help me..
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
cosmik....älä paljasta meitä me tehään vähän niinku saksa.....EU on oikeestaa saksan uusi yritys vallata eurooppa...eka ne yritti sotilaallisesti mutta ei onnistun ja nyt ne yrittää poliittisesti ja aika hyvin ovat onnistuneetkin, kohta brysselis päätetää että EU:n pääkaupunki on berliini....mutta kummiskin, rock...nii kellä on neonin maili osoite?
heh.. damn.. cosmikki alkaa niinku tajuamaan tän meiän idean tässä.. kyl mun täytyy varmaan pistää oma topicci meille kouvolan seudun ihmisille ettei nyt ihan kokonaan tätä paikaa valloiteta..=)
diablo, siellä yksityisalueella on meille "kouvolalaisille" oma topicci niin ei ihan koko paikkaa nyt valloteta... *vink**hih*
Hah...Huomaa että on Bunde taas pienessä aamuterässä kirjotellu tekstiä tänne*hymy* Ei meinaan kuullosta normaalilta
nii-i... tekee tiukkaa saada tost jarkon tekstist selvää.. tai siit saa selvää mut siit ei tajua mitään..=)
Kyllä sukulainen tietää
no totta kai.. ku on tuntenu ihmisen 19 vuotta niin kyl siinä alkaa jo tuntemaan ihmisen pimeämpiäkin puolia.. muista puolista puhumattakaan..=) kannattaa varoa bundea.. ei siint ikinä tiedä et mitä se säätää..*iloinen*
(muokattu 13.3.2002 15:39:01)
no nii, ei se bunde oo ainoa joka säätää kaikkihan me ollaan tavan säätäjiä mut tosiaan piti toi juttu 2 kertaa lukee ennenku tajus sen idean siitä...*nauru*
hmmm.. tääkin on nykyään niin off topic ku olla ja voi...
niinjoo. ei mulla ainakaan ole neonin levyjä. (nyt ollaan täsäskin topicissa taas aiheessa;)
joo-o... se on kumma ettei kellään oikein ole neonin levyjä.. eikä kukaan ei oikein kunnol tiedä et mist nisit saa... täytyy varmaan plutossa kysyä herralta itseltään.. *miettii*.. tuliko herra itse edes sinne.. tuli muisti katkos...=)
(muokattu 14.3.2002 10:17:39)
cosmik; mixedkin kirjotti proteukselle mailia että laittas neonin maili osoitteen mutta vastausta ei vissii ole vielä tullut.......
Ei oo kuulunu ei,ja sit toinen keltä ei oo kuulunu ni on toi COSMIKKI!!!*vink*
No ottakaa huomioon et ei se harri-setä koko ajan kerkeä kirjottaa viestiä jne... on sillä muutenkin kaikkea tekemistä.. Kuinkahan paljon sille muuten tulee viestejä päivittäin...
no emmä sitä tiiä.
mut sen mä tiedän että slushin kanssa saadaan neon vs. protsku miksaus jo tällä viikolla! olkaa kateellisia *vink**hih**nauraa**nauru**pahis*
ei mun ainakaan tarvi olla kateellinen... mult löytyy se jo..=)
ai saadaan vai?*hymy* jee!!!
mut joo, eipä noitten tarvi olla kateellisii ku niiltä se levy jo löytyy..
hei.. ei sitä kaikilt löydy.. mult ja jarkolt vaan..=)
Joo...Elikkäs mää voin olla kateellinen *häh*
slush; joo, miikkis lupas toimittaa ne levyt tällä viikolla mulle
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »