V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by Taedium
Ja sitte räpläs ja hiplas mun tupakkapussia pitkään. Kämppiksen tupakkapusiin ne ei ees halunnu kurkistaa. Mikä se minun olomuodossa tekee niin, että on pakko epäillä joksu myssyttelijäksi?

Jos ne on lukenu sun postauksia täältä? :D

Quote by JZZ
Täh? Enkö mä ole kuitenkin täällä osoittanut kunnioitusta lakia kohtaan? Hä? Semmonen toiminta mistä ne epäili on kumminkin laitonta.

Besides: Kirjoitan suomeksi. Asuin jonkun aikaa hullun perheen kanssa, jonka 17-vuotias poika näytti koulutehtäviään välillä. Eivät vielä olleet toisen asteen yhtälöissä... Eli en usko, että ne gardatkaan mitään ruudinkeksijöitä ole... Eivät osaa edes toista kotimaista kieltään, joten en usko, että suomi heiltä taitaa.

Quote by Taedium
Quote by JZZ
Täh? Enkö mä ole kuitenkin täällä osoittanut kunnioitusta lakia kohtaan? Hä? Semmonen toiminta mistä ne epäili on kumminkin laitonta.

Besides: Kirjoitan suomeksi. Asuin jonkun aikaa hullun perheen kanssa, jonka 17-vuotias poika näytti koulutehtäviään välillä. Eivät vielä olleet toisen asteen yhtälöissä... Eli en usko, että ne gardatkaan mitään ruudinkeksijöitä ole... Eivät osaa edes toista kotimaista kieltään, joten en usko, että suomi heiltä taitaa.

Muista salaliittoteoriat a'la Zeraf. Supo lukee tätä kuitenkin, ja pitäähän sunkin saada osas kuumotuksesta. Sitäpaitsi, etkö sä tiedä, et jokainen teknomusiikkia kuunteleva on vähintään rikollinen tai ainakin epäilty? :D

(älä ota tosissas tätä) :)

Vituttaa tyypit, jotka käyttää kirjastossa about puoli tuntia viimeksi palautettujen cd-levyjen tutkimiseen. Aina kun mä haluan tsekata sen hyllyn, niin joku peelo on siinä lukemassa hitaasti jokaisen levyn nimen lävitse ja tutkii vielä kannetkin läpi :mad: Pitäis nyt perkele tunnistaa vähän nopeammin, että mitkä levyt kiinnostaa, mulla ainakaan ei kauan siinä kulu aikaa.

tätä mursua vedettiin eilen henkisesti haarukalla vasempaan kivekseen ja sahalla silmään kun muija ilmoitti ettei meistä tuu mitään ja se haluu pistää poikki. :( :sad:

Saiskohan noi naapurit ton musiikkinsa vielä vähän kovemmalle... ja riitelisivät vielä vähän kovempaa niin kuulisin joka ikisen sanankin...
AAAAARGHHH! :angry:

Duunipaikalle tulee niin paljon pakokaasua viereisestä nosturihallista että päätäsärkee ja ei varmaan ihan terveellistä muutenkaan... :angry:
Tietääks joku jonkun numeron minne voi soittaa että tänne tulee mittarimadot heilumaan ja sais aloittaa viikonlopun ja vierusfirmalle sakkoja prkl! :angry:

Aamulla ei ollut auton lohkolämmitin ja sisälämmitin jostain syystä päällä, joku tomppeli on mennyt säätämään sitä kelloa, sääliksi käy konetta ku tuikkaa -20 käyntiin. :mad:

Olin mikrobiologian luennolla, jossa oli aiheena lävistykset ja niiden infektio.. Sit nää vitun professorit ja ylilääkärit alkoi märisee et lävitykset pitäis kieltää, koska ne levittää tauteja potilaille.. ja muutenkin jos on läväreitä niin on identiteettikriisi päällä! Sit joku sanos takarivist et pitkät parrat on yhtä tauteja levittäviä kuin lävärit.. sit tuli hiljaisuus ja sit vaihtus aihe kokonaan, kun heist oli kyse!!

