kuunteletko jotain muuta kuin technoa

Back to musiikki O

Korn
Perfect Circle
CMX
Spineshank
Velcra
Type o Negative
Paradise Lost

Noi tulee nyt äkkiseltään mieleen*hymy*

Björk
U2
Portishead
Crash
Marilyn Manson
Muse
ja varmasti paljon muita mitä ei just nyt jaksa miettiä..*iloinen*

[muokattu 8.2.2004 19:42]

mä olen pienenä saanut kunnon Rock`n Roll kasvatuksen äidiltäni ja vieläkin nappaa^^ mutta kuuntelen kaikkea, mielentila on suurin vaikuttaja^^ soittolistaltani löytyy esim.
Flukea, Audioslavea, Boaa, Bryan Adamssia, Dir En Greytä, Dj Neonia *plur*, Dj Proteusta *pihkassa*, Hoobastankkia, Incubusta, Maroon 5via, Missy Elliottia, Panjabi MCtä *nauru*, Lab 4sta, Santanaa, Matrix soundtrackia, Talamaskaa, yms,yms,yms..

kauheesti tonne on eksynyt kaikenlaista outoa..^^

Jep, kaikenlaista mm.
Incubus
RATM
Deftones
Crash
Staind
No use for a name
Cypress Hill
DMX
Nas
Red Hot Chili Peppers
Evanescene
Korn
Ja paljon muuta...
Parasta elemässäni onkin ollut kun näin livenä Deftonesin ja RATM:n.

Black Metal ja Trance

Siin on ne mitkä iskee...*joo*

Kaikenlaista sitä tulee kuunneltua... Konemusapuolelta ehkä eniten housea ja teknoa eri muodoissaan, mutta miksei myös ambientia, IDM:ää, elektroa ja joskus jopa drum 'n' bassia. Muuten kuuntelen vielä jazzia, klassista, indie-poppia, folkia ja silloin tällöin progea. Radio Helsinkiä tulee ehkä kuunneltua radiosta eniten.

”Puhelaulu-musiikista” en ole koskaan oikein pitänyt, enkä sitä ymmärtänyt, sama koskee heavy-rockia, klassiselta puolelta taas ooppera ei oikein kolise, konemusapuolella sitten suurin osa siitä musiikista (ei kaikki), mikä ylittää 130bpm:n ei ihan ole mun juttu (mä kun olen hidas...*nauru*)
Oikeastaan kyllä melkein kaikista genreistä löytyy jotain, joka miellyttää (toisista sitten enemmän ja toisista vähemmän)*joo*

[muokattu 21.2.2004 15:32]

Itse kuuntelen melko aktiivisesti räppiä. Sitä nyt luukuttaa eniten himassa. Sitten tietysti fiiliksistä riippuen, nii on välillä hyvä laittaa soimaan vähän funkkii tai kunnon soulii. Mut siis se nyt on sellaista chillaus musaa. Se onkin sitten ihan eri stoori kun lähetään bilettään ja riehumaan sillon voi soida mitä vaan.

Ainoat musiikkityylit mitä en kestä ollenkaan on, kantri, liian raskas rokki/heavy ja kaikennäköinen mtv pippelipoppi musiikki. Ne ei vaan yksinkertaisesti sytytä. hmm..miksköhän?

kyllä muutakin tulee kuunneltua kuin technoa..

Oikeastaan ihan kaikki menee. Country ja oopperajutut muodostavat poikkeuksen joka kuulemma vahvistaa säännön. Suurin osa dollarinkuvat silmissä tutetusta liian helposta purkkapopista menee usein aika oksetuksen puolelle,, On totta että ns. aito konemusiikki (mitenkähän tuokin nykyään määriteltäisiin) on sitä hyvää juttua mikä saa jalat vipattamaan ja pään sekaisin. Mutta mitähän siitäkin tulisi jos jalat vispais pitkin päivää ja pää pilvissä,,

Levyjä on jokaiseen mielentilaan perusrokista jazziin ja mr bungleen asti. Parhaita juttuja taitaa nykyään olla kaikki konevoittoinen musiikki joka on hyvällä maulla saatu sulautettua perinteisempään. mm. Koop-Alternative Takes, Unkle ja Telepopmusic. Suuri osa Compost-Recordsin julkaisuista tällä hetkellä hankintalistalla.

Kaikenlainen puritanismi on yleensä pahasta. Jää paljosta paitsi jos syö pelkkää vanilijajäätelöä, vaikka se onkin hyvää.

[muokattu 23.2.2004 18:17]

No Doubt*plur**sydän**sydän*

[q]LaaLaa entertainment:

Kaikenlainen puritanismi on yleensä pahasta. Jää paljosta paitsi jos syö pelkkää vanilijajäätelöä, vaikka se onkin hyvää.

[/q]

Juurikin niin*joo*

Mun levyhyllystä löytyy erilaisten trance kokoelmien lisäks Peer Guntii, Mötörheadii, Dark Funeralii, Balck Sabbathii, AC/DC..........

dream theater, dire straits ja metallica on semmosia, jotka on pysyneet kuuntelulistalla pitkästä iäästään huolimatta.. olen aika kaikkiruokainen kunhan musiikki on hyvin tehtyä, mutta harvemmin se on niin hyvin tehtyä, että sitä jaksaisi pitkää ajanjaksoa kuunnella.

no ite ainaki kuuntelen ihan kaikkea musiikkia mikä kolahtaa ees jollain tasolla...

Jokunen poiminta levyhyllystäni:
Die Toten Hosen, CMX, Ultra Bra (saturaatiopiste on kyllä jo ylitetty), Leevi & the Leavings, Stratovarius, T. Rautiainen & Niskalaukaus, Jimi Hendrix, 60-l. Motown-soul, Blur, Nirvana, Pet Shop Boys, 60-l. ”hippirokki”, Beatles, Flegmaatikot *blush*, Sash!, Snap, vanha Metallica, Kaseva *pihkassa*, Agit-Prop, Liisa Tavi, Queen, Culture Beat, Simon & Garfunkel, Tomas Ledin, 60-70-l. Santana, Uriah Heep, Hassisen Kone, Pelle Miljoona, Yardbirds, Doors *sydän*, Miriam Makeba, Irwin, Juice, Kolmas nainen, Laila Kinnunen, Olavi Virta, Joni Mitchell, Air, Guns \'N Roses, Dio, ...
Kyllä, kuuntelen hyvin paljon muutakin kuin konemusaa.

Edit: Meinas tulla tuplat.

[muokattu 25.2.2004 10:56]

KIINALAISTA MUSAAA!!!!!!!!!!

Nykyään aika harvoin mut onhan niit hyvii vanhoi räbä biisei joita kuuntelee ja tulee muistoi mieleen*hymy**sydän*

vähän vanha thread, mut.. oonkohan muuten jo laittanu tänne viestin? en jaksa tarkistaa nyt. anyway, mähän kuuntelen ihan kaikkee muutsikkia. siis oikeesti melkein kaikki menee!! klassisest heavyn kautta technoon ja rapin kautta takasin... musiikki on niinku oikeesti mun elämä!!!

Jää paljosta paitsi jos ei muu nappaa, kuin techno.

O