V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by Bio
Mua alkaa pikkuhiljaa kasvaa vitutusnystyrä otsaan tän koulun kans! Sit pitäis alkaa tekee päättötyötä vielä.. :angry: aaaargh!!

Mulla repee perse! :crybaby:

Vittu samaa paskaa pitäs jaksaa tehä.....
samalla yrittää opiskella jotain typerää ainetta mistä ite opettaja tietää kaikkein vähiten, ymmärrä siinä sit mitä se höpöttää tuol jossain luokan edes.!!!!!! :mad:
Puol vuotta viä koulua (päättötyö PRKL) ja sen jälkeen armeijaan!!!!! :angry: :angry: :angry:

Quote by Kopernikus
Maailman ärsyttävin juontaja:
Jaajo "Tervehdys!!" Linnomaa vai mikä vittu se nyt on.
Vituttaa sen rasvanen naama.

Joo toi Jaajo on kyl v***u kusipää jätkä! Pelaa toisessa joukkueessa joka on meiän salibandyjengin kanssa samassa divarissa ja voi v***u kun se jaksaa kitistä, aukoa turpaansa ja hakata mailalla :angry: Kaiken lisäk se luulee olevansa jonkunlainen maestro omassa porukassaan vaikkei osaaa ees kunnolla juosta :D

Quote by jUSSi
mustarastas
Sepä se. Nuori koiras oli kyseessä.

Quote by jUSSi
kauniimpaa linnunlaulua saa muuten hakea :cool:
Ei paljo lauleskellu. Kämppiksen heitellessä sitä palloilla, osu sitä kerran tai pari. Vähä pökkyrässä se lens ja osa huoneesta on yksikerroksinen, niin se yritti taas sitä korkealle lentoa, mutta pökkeryksissään osui yksikerroksisen kattoon ja tippu lattialle. Oli kiva ku piti pidellä kämppistä kauempana, ettei se listi sitä siihen lattialle ja hätyytellä tokkuraista rastasta toisella kädellä ovesta pihalle... Nätisti se käveli. Rastas siis.

Tämä ainainen väsymys. Kun ei vaan jaksa.

Ja sitten tämä ns. talvi. Missä se lumi muka taas on?! :angry:
Sais tulla jo. Ja pysyäkin sitten kanssa.

*räyh*

Quote by Blondie
Quote by Yansher
Eilen saatu parkkisakko vituttaa!
Eikä ollut edes aiheellinen, mutta valitus pysäköintipalvelukeskukseen on turhaa. :angry:

Ei oo turhaa!!! Mä oon saanut yhden valituksen läpi ihan helposti. Se pitää vaan tehdä kirjallisesti, mutta kannattaa ehdottomasti tehdä, jos sakko ei oo aiheellinen.

Sain toukokuussa kaivohuoneelta parkkisakon, en siitä itse tiennyt koska joku "ystävällinen" oli käynyt repäisemässä lapun pois. Niinpä minua muistettiin syyskuussa korotetulla maksumuistutuksella postitse. Joten valitin koska en ollut alkuperäistä saanut. (maksan kaikki maksut heti kun laskun saan käteeni) Se olikin sitten sellaista kettuilua viranomaisen suunnalta et oksat pois, noh kuitenkin se maksu tippui 40e ja kävin sitten sen maksamassa. Kaiken piti olla ok tässä vaiheessa Kuukaus siitä eteen päin tuli kuitenkin uudestaan 20e viivästys maksu. olin vähän että häh. Noih soitolla sain sentään tuon pois. :right: Ikinä muuten ei oo valitukset auttaneet, en tietenkään valitakaan jos on aiheellinen sakko.

Quote by Remotion
Mulla tais tulla kesällä 6 pysäköinti rikemaksua. Siis toki oli ihan pysäköity oikeilla paikoille janätisti ruutuun mutta kun ei vaan aina ehdi/jaksa/muista/tajuu/hogaa/kätsää/hiffaa laittaa sitä läpyskää tai kuittia siihen ikkunalle ja minä liikun paljon.

Eli siis sä jouduit viime kesänä maksamaan pelkästä pysäköinnistä kaiken muun lisäksi vielä n. 250e päälle? Etkai sä oo tosissas?!
:scared:

JZZ

Toi Nelson oli kyl aika murentava vetäsy.
Vielä kun kuvatxt olisi ollut 'haahaa',
Nelsonin orig. tyyliin, olisin valunut tuolista lattialle.

