii paljo et ei pysty :S
[q]SikaihQ:
Ei. Haluaisitko värjätä koko ihosi niin että alkuperäistä pigmenttiä ei näkyisi missään?
---
Kyllä se sitä myöhemmin katuu, kun on tatuointeja täynnä ja läväreitä joka paikassa.
---
Monesti varmaan nuoruuden extremeilyt kaduttaa, mutta toivottaasti Kitty nyt kuitenkin tietää mitä tekee. Lävistyksethän saa kuitenkin pois ja tulevaisuudessa ehkä tatuoinnitkin...
[/q]
Omg-- AAahahahahaa..
[q]JussiS:
---
Fanatic:
eikö nänniläväri satu perkeleesti*ding*
---
nääh, ei niin paljoo. Se on sillee erilaista se kipu kun sen tietää et kohta sattuu. Enemmän se sattuu kun potkasee jalkansa kynnykseen tjsp.
[/q]
Mulle ainakin nänni lävistys oli kivuliain lävistys ottaa mikä mulla on ollu. Parani kyllä tosi nopeesti, eikä sit mitään ongelmia, mutta kun sen otti tuntu että se olis kestäny ikuisuuden ennen kuin se neula meni läpi. Fiilis oli tosin loistava lävistyksen oton jälkeen. :). Ehkä se on naisilla eri asia miltä tuntuu, kun nännin rakenne on sisältä kuitenkin erilainen. Itse otin sen pois muutaman vuoden päästä koska nännin herkkyys kärsi siitä, ei jäänyt mitään jälkiä nänniin, toisin kun huuleen jää reikä kun ottaa lävistyksen pois. Suosittelen!
ei tatuointeja , ei lävistyksiä.
Mulla on sellanen alaselkä tribaali-tatska jonka otin noin 3vuotta sitten. Tuttu teki himassa,mutta teki kuitenkin sen tosi ammattitaidolla ja tarkkaan ja hyvin. Lävistyksiä mulla on vaan navassa ja sekin alkaa 6vuoden jälkeen jo hiukan kyllästyttää.Nyt olen jo pari viikkoa himoinnut yötäpäivää sellaista smile-lävistystä ja tuntuukin,että pukkihan sen vois mulle vaikka sitten tuoda. *joo**joo**joo*kiltti pukki,pyydän*nauru**sydän*
Eilen laitoin neljännen tatskan.....*aplodit*
Joo, elikkäs läväreitä löytyy kielestä, navasta ja tosta leuan yläpuolelta huulen alapuolelta... (ja nenä+korvan rusto..) Nenä on ainut, minkä oon ottanu ampumalla.. Se oliki mun eka ja siitä on siis aikaa jotain kahdeksan vuotta.. Muut on kyl otettu ihan siis ei-ampumalla....
Ja sit pari tatskaakin löytyy......
Tykkään itselläni ja muilla!!*slurps*
Mulla on korvissa yhteensä kymmenen korua,sekä kielessä...
Korvaläväreitten hintoja en muista, mut kaipa ne on ihan hyvin parantunu, muutaman oon tehnyt itte.
.Kieleen maksoi muistaakseni 40e..ja hyvin parantu kans..
tatskoja on nilkassa ja yläselässä...Niillä on yhteisarvoa hurjat 15e, koska kaveri on tehnyt ne..Mitä luultavammin
liikkeessätehtynä olis ollut molemmat satasen kieppeillä...
haah..*iloinen*
Tällä hetkellä kieli, napa ja kumpikin tragus, kuva oikeassa lavassa ja vasemmassa nilkassa. Olllut myös nenässä (taitaa olla ummessa?), ylähuulessa (just se "kauneuspilkku") ja nännissä. Nänni sattui, parani ja alkoi kasvamaan ulos, oli pakko ottaa pois, nenä alko olee joka toisella, vähän samoin kävi huulelle. Kuvista tykkään, nilkka oli todella kivulias tekovaihetta ajatellen, lapaa lähinnä kutitti ja minua hihitytti kun kuvaa tehtiin... Hassua... Ei enää lävistyksiä, kolmannen tatuoinnin haluan ottaa vielä joku päev.
Mulla oli ja meinasin pyörtyy jo sillo kun näin sen piikin. Kielilävistystä harkittu jo kauan mut tatskan mä otan jalanpohjaa kesälomalla =)
[q]Ana-5000:
Miesvauvoilla
[/q]
Ooi ku söpö ja hassu sana, miesvauva.
nojoo. multa kuoritaan ens viikolla nahkaa pois. tuskaa! piinaa! kaikkea sitä tekeekin. eli mä otan arpitatuoinnin. tänäänkin kävin hakemassa 'tongue webin'. pakko päästä vähän leijumaan. oon mä aika tosimies.
Napaläväri on ja tribaalitatska löytyy alaselästä.Toisen tatuoinnin ottaminen on suunnitteilla,kuva on valmiina,mutta paikka sille vielä hieman harkinnan alla.*hymy*
en muista, oonko jo vastannu tähän keskusteluun, mutta multa löytyy kaksi tatuointii:
oikeessa lavassa saksanpaimenkoiran pää ja vasemmassa rinnassa sininen ruusu, ja kolmannesta tatuoinnista haaveilen.....
Yksi läväri löytyy tosta silmäkulmasta ja on se ollut niin ihaaana!...Noin kuukauden on tossa killunut.. =}
Tatska on ollut pitkään harkinnan alla, mutta oikean kuvan löytäminen vaan kestää ja kestää. Jos joskus moisen otan niin ehdottomasti "mustavalkoisen", kun sen saa halutessaan pois (vanhuusvuosia ajatellen) helpommin kuin värillisen.
napakoru oli melkein 1,5 vuotta mut oli pakko ottaa pois kun ei mun masukki oikein vissiin tykänny...
Ärsyttävää!*grr*
[q]Peppi Pitkätossu:
Tällä hetkellä kieli, napa ja kumpikin tragus, ...
[/q]
onks tragus pysyny kasvamatta ulos? tyttöystäväl kasvo toisesta korvasta ulos ja nyt se otti toiseen traguksen, saa nähä miten käy. ite otin anti-traguksen pois ku se ei saanu rauhas parantua ja oli yhta huonona puolenvuoden jälkeenkin. noi rustokohdat voi olla hankalia joillekin. sit en tajuu miten toinen nänni parani noin parisviikos ja toiseen meni n.10kk. eh?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- ...
- 91
- Seuraava »