lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- Seuraava »
Lävistyksiä löytyy neljä, navasta, huulesta keskeltä, kielestä ja oikeesta nännistä Toiseen nänniin on vielä suunnitteilla Miehillä toi kielikoru tietyssä käytössä on aivan jumalainen
Tatuointeja on kax, lapaluussa hämähäkki noin 10 cm halkaisija, sit alaselässä musta pinkki tribali noin 5cm korkee ja 20cm pitkä oon juuri suunnitellu et ottaisin kolmannen tatuoinnin nilkkaan, sellasen keijun jonka takana on hauska tribali hässäkkä sinisellä mut ajankohta on viellä avoin *täh*
Njoo, ja lisättäköön:
Suosittelen kaikille lämpimästi käyttämään sitä kelmua sen 2-3 pv yhtäjaksoisesti, vaihtaen kelmua 2-3 kertaa päivässä ja pesemään ja rasvaamaan kuvan siinä välissä. Mulla ei tällä konstin tullut yhtään rupia, kuvat paranivat nopeasti viikon sisällä ja värit säilyivät kirkkaina.
Vajaa viikko sitten, kun mun kuvaa viimeisteltiin ihan pikkuriikkisillä tähtösillä ja kelasin, että en niiden takia halua pitää kelmua koko viiikonloppua ja lähteä käsi paketissa bileisiin (pidin kelmua vain ekana päivänä), niin johan pukkasi rupea ja eivät ole lähimainkaan parantuneet, ja hieman tuntuisivat vievän väriäkin mukanaan. :/
Jälkiviisaus se rulez! Tiedänpä ainakin seuraavilla kerroilla, että todellakin käytän kelmua sen muutaman päivän ihan kiltisti, helpottaa huomattavasti paranemisproggista, ainakin meikäläisellä. Lienee tosin yksilöllistä tämäkin, mutta suosittelen silti kokeilemaan.
Nonnii, pari ekaa pitkää nakutusaikaa varattu loppukesälle selkää varten. JEE! :)
Onhan noita korvissa tällä hetkellä neljä, ollut viis.. ja kulmassa.. Lävistykset on jepujees!!!!
[q]pirpeli, 9.2.2010 08:48:
Voisin kuvitella, että isohkossa selkätatuoinnissa parhaat liivit on edestä kiinnitettävät melko leveäolkaimiset pehmeästä materiaalista valmistetut liivit. Eli jonkin sortin sporttikannattimet. Ite pystyin tän uuden kanssa käyttämään normaaleja hieman leveäolkaisempia liivejä ja tietty kotona sitte hilluin ilman ja aika avoimessa paidassa. Mulla tosin paranee ihan sikanopeesti tatuoinnit, muutamassa päivässä. Helosan ja ilmakylvyt ftw!
[/q]
Jooh, pittääpi kahtella jotain astetta mukavempia liivisköitä päälle sitten kun selkä on operoitu. :) Mulla kans paranee nopeesti, mutta kelmuhoidon ja Easy Tattoon -tuotteiden ansiosta, tosin. :) Saas nähä miten saan hoidettua tota selän kuvaa sitten, on vähän haastavassa paikassa. :P
[q]aiccu, 22.7.2009 21:16:
Vampy laittaa sitten kuvia kädestään, eiks ni?
[/q]
Ajattelin ensin, että laitan korkeintaan kuvan valmiista kädestä joskus syksyllä väreineen, mutta kaippa mie voisin laittaa jo nyt pari kuvaa pelkistä ääriviivoista ja taustoista. :)
Tässä eka:
Ja tässä toka:
smiley, oikee nänni ja alahuulilävärit on.. tulossa toinen nänni ja kieli*hih*
nännilävärin ottosattui vähemmän ku huuli ja parantu TOSI nopee....
[q]salaisinko?:
---
Dj K-K:
Vois ehkä olla ohan hyvä!!
Mut mihin mä laittaisin sen?????
---
vaikka siihen kysymysmerkkitatskan viereen?
[/q]
Edit - Fuck; Beaten!
[q]Peppi:
---
fairi:
no hyvä että pillussane on reikää reijän perään.
---
Mut jos onkin niin, että yksi ei riitä?!
[/q]
No siis luonnostaan ihmisessähän on vaan yksi läpireikä, loput ovat oikeastaan onteloita.
[q]Dj K-K:
Mulla on kielessä lävistys ja korvassa rengas! Kieli lävärin laitto ei sattunu yhtää eikä tulehtunu ja muistaakseni kieli oli palautunu normaaliks jo 2 viikon jälkee!! Tatskaa oon suunnitellu mut ei oo tullu täydellistä viel vastaa jonka ottasin!!
[/q]
Ota huutomerkkitatska!
