lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- Seuraava »
Pitäis ottaa toinen tatska vasempaan käteen.. frenumia sen sijaan en ihan heti menis ottaa
[q]Ana-5000:
Kellään kokemuksia frenumista? Huvittais käydä ottamassa sellanen.
[/q]
kaverilla oli mut sit se otti sen pois ku sano että repii sitä frenuminnahkaa sit toiminnassa kunnol et verta tullu yms.
ite en tiedä mut en usko että on kauhean kivulias kun se nahkakin on niin ohut siinä...kai se riippuu onko siin tappi vai rengas, kaveril tais olla sit sellai rengas, en muista täysin. itelläni on pa mut sen kanssa ei oo kyl ollu mitää ongelmia, paraniki viel 2vk:s täysin.
[q]Ana-5000:
Muuten PA ois kiva mut mä tykkään pissata niinku pojat pissaa. Ei se rengas kyl frenumissa kuulosta mitenkään helvetin hyvältä idealta muutenkaan; luulis et se "muljahtelis" aika ikävästi.. Barbelli vaan.
[/q]
Jooh, niinhän se meni että naisilla on moninkertaiset/peräkkäiset orgasmit ja miehet taas pystyy pissiä seisoalteen. Sit otat PA:n ni sulta lähtee sekin etulyöntiasema.. olihan mies kovin jätkä kivikaudellakin, ainut perheestä joka pysty sammuttaa nuotion... Lol..? =)
[q]Peppi Pitkätossu:
Otin ekan tragukseni nelisen vuotta sitten ja toisen puoli vuotta myöhemmin, kumpikin parani ongelmitta. Ei tulehtunut tms. Oon kans kuullut et joillakin ne lävistykset ei ota parantuakseen, aika pitkälti se taitaa olla ihosta ja ihon puolustusmekanismista kiinni. Mulla taas nänni kasvoi ulos joten...*joo*
[/q]
eli eikai muuta voi sanoa ku että kokeilemalla se selviää =)
[q]Fanatic:
Ei oo vielä läväriä eikä tatuointia mutta ajattelin tossa että pieni Cyberdogin logo olis ihan jees olkapäässä*joo*
en tiedä mutta se vois olla semmonen mitä ei kaikilla ole kait*ding*
[/q]
voiski ite ottaa MicMac:in logon poskeen
[iso]UUU UUUU UUUHHH!!![/iso]
Uuusii läväreitä tuli!
jeah *sydän*
Nyt on alakerrassa kaunis 5 BCR-saldo uuh. so so so in love
Jalat ja kädet tärisee ihan hullusti. MMmmmhhh.. mikään ei voita uuden lävistyksen tuntua. *himottaa*
Nyt pitäää taas vielä tehdä viikon totaaliselibaattilupaus. Uuuh. vaikeaa vaikeaa.
no hyvä että pillussane on reikää reijän perään.
[q]Ana-5000:
---
KittysDead:
[iso]UUU UUUU UUUHHH!!![/iso]
Uuusii läväreitä tuli!
jeah *sydän*
Nyt on alakerrassa kaunis 5 BCR-saldo uuh. so so so in love
Jalat ja kädet tärisee ihan hullusti. MMmmmhhh.. mikään ei voita uuden lävistyksen tuntua. *himottaa*
Nyt pitäää taas vielä tehdä viikon totaaliselibaattilupaus. Uuuh. vaikeaa vaikeaa.
---
Vaan viikon uusien konehuonelävistysten kanssa? oot aika rohkee :)
[/q]
Hehe.. No siis kaikki alakerran reijityksen on parantunut parissa päivässä ja viikko on yleinen ohjeaika JA REHELLISESTI musta tuntuu että jos pitän pitempään olla nii saattais tulla oikosulku päähän ja jollekki viattomalle pojan/tytönressulle käydä kalpaten
[q]*himottaa* [/q]
nii joo, sähän lupasit tulla repimään rupia irti jokupäivä.
..pelottaa valmiiks.D
[q]Ana-5000:
Tuleeks munanjohtimet jostain ulos? Pystytkö vetämään siiman niin että pistät sen alapäästä sisään ja löydät toisen pään jostain toisesta ruumiinaukosta?
[/q]
No enhän mä nyt sitä tossa meinannu, tietenkään. Pointti oli vaan, että että ei se hommeli siihen kohtuun lopu vaan ontelo jatkuu vielä, jos IHAN tarkkoja ollaan. Mut kiva että taas nussitaan pilkkua.
Mulla on kieles (ollu reilu 2v.), navassa (ollu kesäkuusta asti) ja tossa ylähuulessa, onkohan joku madonna tjn. (ollu toukokuusta). Kieli on todellakin rakkain ja jopa sairaalassa oltuani en suostunut ottaan sitä pois, joten tehtiin lekurin kans kompromissi ja laitettiin reijän läpi tipustus letkua, kun heräsin leikkauksen jälkeen, niin laitoin korun takaisin. Tatuointi on tarkotus ottaa heti kun rahat riittää niin isoon investointiin. Yläselkään on tarkotus laittaa joku tribaali juttu. Kuva ei vielä tarkasti tiedettävissä.
Läväreitä ei löydy, ei edes korvalehdistä, mutta siivet mulla on tatuoiti nilkkoihin - kepein askelin tanssahtelen
[q]Jutu:
---
e-will:
---
Jutu:
Kävin tänään ottamassa lävistyksen ihan vaan sen takia, että pääsen "skeneen" mukaan
---
nyt oot kyl =) se on aika hienoki viel!
---
Joo, paitsi että siihen on tulossa mustelma.
[/q]
se on se hinta skeneen pääsystä
Mä haluan napakorun, heti ku saan mun masun semmoseen kuntoon että sitä kehtais vaikka esitelläkin. Täs on vaan semmonen pikkujuttu et mä en uskalla ottaa napakorua kun mua sattu jo mun korvistenkin laittaminen. Mut ehkä mä saan jonkun pitämään mua kädestä kiinni jos lävistäjälle vielä uskaltaudun
nännit tuli *sydän*
[q]Shaznay:
Mä haluan napakorun, heti ku saan mun masun semmoseen kuntoon että sitä kehtais vaikka esitelläkin. Täs on vaan semmonen pikkujuttu et mä en uskalla ottaa napakorua kun mua sattu jo mun korvistenkin laittaminen. Mut ehkä mä saan jonkun pitämään mua kädestä kiinni jos lävistäjälle vielä uskaltaudun
[/q]
"ei se satu"
mut hei ihan tosi, sellanen pieni nipistys - jos sen ns. normaaliin kohtaan laittaa - se todennäköisesti vaan on.
Mulla oli kielessä, mutta menin ja nielaisin pallon kiristäeesäni sitä liian vähän hammaslääkärireissun jälkeen ... Hyvä minä!!!
[q]Jutu:
Kävin tänään ottamassa lävistyksen ihan vaan sen takia, että pääsen "skeneen" mukaan
[/q]
[q]e-will:
---
Jutu:
---
[/q]
Joo, paitsi että siihen on tulossa mustelma.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- Seuraava »