Saatanan urpot, pitäis ottaa niiden rintataskust kynät ja tunkee ne poikittain niiden perseeseen!

Huh.. helpottihan.. :right:

Quote by Bio
Sit joku sanos takarivist et pitkät parrat on yhtä tauteja levittäviä kuin lävärit.. sit tuli hiljaisuus ja sit vaihtus aihe kokonaan, kun heist oli kyse!!

Owned!! :D

Mikä vittu siinä on, että tupakalle pitää lähteä aina hirveellä porukalla. Vituttaa puskea yksin duunia samalla kun muut imevät kessua!
:angry:

Matkaan tänään UK:n kautta Hollantiin ja siellä, sekä Saksassa lomailemassa. Yllättäen tarvitsee rahnua. Kävin siis pankissa nostamassa tilini lähes tyhjäksi.

Tässä helskatin maassa ei saa edes pankista isompia seteleitä ku 50e!

Jos ois halunnu isompia seteleitä, ni olis pitäny erikseen tilata ne kaks viikkoo etukäteen... :rolleyes: Tosi kiva kulkee useampi kymmenen seteliä taskussa. Tarvii repun lompakoksi. Prkl.

Lol @ lintudraama. :D

Originally posted by reset
VITTU ETTÄ VITUTTAA! :mad:

Kävin eilen ostamassa Nokian 3510i kännykän kun alkoi olla syytä vaihtaa entinen. Laitoin uuden puhelimen lataukseen ja selailin valikoita ja soitin n. 5 minuutin puhelun. Akku latautui täyteen ja tuli ilmoitus "aseta sim-kortti uudelleen" No, otin akun ja sim-kortin pois ja laitoin ne takaisin paikoilleen. Sen jälkeen koko puhelin ei enää käynnistynyt.

Joo kännykät on välillä ihan perseestä! Mullakin on ollut kaikkien luurien kanssa ja melkein jokaista on täytynyt käyttää huollossa. Kyl se aina välillä vituttaa! :/

Quote by Kopernikus

Kun naisillekin on tehty sellainen reikä, jota kutsutaan suuksi (eng. mouth), niin mikseivät he voi käyttää sitä? Leukaperätkin tykkäävät liikkeestä, eivätkä ruostu kiinni.

:rolleyes: Ja siiten on näitä miehiä jotka taivastelevat sitä, että "miksi naisten pitää koko ajan pitää puhua kaikesta ja keskustella ja muuta tämmöistä p**kaa". MUTTA, meitähän on todetusti moneen junaan :) . Koeta kestää Kope, hyvää kevättä sinullekin! :cool:

...jaaha, se matikan koe olikin sellanen jonka voi tehä vaikka omalla kämpällä. ;) Sori, muuten toi mun kielenkäyttö edellisessä viestissä. :( Päässä naksahti jotenki. Eiks täällä toimi sensurointi? :( Onko parempaa keinoa purkaa agressiota kuin kiroaminen? :confused: Ainakin se helpottaa jos ei ole normaalisti tapana kiroilla...

Eeeeei voi olla totta...! :o just kun mä aloin pääsemään henkisesti yli edellisen tapahtuman vitutuksesta niin nyt tuli lisää halkoja uuniin. :mad: Eih, menin äskön kirjastoon palauttamaan mun viimeiset lainat, kun kirjastotäti sitten tokaisi että mulle on tulossa joku lasku kotiin. Mää kysäsin että että mitä nyt taas. Alkoi sitten selittämään että olin palauttanu Miles Davisin 6 cd:n kokoelman, ja kolme levyä oli ollu jossain mähmässä. No mä vaadin sitä tuomaan levyt näytille kun hämmästyin väitteestä kovin. Ja tosiaan kolmessa levyssä oli ikään kuin jotain pikaliimatahroja jotka ei lähde kuin mekaanisesti pois,...(onko muita konsteja, kertokaa?) En tajua millään miten olen muka saanut levyt ko. kuntoon. No kumminkin, se sano että kirjasto joutuu nyt ostaan uuden tilalle ja se tulee maksamaan mulle jotain 125e. Ja nyt mua vituttaa niin paljon ettei mitään rajaa...miks sen piti olla just joku 6 cd:n setti. Voi kerpelen kerpele!!!:mad: :mad: :mad: Mä alan kohta tottuun tähän... :( :(

Ei siis sillätavalla Fine, vaan kun taas etsiskelin silmilläni tätä topic:ia ja hetken katseltuani huomasinkin että tuossahan se on... Eri nimellä. Muuten, "Vituttaako?" on ehkä parhain nimi tähänastisista, jonka olet tälle topicille laittanut. :)

Mutta asiaan:
Nyt vituttaa.
Ihmiset jotka yrittävät päteä.
Kuvittelevat olevansa parempia, tai jopa parhaimpia.
Taitaa vaan toisilla ego olla liian suuri...
Varsinkin nämä yleiset foorumit. Näissä nähtävästi on helppoa kirjoittaa ns. kasvottomana ja yrittää päteä.
Vittu :mad:

No nyvvituttaa taas. Aloin eilen asentamaan SIMM-korttia mun Akaihin ja pentele kun olin saanu sen installoitua ja laitoin vehjekseen virran päälle niin se väitti että on vaan 2mb muistia 32mb sijaan. Sinne meni taas mun vähiä euroja ihan ...mona. Siinä oli ennestään 18mb mut toisen palikan lisättyäni kummatkin oli basana. Vitutusta lievittää vähän n. 5min sitten tullut puhelu jossa joku arvon kirjastovirkailija soitti että olivat pitäneet jonkun palaverin tyngän noista turmeltuneista M. Davisin levyistä ja olivat päätyneet putsaamaan niitä jollain vähän vettä järeämmillä aineilla ja onnistuneet siitä. Sanoi että mulle tulee vaan 5e lasku. Hip hei... :)

Quote by ioni

Miten tällanen oikeen käytännössä tapahtuu? Siis veikö se sun pelipaikan joukkueessa, valtas asunnon, mitä? :confused:

Sanotaan nyt vaikka näin että mikäli kyse olisi työpaikasta tai kämpästä niin homma toimii niin että pääset juuri sanomasta miten mukava tai kiinnostava tämä on, kun seuraavana päivänä kuulet ystäväsi vieneen sen nenäsi edestä. (Mikäli se vaatisi vaikka pomon perseennuolentaa, hän olisi salamana tekemässä sitä.) Tämä samainen tyyppi kun ei jätä asioita siihen vaan päivä päivältä muuttuu yhä enemmän kaltaisekseni kaikessa mitä tekee. Matkii puheitani ja ulkonäköäni. Pieniä asioita jotka yksinään ei juuri kiinnitä mitään huomiota, mutta nykyiset mittasuhteet saavuttanut kopiointi on jo aivan naurettavaa. Ja rasittavaakin tämä on kun koko ajan saa olla varuillaan...

Enkä ole ainoa jota on kusetettu. Haluaisinpa olla kärpäsenä katossa kun muille paljastuu millainen ihminen oikeasti onkaan kyseessä...

Enkä pääse tilanteesta edes eroon dumppaamalla tyyppiä kokonaan ulos elämästäni. Hällä kun sattuu olemaan vähän liikaa tietoa miten satuttaa minua, enkä epäile hetkeäkään etteikö hän olisi valmis tekemään sitä samantien.

Vituttaa.

Vituttaa, kun 40 kesätyöhakemuksen jälkeen lopuistakin alkaa tippumaan "kiitos, mutta ei kiitos" -vastauksia. Miten helvetissä mä suoritan työharjoittelun, kun mihinkään ei pääse.

Ja luntakin sataa :mad: :014: :mad:

O