V#tuttaako?!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- ...
- 102
- Seuraava »
Että pitikin taas sataa lunta! :mad:
ja kun nyt se paska sulaa vielä samantien pois.
nimim. "märät kengät"
22 päiväsakkoa!
No onni onnettomuudessa, ois voinu lähteä kortti
Hani hei, kaikkea ei tarvii tehdä Blondie-tädin perässä...;)
60 alueella 90. Nettosin pikavoittona 252 ecua. Ei paljon naurata. Tuli aika pitkä laihari.
Tämä vituttaa muakin! Tuohon aikaan illalla noilla paskalakeilla pitäisi olla hieman muuta tekemistä kuin ylinopeuksien vahtaaminen!
:mad:
v*tutus on niin tylsä sana, mutta onton, ahdistavan ja kaikin puolin tyhjän olon aiheuttaa tää 7v kestänyt masennus joka ei tunnu paranevan millään. Yhtään ei myöskään varmaan helpota se että lähdimme tyttöystävänkanssa eilen illalla eri suuntiin. ystävinä tosin mutta kuitenki....
*mega-avaut*
sama latinaksi:
Witutus Maximus :(
Vituttaa, kun 40 kesätyöhakemuksen jälkeen lopuistakin alkaa tippumaan "kiitos, mutta ei kiitos" -vastauksia. Miten helvetissä mä suoritan työharjoittelun, kun mihinkään ei pääse.
Hakemusten lähettely random-yrityksiin on useimmiten aika toivotonta. Suhteet[tm] avaavat ovet työmarkkinoille. ;)
Kyllä. DyyDin ei tarvitse kuin pyytää se todistaja todistamaan suullisen työsopimuksen olemassaolon, joka oli tätä sopimusta tehdessä paikalla. Ilman todistajaa ei taida tosin sopimustakaan olla...
Jos olisin asianajaja ja joku tulisi ilman todistajaa tällaista sanomaan, niin oikeuteen en lähtisi sana sanaa vastaan koittamaan.
Itseasiassa paikalla oli 4 henkilöä, Minä, Vanha duunikaverini, Paikan pomo ja Tuleva esimieheni. Hmmn... Pitäneekin oikeen ottaa asiasta selvää.
;)
Nyt on taas näitä hetkiä kun on major-vitutus päällä..
Ensi viikon reivit peruuttu..
Minulla ei ole ystäviä..
Minä mätänen tänne Kotkaan tylsyyteen..
Ja sitten ainoa ihminen ketä nyt tällä hetkellä haluais nähdä on tosi kauas..
Kevät-masennus Incoming..
Jos yhtään helpottaa, niin et varmaankaan ole ainoa tällä saralla.
Kyl omaa oloanikin pääsiäinen verotti melko rankasti, mut ei muutakuin pää pystyyn ja menoksi, sillä se lähtee.;)
No ei toi loppupeleissä ole kovinkaan paljon jos tie on selvä eikä oo näköesteitä, mukava auto alla ja kuuntelee vaikka kivaa settiä ennen bileitä, ne vauhdit on suunniteltu niin että sitä 60km/h voi ajaa myös kuurosokea pappa jonka reaktioaika on jotain vähän muuta kuin sen alta puoli sekuntia.
Juu. nopeusrajotuksethan on olemassa vaan niita ihmisii varten
jotka mm. ajaa kolareita, ei meita vetreita ja tarkkaavaisia
nuoria varten, jotka tutkimusten mukaan telotaan toisiamme
kaikista vahiten liikenteessa.
Muo vituttaa noin ylimielinen asenne kanssaelajia kohtaan. :mad:
Ne nopeusrajotukset on paikoillaan ihan SYYSTA, esim lasketut
jarrutusmatkat suhteessa mutkiin ja nakyvyysesteisiin. Yleensa
ne on joku sellanen suunnitellu, joka on ajatellu asiaa vahan pi-
demmalle ku "must tuntuu et voin ajaa lujempaa tas"
ja btw, taa ei ollu mitaan henkilokohtasta, vaan avautuminen
hyvin tyypillista ajatusmallia kohtaan. Sa vaan sanoit sen aaneen.
minua vituttaa liikenteessä tyrivät kakarat eli alle 25 v nuoret 'miehet', jotka kaahaavat isin ostamilla autoillaan miten sattuu kunnioittamatta muita pätkääkään. viimeksi eilen sellainen äpärä meinasi aiheuttaa pahan ketjukolarin neljän ruuhkassa täpötäydellä sillalla. seuraavan kerran kun näen sellaisen törtön, nappaan saatanan lippatukasta kiinni ja väännän nenän solmuun. :mad:
näissä asioissa en yritä vähääkään olla diplomaattinen.
Vappu nimittäin. Oli hienot suunnitelmat ja frendejä ja homma hanskassa kunnes ihmiset alkaa taas viime hetkellä hannaamaan ja homma kusee totaalisesti. Siis VITTU! Joka ikinen kerta sama juttu. Mä en aina jaksais säätää vittu koko kaverikunnan edestä. VITTU!:014: :014: :014:
Toihan kuulostaa täysin samanlaiselta, ku itellä.:)
Oon oppinu, et ei saa suunnitella mitään. Mennään vaan ku aika koittaa. :003:
muija jätti... :( :( :( :( :( :(
sano ette me ollaan liian erilaisii, se kuuntelee rockkii, ja mä taas mitä :D (pelkistettynä ja hauskasti sanottuna)
nytkään ei soi tekno.
bob marley, no woman, no cry
Sellaisia ne naiset vaan on!
Kannattaa myös kokeilla 'Klamydia - Tuska ja suru' kappaletta toimii myös hyvin, tuollaisessa mielen tilassa.
Hey, cheer up! Don't you know that boys don't cry?
Tiedän kyl tunteen ku toinen ilmoittaa, että ei ole paljon yhteistä...
kiiti, positiiviset kommentit tässä vaiheessa auttaa.
kappaleita suruun. :(
Scorpions -still loving you
Fintelligens -kuka pelkää kuolla
guns & roses -november rain
G N R - dont cry
kotiteollisuus -rakastaa ei rakasta
Yö -rakkaus on lumivalkoinen
Kolmas nainen -elämän tarkoitus
Bon Jovi - Always
REM -everybody hurts
Zen Cafe:Todella kaunis
Melkee vois perustaa oman topicin oikeaan paikkaan, tai sitten lisäillä koskettavia sanoja sisältävät kappaleet tai voimakkaita tunteita herättävät kappaleet jo valmiisiin topicceihin.
kappaleita suruun. :(
muija jätti... :( :( :( :( :( :(
sano ette me ollaan liian erilaisii, se kuuntelee rockkii, ja mä taas teknoo :D (pelkistettynä ja hauskasti sanottuna)
nytkään ei soi tekno.
bob marley, no woman, no cry
Tota ei kyllä ihmis aivoin aina tajua, tuttu tilanne, kävi vähän samalla tavalla, olinkin sitten koko viime syksyn ihan down....
Eihän ihmisten tarvii olla samanlaisia et ne vois tykätä toisistaan, ihmisestä tykkää jos siitä tykkää, ihan sama onko samanlainen vai erilainen. Kaikki ei vaan tajuu. :(
Siinä ja siinä
Vappu nimittäin. ...VITTU!:014: :014: :014:
Was it so baaad daaarling? :004:
Tai siis, loppuillasta ei mitään hajua :D
Ja aiheeseen, välillä kädettömät (peukalo keskellä kämmentä)
tyypit ottaa päähän (en tosin itse ole mikään
puuseppä/kuvanveistäjä/sähköteknikko, mutta kuitenkin...)
Vois joskus kysyä neuvoa ennenkuin alkaa sähläämään ja
aiheuttaa vaan enemmän haittaa...niitä sitten joutuu
paikkailemaan :012: :014:
Nojoo, ei oppi ojaan kaada, kantapään kautta sitten vaikka...
nimimerkki "esso ei kannata"
;)
"esso on portti kovempiin huumeisiin"
(ja kahvi kans, mut se ei liity tähän... ;) )
Nauhoitin onnistuneen mixtapen.
[clip]
Uusiks sit vaa..
Miks et tallentan suoraan koneelle? :confused:
Oon pitkään ajatellut olla kommentoimatta koko Sonera-sotkua, mutta jälleen kerran petän itseni.
Mun mielestä koko touhussa kaikkein käsittämättömintä on se, että Soneran tapainen (loppujen lopuks pieni) firma lähtee ylipäänsä tekemään noin epävarmoja ja riskialttiita investointeja. Mitä ihmettä siellä ollaan oikein ajateltu?
:confused:
(Olis hauska tietää, mikä on ollut koko Suomen historia suurin yksittäinen yrityskauppa, ja kuka sen on tehnyt ja miksi....?)
entä jos asiat olisi menneet toisin. hallitus olisi tunkenut väliin, estänyt umts kaupat, markkinat olisivat kehittyneet toisin ja sonera olisi nykyisellaan vaan missannut mahdollisuutensa miljardivoittoihin. kylläpä oltaisiin taas niin jälkiviisaita että. hallituksen erottava, hallitus laitettava vastuuseen.
ja vitut sanon minä. mitä sitä itkemään kun maito on jo kaatunut
ei aina voi voittaa.
en ollut yhtään jälkiviisaampi kuin sinäkään. kysymys onkin siitä, kuka vastuun kantaa. jokainen pelle hallituksessa pakoilee vastuutaan mitä älyttömämpien meriselitysten taakse. lähinnä tavallisena kansalaisena risoo tällaisista sirkuksista kehkeytyvä varsin voimakas riittämättömyyden tunne. isot pojat leikkii ja itse ei voi asioihin vaikuttaa mitenkään. äänesti vaaleissa tai ei. ja mitä poliittista ryhmittymää tahansa. äänestänkin lähinnä siksi, että joku muu kuin olavi mäenpää ja hänen jugendinsa (oma paikallinen koti-hitlerimme) saisi ääneni.
ei aina voi voittaa, mutta aina ei jaksa hävitäkään. onneksi on tämä topiikki, että voi purkaa vitutustaan tarvitsematta turvautua aiemmassa meilissäni mainitsemiin krouvimpiin keinoihin. :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- ...
- 102
- Seuraava »