help me..

Back to musiikki O

cosmikki: ookoo.. mun pitää miikkikselle se nelonen jostaa hommata tai siis polttaa se no mut on ainakin viikonloppuna sitte kunnon musiikkii!!!*plur*

slush; tod. eri asia vaan missä välissä mä ehdin sen miikkiksen nähdä että saadaan ne levyt. ehkä huomenna

...polkkaa sitte vaa popitetaa koko vkonloppu. ja otetaan se levy fantsuunkin mukaan

cosmikki; no kai sä sen joku päivä ehit nähä tai siis pakko ehtii!!!!!*vink*

no en kyllä ehtiny sitä äijää näkemään ainakaan nyt vkonloppuna. enkä muista millon se on lähössä. mutta lisää tästä yksityisenä ettei kaikkia muitakin häiriköidä *sydän*

audiogalaxystä löytyy proteuksen nrg mix...en kyl tiedä mikä niist...

no kyl sen sielt löytää mut laatu on taas sitä sun tätä ja myöskin se, että sitä ei kuitenkaan viitsi hirveest alkaa lataaman ku se taitaa olla aika mukavan kokonen.. muistaakseni.... btw... tääkin topic n paisunu aika mukavast..=)

Kaikki proteuksen audiogalaxysta löytyvät setit on ladattu, ihan mukavan kokoisia 600 megaa?

heh.. niitä okin kiv alkaa latailemaan...=)

Puoliikaan niist audiogalaxyn proteuksista ei saa ees ladattuu ku ne on aina unavaivable..*dissaa*

no siksi käytän kokoelmien latailuun direct connectia...

pakost ei porukka hirveest edes viitti antaa latailla... itsekin en mielellään antele cd:tä muille...

Hmm, meixikää ei hirveest CD:tä jakele...tai anna kenenkää ladata mitää mun koneelt...CD:tä en ihan vittujakseni lainaa ja ladata en anna koska mulla motu

huomattu on...

JÄtkät on perseestä
Ja meiksi on -*super*-

heh, hyvä samppa!!!*plur**sydän*
pojat=*possu*

jee, jee... Nyt on sitten kaikki proteuksen levyt saatu ja kiitos siitä idille!!!*plur**plur**hymy*

slush; alahan jossain vaiheessa niitä levyjä mulleki polttelemaan ni saan ne sitten joskus *vink**plur*

..ja hei! pojat=*sydän*

Cosmikki: juuh mä yritän ne jossain saada poltettuu
..mut lähetä mulle sit ne pari levyy postissa mitkä miikkikseltä saat
..okei, pojat=*sydän**sydän**sydän*

onko pojat niin *sydän* että ansaitsevat poltetun Protskun levyn? *vink**joo*

Ja meiksi =
But anyway,nyt on sitte levyjä kiitos sluShille välittämisestä*iloinen*
Ja nigelille

O