[q]KittysDead:
[iso]UUU UUUU UUUHHH!!![/iso]
Uuusii läväreitä tuli!
jeah *sydän*
Nyt on alakerrassa kaunis 5 BCR-saldo uuh. so so so in love
Jalat ja kädet tärisee ihan hullusti. MMmmmhhh.. mikään ei voita uuden lävistyksen tuntua. *himottaa*
Nyt pitäää taas vielä tehdä viikon totaaliselibaattilupaus. Uuuh. vaikeaa vaikeaa.
[/q]
Vaan viikon uusien konehuonelävistysten kanssa? oot aika rohkee :)
[q]Nacu:
---
Ana-5000:
Eiku meinaan et jos pilluun haluaa reijän ni se pitää puhkoa neulalla, ku muuten sekin loppuu kohtuun ja on niinku ontelo.
---
Ja kohdusta se jatkuu munanjohtimiin...
Sitä paitsi toisin kun yleisesti (ilmeisesti) luullaan, niin emätin EI jatku suoraan kohdun perukoille asti.
edit: *offtopicontelokeskusteluhymiö*
[/q]
Tuleeks munanjohtimet jostain ulos? Pystytkö vetämään siiman niin että pistät sen alapäästä sisään ja löydät toisen pään jostain toisesta ruumiinaukosta?
[q]JussiS:
Sattuu.
---
eikäs. mä voin kertoo mikä sattuu:
se kun hieroo rintakehäänsä saippuaa suihkussa kauheel vimmalla, ja sit sattuu pikkusormi meneen lävistyksen renkaasta. onneks pallo lähtee helpommin irti kun nänni. mut tulipa testattuu samalla kertaa ihon venyvyys, ja äänijänteiden kestävyys.
[/q]
Mul ainakin sattu, mut mul osu sit varmaan just hermorataan tai sit mun kipukynnys on alhaisempi. Anyway, sattu niin maan perkeleesti. Tuntu jalkapohjissa asti. Mut silti, se on tosi kiva lävistys *sydän* Sääli vaan et toi toinen ei parantunu koskaan kunnolla ja joutu ottamaan sen veke. Ehkä käyn puhkomassa sen uudestaan taas myöhemmin.
[q]Peppi:
---
Ana-5000:
---
Peppi:
---
fairi:
no hyvä että pillussane on reikää reijän perään.
---
Mut jos onkin niin, että yksi ei riitä?!
---
No siis luonnostaan ihmisessähän on vaan yksi läpireikä, loput ovat oikeastaan onteloita.
---
Ah. Meinaat siis, että multa jäi jotain uupumaan ihmisen fysiologian ja anatomian opinnoista?
[/q]
Eiku meinaan et jos pilluun haluaa reijän ni se pitää puhkoa neulalla, ku muuten sekin loppuu kohtuun ja on niinku ontelo.
[q]e-will:
---
Ana-5000:
Kellään kokemuksia frenumista? Huvittais käydä ottamassa sellanen.
---
kaverilla oli mut sit se otti sen pois ku sano että repii sitä frenuminnahkaa sit toiminnassa kunnol et verta tullu yms.
ite en tiedä mut en usko että on kauhean kivulias kun se nahkakin on niin ohut siinä...kai se riippuu onko siin tappi vai rengas, kaveril tais olla sit sellai rengas, en muista täysin. itelläni on pa mut sen kanssa ei oo kyl ollu mitää ongelmia, paraniki viel 2vk:s täysin.
[/q]
Muuten PA ois kiva mut mä tykkään pissata niinku pojat pissaa. Ei se rengas kyl frenumissa kuulosta mitenkään helvetin hyvältä idealta muutenkaan; luulis et se "muljahtelis" aika ikävästi.. Barbelli vaan.
En edes muista lopullista hintaa prikulleen, kun kuva tehtiin 4 osassa ja maksoin jokaisesta osasta erikseen, mutta veikkaisin että 450 e.
Pakko uteliaana kysyä että kuinka monta tuntia ton selän kuvan nakuttamisessa meni yhteensä? :)
Onko kellään kokemuksia Käpylän 69 Tattoosta? Ainakin netissä saanut hyvät arviot ja hinta vaikuttais aika kukkaroystävälliselle
Vaihtoehtoina myös Sacred, joka on tuntuvasti kalliimpi. Parista paikasta odotan vielä hinta-arviota. Mielelläni en maksais itseäni tuosta kipeäksi (Sacredissa arvio 250-350€, 69:ssä about 200€)
torstaina pitäis mennä ottaa eka tatska.. vähä jänskättää! :D
Nonni, nyt on käsivarteen ilmestynyt leima, ja täytyy sanoa että olen todella tyytyväinen lopputulokseen!
Pikkusen alussa nipisti ikävästi mutta äkkiä siihen tottu! ei paha!
Voin suositella lämpimästi lahdessa Clinic:iä, tatuoijana Satu. Lahjakas neito ja pätevä työssään!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- Seuraava »