No enpä olisi tuota vielä viime yönä mennyt katsomaan kuitenkaan, lenssua kun sairastan.
Mutta luulen kyllä, että lippu olisi vaihtanut omistajaa melko helposti !

Rattoisaa leffailtaa sulle vaan . . PRKL :mad:

Voi helvetin helvetti kun ihmiset osaa olla joskus sitten tyhmiä! :mad:
Vaikka siitä kuinka monta kertaa sanotaan, niin kukaan ei missää tapauksessa voi olla asentelematta niitä helvetin ohjelmia koulun koneille.
No, nyt on sitten päätetty, että koulun tietokoneluokka on tammi- ja helmikuun loppuun asti suljettu!! :mad: :mad:

Vituttaa olla jälleen kerran työpaikassa, jossa uusi tyyppi saa aina talon paskimman koneen. Se ainoa työkalu mitä töissä käyttää on aivan paska! Vitun hienoa vääntää 40G vuodessa syövää tietokantasovelmaa tehtaaseen, kun koneessa on pentium 700 prossu, kone sammuilee, ei käynnisty telakassa, levyä vapaana 2G, hiiri ja näppis ei aina toimi jne jne. Sitten kävelet esimiesten tai myyntimiesten huoneen ohi ja katselet, kun ne vääntää wordia ja powerpointtia 2 G:n koneilla ja kysyy neuvoa, että mitenkäs jonkun tekstin saa boldattua.

Uusin kaveri sai pentium 200, josta edellinen käyttäjä luopui kun se ei toiminut! Ja vittu silti sitä tyrkytetään eteenpäin aina uusille työntekijöille :mad:

Sanoin esimiehille, että ettehän te antaisi metsurillekaan vannesahaa ja itse pitäisi konttorilla moottorisahaa - vastauksena jotain jupinaa.

Quote by Tapi T
Quote by Hasse G
Mua taas naurattaa kans se kun toimitusjohtajilla yms isoilla herroilla pitää aina olla se kommunikaattori, vaikka se käyttö onkin sitten sitä että näppäillään numero ja painetaan vihreetä nappia. Kyse on vaan siitä, että käyttöhyödykkeistä tehdään statussymboleita, vaikka sellaiseksi kävisi helposti joku muukin.

Tämä on muuten harvinaisen totta. Kommunikaattori on oikeissa käsissä aivan ässä laite, mutta omienkin havaintojen mukaan 90% kommarin käyttäjistä ei laitetta osaa käyttää, eikä sen roudaamisesta ole heille oikeestaan mitään hyötyä.

Lisäksi useat firmat tilaavat kommunikaattorit kysymättä kaikille päälliköille, eivätkä perehdytä sen käyttöön millään tavalla. Kovinkaan montaa ei sitten edes kiinnosta opetella puhelimen käyttöä itsenäisesti.

:confused: Nyt pitää kyllä olla eri mieltä. Käytännössä kaikki sellaiset ihmiset jotka olen tavannut ja jotka omistavat kommunikaattorin, käyttävät puhelintaan puheluiden lisäksi vähintään sähköpostin käyttämiseen..
Toisaalta omalla kohdallani otos on suhteellisen pieni joten hirveään yleistykeen en omien tietojeni perusteella pysty..

Meidän tj:llä on just toi kommunikaattori ja se ei kyllä tee sillä mitään.

Mua hatuttaa eilinen ja tämän päiväinen keli. Mitenköhän tuolla on tarkoitus ajaa kun lunta on joka paikassa oven reunaan asti! :panic:

Espoossa ei yksikän aura-auto liikauttanut eväänsäkään koko eilisenä päivänä vaikka oli historian pahin myräkkä, aivan järkyttävää. Siis en nähnyt yhden yhtään auraa missään! :mad:

Quote by Blondie
Täällä Kotkassa taas on ihme tyyli aurata kerrostalojen pihoja 00:30 yöllä. Oli pakko nousta ylös ja katsoa ikkunasta kuulinko oikein. Kyllä. Aurahan se siellä. Keskellä yötä. Gsus. Alkoi potuttaa.

