help me..
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
miten Orkidean levyt menestyy? Olisiko kenelläkään?
Hah... Mä saan tänää Proteuksen 2:sen. Kolmonen ja nelonen mulla on jo ennestään.*hih*
Jos joku pystyis polttaa mulle sen ykkösen.........
Toi oli kyl hyvä kysymys et mist saa orkidean levyjä... Jos joku vois todellakin hieman vihjasta et mikä olis esim. neonin e-maili osote niin voisin kysyä silt niit levyjä...
PoisoN hey,maa friend.....Keskustellaanko vähän...*vink*
Mullekkin kelpais*nauraa*
Tällänen BTW... oottes työ huomannu et kouvola on vallannu tän topicin...=)
aivan tai eihän meist kukaa oikeest oo kouvolast.. (mut ei kerrota kellee..)
mixed~thunder, jos sulla on protskun ykkönen tai jotai neonii niin voitas tehä vähän vaihtokauppaa.
poisoN,hmm....täytyy kokeilla hommata jostain,niin voitais alottaa vaihtokauppa*hih*
Mutta nimenomaan,Kouvola on vallannut,vaikka kuinka moni tunnustaa olevansa Kouvolasta*nauraa*
nii kuka meistä kouvolast on?? mutta voi teitä mixediä ja slushia....miä en suostu vaihto kauppaan diablo tehdään me oma liitto
Joo,joo... liittoutukaa vaan kaikki meit vastaan... pöh..*dissaa*
Samaa lähtee täältäkin
Nyt menee kaikki salaliittoteoriat persiillee *eiih*
But jeah,sluShin kaa tapellaa vastaa *cool*
Nii... mä olen ainoa joka kehtaa tunnsutaa et ei ole aivan kouvoalst vaan kuusaalt.. 12 kilsaa eroa..=) kyl myö voidaan tehä bunden kans liitto... miel on kumminkin kaikki cd:t mitä noi yhet haluaa..=) Ja sami.. voin mä tuoda sulle sen proteuksen 1 jos sä sen haluat??
(muokattu 11.3.2002 11:08:33)
eli liitosta tulee vähän niinku 3 musketti sorturia yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta, tai jotaa sinnepäin
ai meneeks tää nyt sillee et 3 poikaa vastaa minä? Mut sami, mä luotan suhun
Ja olli, etkö muista et sä lupasit et keskustellaa asiasta jokupäivä???*hymy*
Minä helsingin pikkupoikana perustan liiton, joka vastustaa kaikki tuommoisia liittoja kuten kouvolan liitto.. Eli saatan itteni erittäin tuskalliseen tilanteeseen, joka on erittäin tulenarka... mutta kuka ei pitäisi tlanteessa jossa saa kokoajan olla varuillaan...
joo-o.. tässäkin kyl alkaa olemaan jo aika moisia liittoja.. koh syntyy sisällis sota ja kaiki alkaa tappamaan toisia eikä kukaan tiedä et ku on vihollinen... kaikki onb jonkun käden käyttä liittolaisia...=)*uros*
Taitaa hommeli piikkusen riistäytyä nyt hanskasta..Saaks sen nyt sit vaik paperille et kellä on liittoja ja kenenkaa?*vink* Menee sekasin jo*pelle*
Ja diblo,off course haluun ykkösen*nauraa*
eiköhän täs ala olla jo liittoja kaikkien kans.. ei itekkään pysy perässä... tahtoo kans mustaa valkosella...
No samalla sit mulle sitä mustaa valkosella mut mun mielest mitää liittoja ei tarvi perustaa jos homma toimii..*vink**hih*
Kertokaa joku minulle mistä saisin proteuksen hard nrg 1,2, tai kolmosen!!!!*hih*
Ja mikä on trancehouse.comin tilanne? onko se kokonaan lopetettu vai onkos se vain tilapäisesti suljettu??*hymy*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »