mitä lemmikkieläimiä omistat?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 60
- Seuraava »
Mulla on kaksi käärmettä. Viljakäärmeitä - niiden nimet on Svensson ja Itseisarvo eli Itsari.
Sitten kun mulla on tilaa, kun muutetaan isompaan kämppään niin aion ostaa ainakin nelivarvaskilpikonnan ja anolis-liskoja. Ja oikeestaan niin paljon liskoja ja käärmeitä kun on varaa ja tilaa pitää. /me on hulluna noihin ötököihin *sydän**sydän**sydän*
Olisin varsin kissaihminen, mutta allergia on allergia
villakoirat on kivoja..sängyn alla..ne ei tarvitse edes ruokaa ja on kovia lisääntymään. Haluisko joku ostaa?
Tanya:[q]villakoirat on kivoja..sängyn alla..ne ei tarvitse edes ruokaa ja on kovia lisääntymään. Haluisko joku ostaa?[/q]
Omastakin takaa ihan tarpeeks monta...kenties joku eläinsuojelija haluis tulla pelastaan ne imurin kynsistä [niin sitten mun ei tarvis edes tarttua imuriin...]?
Panfobia:[q]Tanya:villakoirat on kivoja..sängyn alla..ne ei tarvitse edes ruokaa ja on kovia lisääntymään. Haluisko joku ostaa?
Omastakin takaa ihan tarpeeks monta...kenties joku eläinsuojelija haluis tulla pelastaan ne imurin kynsistä [niin sitten mun ei tarvis edes tarttua imuriin...]? *nauru*[/q]
joo mä olen kanssa aika laiska kamppailemaan siivousvälineiden kanssa että nyt kaikki eläinaktivistit liikkeelle!!!
Mulla on sellanen sairaan siisti lisko.
Kissat pitäis ampua - kaikki.
JussiS:[q]Mulla on sellanen sairaan siisti lisko.
Kissat pitäis ampua - kaikki.[/q]
heiu, sua pitäis ampua ja jättää kitumaan!!*pahis*
Taitaa olla pari pölupunkkia sängun alla... niitä mä kasvatan ja ruokin...*iloinen*
Mulla on ollu siilenTaranella.... Se oli hauskan iso.... muutaman kerran tli pidettyy sitä kädessä ja silloin se tietenkin päätti mennä paidan sisään, siinä meinas tulla pieni paniikki......
Kun se oli poissa tuli koura, mut siitä jouduttiin luopumaan allergan takia mikä ei ollut yhtään mukavaa...
No mut elämä jatkuuuu......
Mä haluasin dalmaatialaisen, mutta en tiedä onko mulla tarpeeks aikaa hoitaa ja huomioida sitä, ja sen lisäks asun vielä kerrostalo kommuunissa
Tällä hetkellä mulla ei ole mitään kotieläintä. Mitä nyt
tietysti kymmenen villakoiraa*hymy*
Rankalainen luppakorva mulla on ollu. Mut se kuoli kun se oli liian lihava*uuh* Kenessäköhän vika mahto olla?
Ettei vaan omistajassa....*eiei*
Meille tulee pian kalavauvoja!
*iloinen*En varsinaisesti omista, mutta vanhempieni luona asustaa kaksi sekarotuista koiraa, joidenka elämään olen pahasti sotkeutunut. Susi on toffenvärinen pystykorva ja Hermann Dunkelmann on musta Dobermanvärityksinen ihmiskoira. Ihmiskoira siksi, että se yrittää jutella (ei hauku vaan mongertaa pitkiä pätkiä,kun toiset yrittää jutelle).
meil on villakoira joka on yliseko ja meil on ollu jotai muitaki eläimii.. villein juttu oli kaks kanaa jotka ostettiin jostai tipuina ku ne oli niin söpöjä mut sit ku ne kasvo ni ei enää sopinu kerrostaloon, ni vietiin ne isovanhemmille maalle mut meiän serkuilla oli kahen kesän ajan sellane pikku-sika..
Kaksi pientä karvaista ja hassua koiraa.
*possu**possu*
pari pölykoiraa makaa mörön vieres sängyn alla
.mulla on tommossii monnej jotka teki just poikasia ja sit tollasia pienempiä kaloja ja sit miekkapyrstöjä jotka teki just poikasia..ja sit on yks pienempi lisko ja yks isompi lisko ja sit valkonen kani ja musta kani ja vielä toi
*ökkö* eläimet on
Muutama hyvin ruokittu villakoira tuolla nurkassa
Sitten joskus kun minulla on rahaa ja valtaa ja iso talo, niin rakennutan sinne omat linnakkeet elukoille. Joku siisti puska-allas tsydeemi jossa on kaloja ja kilpparei. Sitten jotain symppis lemmikkei joilla on hyvä olla mun siipieni suojassa*enkeli* Luontoo, tekkii ja disainii symbioosis*pihkassa* Tilaa riittää kaikille!
joo.. mäkin oon noitten villakoirien kannalla... ne tykkää asuu meijän talojen nurkissa aina siivoukseen asti.. sit ne karkaa...
OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 60
- Seuraava »