mitä lemmikkieläimiä omistat?

Back to häröily O

Panfobia:[q]
Kyllä vanhemmat on katalia. Mulla oli pienenä myös kissa, mutta mä tulin sille allergiseks. Sitten yhtenä päivänä kun mä tulin koulusta, se olikin viety SALAA POIS!!! *nyyh*[/q]

Yhtenä päivänä ku tulin koulusta kotiin oli yks koirista tappanu mun kanin ja löysin sen irtonaisen silmän ja.. oli kauheeta. melkein tapoin sen piskin.
mun eka oma mussukkaiseni märkänä rättinä lattialla..
sen nimi oli vikkelä. sitten kuulin kerran iskän ja velin nauravan toisessa huoneessa 'ei tainnu olla niin vikkelä' sillon ei oikeestaan naurattanut, mut.. no. ei kyl vieläkään.*uuh*

toisaalta Donna oli kyllä ihana koira, ja elää kai vieläkin ^_^

Mä diggaan kissoist ... niit on mukava rapsutella ja paijata. Mutta olen niille ja kaikelle muullekki karvaselle allerginen.

Jos käyn jossain kylässäki missä on kissoja ni en tietenkään malta olla silittelemättä niitä ja sitte ollaaki silmät turvoksissa nuhassa...

Kissa,landekolli 7v
Koira,kultainen nuotaja 7v

Mulla on 19(!)v. kotikissa. Kovasti se vaan jaksaa

Meillä on pupu...*pupu**sydän**pupu*
Ihan hauska kaveri, nimeltään Pupu, Jussi, Pupujussi tai Jussipupu -varsin kekseliästä...
Se varmaan tarvis puputyttökaverin, kun sillä on paha tapa nylkyttää kämppiksen jalkaa...

Cee:[q]
sen nimi oli vikkelä. sitten kuulin kerran iskän ja velin nauravan toisessa huoneessa 'ei tainnu olla niin vikkelä' sillon ei oikeestaan naurattanut, mut.. no. ei kyl vieläkään.*uuh*[/q]

apua. huulet verillä kun joudun puremaan ettei repeis nauruun
vaikka ikävä juttuhan tuo :((((

[muokattu 22.10.2002 15:40]

Mul oli joskus gerbiilit. Ne eli ihan ylivanhoiks ja se toinen tuli sokeeks. Sitten yks päivä se epäsokee kuoli ja se sokee söi sen epäsokeen pään (erittäin selkeä ilmaisu). Parin viikon päästä se toinenkin kuoli....

Itsellä on vain satiaisia, mutta tyttöystävällä on HIRVITTÄVÄ määrä eläimiä (kissoja, koiria + muita). En ole kauheasti tykännyt eläimistä sen jälkeen, kun oma koira raateli mut (olin about 8 v.).

Eipä niin. Ei kannata kokeilla, mutta pitää aina muistaa: Se mikä ei tapa, niin vahvistaa (pitäisi kait päteä myös tässä)

mun kimppuun on kanssa koira hyökännyt...
Olin veljen jalkapallo matsissa ja kerättiin pulloja (kun niistä sai yhestä pullosta aina 10 nallekarkkia). Sit yhen penkin alta hyökkäsi sellainen oisko ollut saksanpaimenkoira...ja puri jalkaan aika kivasti

Onneksi isukki oli lähistöllä (olin 9v.) ja heitti mut karkkilan terveyskeskukseen....

- hulivili hupakko -

Meillon 2 rottaa *nauraa*.

En tykkää rotista, mutta ottaisin kernaasti mINNyn ja Lainan Kanin, joka on niiiiiin mukava ja ehana

[muokattu 22.10.2002 16:58]

tonppa:[q]Meillon (valitettavasti) 2 rottaa ja yks Zwek *nauraa*.

En tykkää rotista, mutta ottaisin kernaasti mINNyn ja Lainan Kanin, joka on niiiiiin mukava ja ehana *joo*[/q]

Mikä ihme on Zwek?

Roger Roger:[q]tonppa:

Mikä ihme on Zwek? [/q]

DJ Zwek

Meilä asuu siis töölön penthousessamme kaks rottaa sekä kämppikseni hc-jürgen ja "trancejyrä" DJ Zwek *ökkö**ökkö**ökkö* yks, kaks, hyppy, yks, kaks, hyppy, ympäri ympäri ympäri...*ökkö**ökkö*

[muokattu 22.10.2002 17:10]

mINNy:[q]Meillä on pupu...*pupu**sydän**pupu*
Ihan hauska kaveri, nimeltään Pupu, Jussi, Pupujussi tai Jussipupu -varsin kekseliästä...
Se varmaan tarvis puputyttökaverin, kun sillä on paha tapa nylkyttää kämppiksen jalkaa... *hih*[/q]

Loisto ötökkä! Varsinki kun se makoilee lattialla *nauru*. Piiiitkänä pötkönä tassut sillei edessä ja takana. Paha tapa myös jatkoilla p*skoa sänkyyn...

Kanit on silti kivoja...

[muokattu 22.10.2002 19:36]

[muokattu 22.10.2002 19:37]

mie omistan koiran*ökkö*

meillä on ollu koira,mut se oli hullu,ni se annettiin pois...
mut just tällä hetkellä ei oo muita...*poks*
ja mähän *sydän* koirii!

hähää!!!mulla on koira joka on ihan umpihullu!!!se siitä sitten...kiäh kiäh...
mut mä haluisin kyl rottia itelleni....täytyy katella...

Mulla on yksi ISO koira... *sydän**sydän* 6-7 vuotta vanha ja tosi karvainen

Banaanikärpäsiä. Siitä saa kiittää innokasta biojätteiden kompostiin ronttaamista.*hih*

OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*

O