No mutta tämähän on varsin luonnollista; keskellä yötä ei muu liikenne häiritse aurausta ja lisäksi aurausfirmoilla on usein niin isot reviirit, että heidän täytyy aloittaa homma jo keskellä yötä.

Edit: Hehee, sähköpostissa tuli viesti: Älkää menkö Helsingin suuntaan autolla. Liikenne on poikki lumisateen vuoksi... Pitääkö tämä paikkansa? :D :D :D

Quote by Tapi T
Edit: Hehee, sähköpostissa tuli viesti: Älkää menkö Helsingin suuntaan autolla. Liikenne on poikki lumisateen vuoksi... Pitääkö tämä paikkansa? :D :D :D

Älkääkä myöskään yrittäkö junalla, sillä ne eivät kulje.

Vituttaa kun makaan himassa jo kolmatta päivää oksennustaudin kourissa :(
Olo on hemmetin paska ja kuollut!
Mikäs tässä, kivaahan tää on.
Peukku pyllyssä juossa veskiin tarpeilleen ja sitten alkaa vielä päälle oksettamaan :mad:
Jebabee!

Nyt vituttaa..!
Perkelen pommit ja raketit.

Niiden äänet pelottaa
1.7 vuotiasta Miukua :heart:
joka kuulee ensimmäisen kerran noi saatanan råketit.
Siitä syystä murisee ja on piilossa. Ja siksi jäin himaan...
Kun taas kokenut 10/5.v Liisa :heart: ei ole moksiskaan.

Vittu kun pitää pomittaa niitä ikkunan vieressä..
Niskat nurin niiltä pennuilta jotka eivät tajua, että niillä ei ole tarkoitus rikkoa ikkunoita... :mad:
Taidan kohta lähtee ulos näyttämään taivaan merkit.. :angry:

Quote by K_One
Nyt vituttaa..!
Perkelen pommit ja raketit.

Minua vituttaa ensiksikin se, että olen kipeä ja vietän tästä syystä uudenvuoden yksin himassa.
No, toisaalta.
Olisin joutunnu kuitenkin yön viettämään duunissa, on tämäkin toisaalta ihan jees vaihtoehto.

Toiseksi, vituttaa suunnattomasti se että tän kerrostaloalueen ainut sopivankokoinen lumikasa on just meidän ikkunan alla!
Naapuruston ipana tietenkin lähettävät rakettinsa siitä kasasta liikkeelle kun muualla ei juuri tuota lunta ole.
Sihinää, pauketta ja rätinää :mad:
Heitänkö niitä kersoja kivellä vai millä!?
:mad:
Yritä tässä nyt sit rentoutua sohvalle katsomaan leffaa...

Himskutti kun meidän taloyhtiön sanomalehdenkeräyslaatikkoa ei oo tyhjennetty... Kävin katsomassa jo ennen joulua, mutta se oli jo silloin ihan täynnä, arvatkaas onko nyt!!! Vituttaa kun lehdet alkaa valtaamaan alaa kun niiden normaali paikka (kaapin hylly) on jo ihan täyteen ahdettu :mad:

Mua ottaa päähän toi päättötyö, kun se viivästyy hieman, eikä se oo mun vika! Yhden ylilääkärin moka kun se unohtelee asioita :angry:
Pjärkele!!

Quote by Quu
Quote by Tapi T
Quote by Quu
Olen Vantaalla.

Huh! :scared: Millasta siellä on?

Idyllisiä betonibunkkerilähiöitä ja saatanan kylmä. :panic:

Tääl on punatiiltä, ahdistusta, rapaa ja tappelevia naapureita. Sama Vantaa, eri kledjut.

Vituttaa HOMO naapuri, joka soittelee kyttiä käymään oven takana, häiritsevä melu oli hiljaisella soiva musa, jota kuuntelin koneelta kouluhommien ohessa. Okei oli yö, mutta musa oli todellakin hiljasella.

Olis voinu edes pimpottaa ite ovikelloa tai panna jonku kirjeen...yrittää hiillostaa mua pois tästä kämpästä. Lisäks kun en edes tiedä kuka kyseinen henkilö on.

Ja mun keinot toimia on aika rajalliset...tekis mieli käydä nakkaamas turpaan...sehän se vasta auttais :D

O